mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kupilem Darkfal Online, gram i
Przedluze subskrypcje 36%  36%  [ 52 ]
Nie przedluze subskrypcji 12%  12%  [ 18 ]
Nie gram, sprzedalem konto / czekam az dfo bedzie grywalne 52%  52%  [ 75 ]
Liczba głosów : 145
Autor Wiadomość
**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:08 
Cytuj  
Pograj poczuj buzującą adrenaline to pogadamy synciu :)

no offence :)


ps. poziomu dark messiaha nie doczekasz sie nigdy


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:12 
Cytuj  
senti napisał(a):
Pograj poczuj buzującą adrenaline to pogadamy synciu :)

no offence :)


ps. poziomu dark messiaha nie doczekasz sie nigdy


A co ma adrenalina do nieefektownej walki ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:12 
Cytuj  
a jak jest z tym full lootem bo to adrenalinke podnosi?

można tak jak w EvE stracić w minute, kasy wartej sześciu abonamentów gry? albo w minute zyskać kasy na miesiąc grania. to jest realna adrenalinka.
ile traci i zyskuje się na zabijaniu i umieraniu w DFO?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:14 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
myśle, że chodziło mu o to że na filmie nie widać czy te ciosy to ciosy różne i czy zakładają jakieś debuffy (rany, spowolnienie, stun) takie rzeczy były nawet w AOC


Combat nie ma nic wspolnego z denna klikaninka z AoC. "Rany" zadajesz mieczem, nie ma snare/stun, sa knockbacki ktore wystarczaja do kontroli.
Nie ma sensu dodawac 6 roznych 'specjalnych atakow', te sztuczki wykonczujesz sam dzieki movement + timing + wybor ciosu (horizontal/vertical/punktowy power attack). Nie ma sensu zamieniac tego w targetowana ikonke, chyba wytlumaczylem roznice.

Desh, musialbys pobiegac troche zeby poczuc gre. Ciezko powiedziec duzo o combacie na podstawie filmiku do gry ktorej nie znasz. W AoC/War widzisz jakie skille sa uzywane i na podstawie filmiku mozesz powiedziec co dokladnie sie dzieje. Tutaj to jak ocenianie czyjejs gry w FPP ktorego mechaniki/fizyki nie znasz.


@EDIT: desh, no podobnie z full loot - mozna sie straszliwie obłowic, mozna wiele stracic.
Nie przełoze ci to na "miesiac grania w ISK" ale zabijając kolesia ktory farmil 3h mam materiałow na 2 seciki armora. Mozna tez trafic na czesc armorka z kolesia ktora jest warta tyle co caly 'zwykly' pvp secik.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, 12:19 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:15 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
a jak jest z tym full lootem bo to adrenalinke podnosi?

można tak jak w EvE stracić w minute, kasy wartej sześciu abonamentów gry? albo w minute zyskać kasy na miesiąc grania. to jest realna adrenalinka.


Adrenalinka to będzie, jak zrobią grę z jednym życiem, a tutaj można zdychać do woli, wszystko kwestia kasy na gear. ;)

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:15 
Cytuj  
Desh masz specyficzną tendencją do gloryfikowania gier, w które aktualnie grasz przy jednoczesnym najeżdżaniu na wszelkie inne.

Upraszczając DFO to EVE z 2003 r. w klimacie fantasy.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:17 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
a jak jest z tym full lootem bo to adrenalinke podnosi?

można tak jak w EvE stracić w minute, kasy wartej sześciu abonamentów gry? albo w minute zyskać kasy na miesiąc grania. to jest realna adrenalinka.
ile traci i zyskuje się na zabijaniu i umieraniu w DFO?


Jest "fool" loot. To co masz na sobie + plecak.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...


Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, 17:58 przez Rzeznik, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:18 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Desh, musialbys pobiegac troche zeby poczuc gre.
Pewnie masz racje. Tak tylko pytałem bo sam w pracy jestem dzisiaj :P
Jak wspomniałem na dziś 3 konta EvE + COD4 wypełniają całkowicie mój budżet na gry MMO.

Myślałem tylko, że jest full loot.

EDIT: czyli jest "fool" loot. dzieki za odpowiedz.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, 12:19 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:19 
Cytuj  
desh adrenalina jest.
i tak jak w przypadku eve nigdy nie wiesz co sie wydarzy, w co sie wpakujesz.
a kazda strata boli - nawet bardziej niz w eve w tej chwili.
chociaz nie da sie tego przeliczyc na abonament - to jak dla mnie fun zdecydowanie wiekszy niz w eve.

walka jest wystarczajaco fajna i dobrze zrobiona zeby miec z niej fun.

ocenianie na podstawie filmikow z youtube mija sie zupelnie z celem.
dopoki sam nie zagralem tez graficznie dfo zupelnie mi nie podchodzilo.

Desh co wedlug ciebie znaczy full loot? o ile sie nie myle w eve tez nie tracisz tego co masz w hangarze, tylko to co masz 'na sobie'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:20 
Cytuj  
Desh, editnalem dodatkowo poprzedniego posta.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:23 
Cytuj  
Nie probuje flameowac - probuje sie dowiedziec.

Ale jak czytam, ze
Cytuj:
gosc pokazuje niezlego skilla na nim

to spodziewam sie, ze cos mnie olsni.

Dla przykladu o co mi chodzi: Jak ogladam niektore filmy Wowa czy chociazby z War3:Dota (inny typ gry, ale chodzi o regule) to czasami mam wrazenie, ze ludzie ktorzy nagrywali filmiki mieli okolo 7 rąk i grali na 2 klawiatury i 3 myszki (bo tak szybko sie wszystko dzieje). Ogladajac np. filmy z CSa tez widac, czy ktos mierzy do przeciwnika przez godzine, czy reaguje na wysuniety 3 kilometry dalej palec u nogi po czym w 0,1 sekundy mierzy i zabija. Przyklady zreszta mozna mnozyc.

Nie kwestionuje tego, ze moze byc fun, adrenalinka itd. Powiem wiecej - pewnie dlatego w DFO raczej nie zagram - przy moim casualowym nastawieniu wkurwilbym sie tracac w 2 minuty cos na co pracowalem uczciwie przez 2 miesiace 2 godziny dziennie :) - po prostu zastanawiam sie gdzie w tym filmie ten wspomniany wczesniej "niezly skill"

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:23 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Desh, editnalem dodatkowo poprzedniego posta.
aha, no to w sumie zgrabnie.
może być niezła gierka, nie chodzi o to, że bede czy nie bede w nią grał, ale dobrze by było żeby wpompowali w nią jeszcze troche kasy i żeby faktycznie do dopracowanej gierki z full lootem spływali ludzie z wowa aoca i wh.

tylko dobrze żeby faktyczny skill - jak w eve - miał duzy wpływ na wynik takiej walki w grze z full lootem. to bardzo ważne imo.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, 12:26 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:25 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
a jak jest z tym full lootem bo to adrenalinke podnosi?

można tak jak w EvE stracić w minute, kasy wartej sześciu abonamentów gry? albo w minute zyskać kasy na miesiąc grania. to jest realna adrenalinka.
ile traci i zyskuje się na zabijaniu i umieraniu w DFO?

Tu jest chyba troche inaczej niż w eve, przede wszytkim nie ma czegoś takiego jak 1.0 gdzi możesz sobie spokojnie leciec na jakieś pvm. Co bywa frustrujące bo nie będac w jakiejś gildi jest dość cieżko. Natomiast jeśli ubierzesz jakiś ladniejszy sprzet i pojdziesz np na mobki (w sumie gdziekolwiek) to masz pewność że stamtąd nie wrócisz.
Wiec może nie traci się 6 abonamentów, ale jest adrenalina bo nigdy nie wiesz kiedy ci ktoś zasadzi kose, co przynajmnij u alfarów jest pewne. Swoją drogą ciekawe jak inne rasy ;)

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:30 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
tomugeen napisał(a):
tylko dobrze żeby faktyczny skill - jak w eve - miał duzy wpływ na wynik takiej walki w grze z full lootem. to bardzo ważne imo.


Faktyczny skill w EVE ? Tzn posłuch na vencie i szybkie targetowanie primary/secondary i wciskanie f1-f8 ? W DFO trzeba trochę więcej "skilla" :]

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:31 
Cytuj  
Havok napisał(a):
nie ma czegoś takiego jak 1.0 gdzi możesz sobie spokojnie leciec na jakieś pvm
nie chce robić OT ale w 1.0 nie jest bezpiecznie. ostatnio straciłem około 500mln 5j od jita "bo cargo miałem za dobre"

nie chce porównywać za bardzo ale najważniejszy dla mnie w eve jest wpływ na moje zdolności przez fit (czyli wyposażenie jakie mam na statku) i skill czyli moje umiejętności.

chodzi o to żeby nie wygrywać czy przegrywać wyłącznie dlatego że ma się gorszy sprzet. np 4 fregaty (T1) za 10mln razem zabijają HACa za 200mln. czyli nie musisz być wypasiony żeby upolować tłusto.

@Viracept
bredzisz. solo pvp w eve to arcydzieło


_________________
psn


Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, 12:35 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:33 
Cytuj  
W DF to chyba będzie vent a w przypadku solo pvp kręcenie się w koło? Mogę się mylic bo początkujący jestem :D To odnośnie porównania V.

Fit w DF... za krótko gram ale imo kilka osob z mana missile czy startowymi bronmi zatlucze postac w lepszym sprzecie. Tyle ze w eve bedzie chyba podobnie? W 1 vs 1 pewnie roznica w wyposazeniu bedzie zauwazalna.


Ostatnio edytowano 10 kwi 2009, 12:36 przez Havok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:34 
Cytuj  
w dfo jest identycznie. tylko, ze w darkfallu jakby nie patrzec dochodzi 'fps?' skill. nie mozesz zaznaczyc kolesia i pizgac 1-8 az padnie.
jak w cod czy q2 - musisz miec go na celowniku zeby przywalic melee/czarem/z luku. i do tego jest potrzebny skill ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:35 
Cytuj  
in before shadhun piszacy o skillzorach w interceptorach i szybkosci kątowej


Tia desh, nie mowimy o ficie - mowimy o twoim wplywie na wynik 'spotkania' kiedy juz sie ono rozpocznie. W eve najczesciej jest po ptokach w momencie pierwszego wystrzału.

czyli nie musisz być wypasiony żeby upolować tłusto.
tu tez.

A venari zjadl pewnie zeby na eve, przynajmniej w porownaniu z twoim stazem ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:39 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
po prostu zastanawiam sie gdzie w tym filmie ten wspomniany wczesniej "niezly skill"


Jezeli ktos nie gra w DFO to nie zobaczy w tym filmiku nic ciekawego.

Jezeli ktos gra to zobaczy takie rzeczy jak:

- uderzenia w przeciwnika a nie w swojego gracza (w DFO jest friendly fire). Przy walkach w zergu gdzie nie widzisz nad glowa postaci ich ksywek jest bardzo trudne namierzyc przeciwnika i jeszcze w takim tlumie go trafic
- kontrolowanie swojego HP i Staminy poprzez odbieganie i leczenie sie lub doladowywanie
- zmiana broni w zaleznosci od sytuacji (melee, luk lub mana missile)
- uzywanie potkow
- blokowanie uderzen, straffing, kontrola zwrocenia twarza caly czas do przeciwnika
- wybor odpowiedniego celu, najpierw najlepiej zabic graczy ranged , potem zajac sie mozna tymi melee
- szybka ucieczka konna z przeladowanego wrogami terenu.
- i najwazniejsze: NIE DAC SIE ZABIC !

To wszystko jest na tym filmiku.

Naprawde ciezko wytlumaczyc zasady gry w DFO osobie,ktora w DFO nie grala. W przeciwienstwie do innych gier mmo tutaj nawet bar ze skillami zupelnie inne znaczenie i inaczej sie go uzywa , dlatego jest z boku u gory ekranu a nie na dole jak w wiekszosci gier mmo.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:39 
Cytuj  
Jedna rzecz trzeba dodac, spory wplyw faktycznie ma ogarnianie FPP, orientacja i zaskoczenie przeciwnika. W eve chyba nie ma opcji by podejsc do kogos skradajac sie za krzakami i wbic mu halke w plecy ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.