mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2009, 22:15 
Cytuj  
Tutaj news z pierwszej reki:

http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en401

Czyli doczekalismy sie oficjalnego forum WHO


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 00:14 
Cytuj  
Tjaaa teraz im forum potrzebne.

Już w becie im pisałem żeby zrobili oficjalne ale nieee, "3rd party forumz be enuff".

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 02:22 
Cytuj  
I jak ? Bo właśnie skończyła mi się subskrypcja WoW i nie wiem co począć.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 11:41 
Cytuj  
Na WARa masz czas a na DFO już nie ? :wtf:

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 01:46 
Cytuj  
Tez sobie do WO wrocilem poprawily wydajnosc na nowych kartach, moze nie chodzi tak jak powinno jeszcze ale da sie grac :P Zrobilem sobie nowa postac Blazing sun Knight i sie bawie :D


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 09:02 
Cytuj  
Hmm a ja nadal mam prepaida na 2 miechy w szufladzie...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 09:09 
Cytuj  
to taki nowy trend chyba, bo z moich znajomych, którzy grali w WARa w ostatnich tygodniach wszyscy wrócili do grania i wciąż mi na gg wysyłają txt o nowych klasach,aby mnie zachęcić do powrotu :)

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 09:19 
Cytuj  
ludzie nie wracajcie.. WAR to przecież syf, malaria kiła i mogiła...

:D :D


_________________
Suffer not the witch to live!!!

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 12:03 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
to taki nowy trend chyba, bo z moich znajomych, którzy grali w WARa w ostatnich tygodniach wszyscy wrócili do grania i wciąż mi na gg wysyłają txt o nowych klasach,aby mnie zachęcić do powrotu :)


Zgadzam sie, dwoch znajomych odnowilo abonament w WAR.
To chyba z wiekiem przychodzi.. Masz coraz mniej czasu na gre, wciaga sie RL, klimatu WoW-a nie ma co juz komentowac nawet, bo go juz nie ma, wiec grasz w cos casual. I my tak gramy, 2-3h raz na 2-3 dni i zabawa jest przednia :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 14:14 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Tez sobie do WO wrocilem poprawily wydajnosc na nowych kartach, moze nie chodzi tak jak powinno jeszcze ale da sie grac :P Zrobilem sobie nowa postac Blazing sun Knight i sie bawie :D

Czy animacje dalej sa chujowe. Tzn. dalej rwa , tna i ogolnie wyglada jakby za malo klatek mialy ? :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 16:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Khebeln napisał(a):
Tez sobie do WO wrocilem poprawily wydajnosc na nowych kartach, moze nie chodzi tak jak powinno jeszcze ale da sie grac :P Zrobilem sobie nowa postac Blazing sun Knight i sie bawie :D

Czy animacje dalej sa chujowe. Tzn. dalej rwa , tna i ogolnie wyglada jakby za malo klatek mialy ? :E.


Poprawili grafe, dodali efekty nowe i zmienili stare i nowe grafy gadzetów.
Duże zmiany w crafcie. Dwie wypasione klasy Slayer i Choppa ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 16:47 
Cytuj  
A jak rvr, zdobywanie i bronienie keepów. Czy zmieniono coś w mechanice oblężeń, jak i samych machin oblężniczych. Czy nadal powszechny jest keep flopping. Jak mechanika lockowania zon. Jak kampania. Jak responsywność skilli.

Godej co tam się zmieniło na lepsze.

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 18:40 
Cytuj  
zawsze mozna zajzeć do patch notes...

wyciąg o nowym zone domination:
Zone Control Domination
To help place more emphasis on Keep claiming and defense, as well as to combat the "defense by not defending" strategy, we are introducing the Zone Control Domination mechanic. With this system, players who take and hold all Battlefield Objectives and claim Keeps in a contested zone (in Tier 4) or a shared RvR lake (in Tiers 2 and 3) have the opportunity to capture that zone, forgoing the standard mechanics of Zone Control. Each Battlefield Objective and Keep will be worth 1 Domination Point. To capture a zone via the Domination rules, your Realm must have all 6 Domination Points. In Tiers 2 and 3, capturing all six points in a shared RvR lake will give the capturing Realm control of the entire Tier. These are represented as small pip marks on the Zone Control Bar. Battlefield Objectives and Keeps have different requirements for earning their Domination Point, as follows:
* To earn a Domination Point from a Battlefield Objective, it must be owned by your realm for 30 minutes.
* To earn a Domination Point from a Keep, it must be claimed by a Guild and then held for 2 hours. If you lose control of a Battlefield Objective or Keep at any time, you lose the Domination Point.
* Multiple Domination Points cannot be gained from a single source (for example, it isn't possible to get 6 Domination Points by capturing Martyr's Square 6 times).
* If a zone that was taken over by Zone Domination is put into a contested state, all timers and Domination Points are reset.


calość zmian:
http://herald.warhammeronline.com/patch ... _1-2-0#_10

generalnie gra się duzo przyjemniej


_________________
Suffer not the witch to live!!!

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 19:12 
Cytuj  
a jak to wygląda z populacjami serwerow i balance destro/order atm?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2009, 22:39 
Cytuj  
sivar napisał(a):
zawsze mozna zajzeć do patch notes...

wyciąg o nowym zone domination:
Zone Control Domination
To help place more emphasis on Keep claiming and defense, as well as to combat the "defense by not defending" strategy, we are introducing the Zone Control Domination mechanic. With this system, players who take and hold all Battlefield Objectives and claim Keeps in a contested zone (in Tier 4) or a shared RvR lake (in Tiers 2 and 3) have the opportunity to capture that zone, forgoing the standard mechanics of Zone Control. Each Battlefield Objective and Keep will be worth 1 Domination Point. To capture a zone via the Domination rules, your Realm must have all 6 Domination Points. In Tiers 2 and 3, capturing all six points in a shared RvR lake will give the capturing Realm control of the entire Tier. These are represented as small pip marks on the Zone Control Bar. Battlefield Objectives and Keeps have different requirements for earning their Domination Point, as follows:
* To earn a Domination Point from a Battlefield Objective, it must be owned by your realm for 30 minutes.
* To earn a Domination Point from a Keep, it must be claimed by a Guild and then held for 2 hours. If you lose control of a Battlefield Objective or Keep at any time, you lose the Domination Point.
* Multiple Domination Points cannot be gained from a single source (for example, it isn't possible to get 6 Domination Points by capturing Martyr's Square 6 times).
* If a zone that was taken over by Zone Domination is put into a contested state, all timers and Domination Points are reset.


calość zmian:
http://herald.warhammeronline.com/patch ... _1-2-0#_10

generalnie gra się duzo przyjemniej

Sral na patch notes. Wytrzymalem do 1.1 patchnotes i nigdy zadnych zmian ktore mnie interesowaly (pomimo ze bylo opisane), nie zauwazylem ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2009, 00:07 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
a jak to wygląda z populacjami serwerow i balance destro/order atm?

Po merge wlasciwie wszedzie jest tyle samo albo przewaga Order. Wiekszosc EN jest med/high pop.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.