mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 03:05 
Cytuj  
Poza desync uniemozliwiajacym cokolwiek, zajebista gra.

Pierwsza zabita płaczka.
Obrazek

Pierwsze miasto claimniete.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 09:00 
Cytuj  
We’re bringing servers down to apply our first patch. This will also contain fixes to most of the issues that players have been facing. Servers should be back up as soon as the patch is verified and tested.

wrzucaja nie sprawdzony i nie przestowany patch? To beta czy retail?

We’re aware that some areas are experiencing sync issues for some players. This is a high priority issue that we are working to address as soon as possible.


some areas? same players? przez pare h grania nie spotkalem nikogo kto nie byl by out of sync.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 09:22 
Cytuj  
Sądząc z opisów wygląda to na płatne testy. Pod każdym względem: gra, połączenia, obsługa klientów ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 09:24 
Cytuj  
Ae ich nie stac na drugi serwer, a ty oczekujesz patchtest-server? :<

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 09:24 
Cytuj  
Wczoraj przez godzine dzieki out of sync lalem Hobgoblin Veteranow, i jak tu nie wykozystywac bugow jak inaczej grac sie nie da... *Invisible Zombie Warrior killed you*


_________________
Pawson#2704

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 10:22 
Cytuj  
Czy mozna whisperowac innych graczy po zabiciu ich ? :)

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 10:23 
Cytuj  
Witam
wczoraj była totalna masakra ,z tym desync.O ile na zonie Orków startowej mogłem w coś trafić to na zonie alfarów po 12 w nocy było to niemożliwe.
Poza tym moby sie nie poruszają ani nie walczą, przynajmniej część z nich.Jak jakis coś robi to "warpuje" i wogóle go trafic nie można.
Wczoraj goniliśmy bandą jedego gościa przez 10 minut tylko dlatego że był nie trafialny, niektórzy wogóle go nie widzieli :/
Cytuj:
We’re aware that some areas are experiencing sync issues for some players.

wtf SOME? ,everyone u moron!
No tak ale lepiej sie nie przyznawać,że taki fail.
Cytuj:
For now, players can move away from starting areas to improve their experience.

No tak mówiąc wprost.Nie ma możliwości by nasza gra działa poprawnie,wiec gtf z start zones ,delikatna sugestia

Grafa na full cieniach i detalach na moim sprzecie tj. C2D 4500 ,3gb ram ,8600gt + Vista działa cienko res:1680x1050 10-15 fps na długim widoku.
Bez cieni jest ok kolo 35-40 fps.
Gra ma możliwości i budzi nadzieje ale w tej chiwli granie to masakra.
Licze że bedzie lepiej jesli nie to nie przydluże konta na kolejne miesiące.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

*

Posty: 77
Dołączył(a): 19.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 10:28 
Cytuj  
epic fail

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 10:37 
Cytuj  
Brak sync to łopata grabarza dla gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 10:52 
Cytuj  
o serverki down.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 10:59 
Cytuj  
Czy mozna whisperowac innych graczy po zabiciu ich ?

/msg firstname lastname LAWL L2P NEWB

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 11:06 
Cytuj  
Nie chodzilo mi o sama komende, ale racze bylem ciekaw.Zawsze chcialem miec taka mozliwosc, i ciesze sie ze to jest.

Dzieki

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 11:32 
Cytuj  
Meys napisał(a):
epic fail

wiesz fail failem
ja osobiscie spodziewalem sie problemow - jak kazdy zdrowo myslacy gracz
chociaz ten desync to masakra musi byc
ja mam najwiekszy zarzut do AV o to - jak kurwa gra ktora ma miec 10k graczy na serwie nie przechodzi stress testu??
ktos moze ma jakies info ile na becie w peaku bywalo graczy?
ja slyszalem o 1k - a i slyszalem tez ze AV zalatwialo problem z desynkiem proszac gracza ktory go powodowal o wyjscie z gry...
ja rozumiem ze amatorzy - ale pewne aspekty releasu DFO to poprostu balaganiarstwo i partactwo a nie amatorszczyzna

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 11:44 
Cytuj  
w becie było łącznie 20k+ charów, z tym że praktycznie każdy miał ich 2 lub więcej na konvie. imo było 5-8k graczy ogólnie, max 3k online.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 11:54 
Cytuj  
a i slyszalem tez ze AV zalatwialo problem z desynkiem proszac gracza ktory go powodowal o wyjscie z gry...

Nigdy nie bylo takich problemow, jakie sa teraz. Niektorzy gracze czasem sprawiali wrazenie, jakby biegali na jakims bugged speedhacku i wrecz warpowali (nie slyszalem, zeby ktos prosil ich o logout). Z czasem troche to naprawili i tylko niektorzy biegajacy na sprint troche warpowali - przy odrobinie wysilku dawalo sie ich trafic. To co sie dzialo wczoraj, to byla jakas totalna porazka. Oby nie sprawdzilo sie to, czego sie obawialem, czyli totalna wysiadka serwerkow przy planowanej liczbie graczy, bo wtedy cala ta gre trafi szlag i to bardzo szybko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 12:02 
Cytuj  
Czytajac fora mmo i caly ten whine to Aventurine powinno sie zastanowic nad tymczasowym zamknieciem serwera i nowa premiera.
Wylaczanie serwera by testowac patcha oznacza ze bidule nawet nie maja serwera testowego.
Widac ze przerasta ich to, nie maja przygotowania do supportu i rozwijania gry bo musza sie zajmowac problemami technicznymi jakie powinny byc rozwiazane pare lat wczesniej.
Nie bede juz wspominal o preorderach, ktore mozna bylo sprzedawac miesiac wczesniej, a nie w dniu premiery zajmowac sie problemami z bilingiem.
Wczorajszy dzien okazalo sie to byl jeden wielki exploit dzieki desynchronizacji szybko okazalo sie ze makrowanie na surowcach i zabijanie mocnych mobko solo jest mozliwe, postawiono wiele miasta i wiele tej kasy bylo z exploitow.

Nie miesci mi sie w glowie takie partactwo, przebili ta premiera wszystkich i stali sie negatywnym wzorem na przyszlosc.

Na ta chwile jedynym wyjsciem z problemu jest uporac sie z preorderami i desynchronizacja, a potem zrobic wipe serwera.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 18
Dołączył(a): 26.02.2009
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 12:41 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czytajac fora mmo i caly ten whine to Aventurine powinno sie zastanowic nad tymczasowym zamknieciem serwera i nowa premiera.
Wylaczanie serwera by testowac patcha oznacza ze bidule nawet nie maja serwera testowego.
Widac ze przerasta ich to, nie maja przygotowania do supportu i rozwijania gry bo musza sie zajmowac problemami technicznymi jakie powinny byc rozwiazane pare lat wczesniej.
Nie bede juz wspominal o preorderach, ktore mozna bylo sprzedawac miesiac wczesniej, a nie w dniu premiery zajmowac sie problemami z bilingiem.
Wczorajszy dzien okazalo sie to byl jeden wielki exploit dzieki desynchronizacji szybko okazalo sie ze makrowanie na surowcach i zabijanie mocnych mobko solo jest mozliwe, postawiono wiele miasta i wiele tej kasy bylo z exploitow.

Nie miesci mi sie w glowie takie partactwo, przebili ta premiera wszystkich i stali sie negatywnym wzorem na przyszlosc.

Na ta chwile jedynym wyjsciem z problemu jest uporac sie z
preorderami i desynchronizacja, a potem zrobic wipe serwera.




a gdzie wasz zachwyt jakie to zajbiste, i grafika i miodność...

tak wszyscy pieli wcześniej

i co teraz....

darkfall RIP


_________________
I work for FBI=Female Body Inspector :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 12:49 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czytajac fora mmo i caly ten whine to Aventurine powinno sie zastanowic nad tymczasowym zamknieciem serwera i nowa premiera.
Wylaczanie serwera by testowac patcha oznacza ze bidule nawet nie maja serwera testowego.
Widac ze przerasta ich to, nie maja przygotowania do supportu i rozwijania gry bo musza sie zajmowac problemami technicznymi jakie powinny byc rozwiazane pare lat wczesniej.
Nie bede juz wspominal o preorderach, ktore mozna bylo sprzedawac miesiac wczesniej, a nie w dniu premiery zajmowac sie problemami z bilingiem.
Wczorajszy dzien okazalo sie to byl jeden wielki exploit dzieki desynchronizacji szybko okazalo sie ze makrowanie na surowcach i zabijanie mocnych mobko solo jest mozliwe, postawiono wiele miasta i wiele tej kasy bylo z exploitow.

Nie miesci mi sie w glowie takie partactwo, przebili ta premiera wszystkich i stali sie negatywnym wzorem na przyszlosc.

Na ta chwile jedynym wyjsciem z problemu jest uporac sie z preorderami i desynchronizacja, a potem zrobic wipe serwera.

Nowy dodatek do EVE > DFO.
Swoja droga, jakby ladnie poprosily i zaoferowali rozadne warunki, to moze by im sie nawet technologie do prowadzenia tak masowej gry udalo kupic od CCP.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 12:52 
Cytuj  
Cytuj:
darkfall RIP


No na pewno.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 58
Dołączył(a): 10.11.2008
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 13:22 
Cytuj  
Darkfalla nie pokazuje na xfire ; <

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.