mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 42
Dołączył(a): 25.08.2007
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2009, 07:51 
Cytuj  
Cytuj:
Wyglada na to, ze w melee nie mozna go zniszczyc bo unosi sie w powietrzu, nice :^)


Nie jest taki twardy na jakiego wyglada :) Ledwo nim uciekli z hamletu LoD

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 10:06 
Cytuj  
Obrazek


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 10:19 
Cytuj  
Jak się keruje łajbo?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 10:25 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Jak się keruje łajbo?


tak samo jak mountem, z tym ze widok patrzenia ci sie oddala.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 12:31 
Cytuj  
problem jest jeden ze statkami , astrolabes ktore sa rare dropem z skrzyneczek , slyszalem ze mobki tez to dropuja


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 12:45 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
problem jest jeden ze statkami , astrolabes ktore sa rare dropem z skrzyneczek , slyszalem ze mobki tez to dropuja


10% drop rate ze skrzyneczek i maja w tej chwili niezla cene, sprzedaja je po 20k golda

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 13:08 
Cytuj  
Obrazek

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 15:32 
Cytuj  
http://conqueragon.gameriot.com/videos/ ... -of-2#play

http://conqueragon.gameriot.com/videos/ ... are-2-of-2

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 15:41 
Cytuj  
niezle zabawki na siege :)

teraz sie zacznie wyscig zbrojen :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 17:36 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=NVGNsSzTcSI


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 17:54 
Cytuj  
no zapowiada sie fun w chuj.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:15 
Cytuj  
Juz zaczynaja sie placze wlascicieli miast, ktore zostaly zniszczone przez statki :^)

- Devs should have made it so firing a canon from a boat costs some expensive stuff valuable item in game (proportional to the cost of repairing a town) because if griefing is done at very little cost, then everyone will end up griefing each other till everyone is bored and the game will die...
Having a town which took weeks to build burn in a few mins because most of your guildmates are sleeping is great to laugh at except when it happends to you...

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=179577

A wy jak myslicie, czy niszczenie miast ze statkow powinno byc bardziej utrudnione (przez wprowadzenie np. amunicji do dzial) czy tez nie ?
W.g. mnie zawsze latwiej niszczyc niz budowac i wiadomo, ze zbudowanie miasta trwa dluzej niz jego zniszczenie lub naprawa. Statki tez sie trudno i dlugo buduje wiec jest jakas tam rownowaga.
Ktos buduje miasto pare tygodni a tu nagle podplywa flota piratow i obraca je w pyl w ciagu kilku minut. Mi sie to podoba, haha, Total Hardcore.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:22 
Cytuj  
mi nie.
zero balansu.

kazdy statek powinien miec ograniczona ilosc amunicji, powinna ona kosztowac okreslona ilosc surowcow.
latwe do 'wymyslenia' to nie jest bo nie mozna przesadzic w druga strone.

takie frywolne rozpierdalanie jest fun, ale z drugiej strony moze spowodowac odplyw znacznego % graczy, ktorzy poswiecili tygodnie na rozbudowe wlasnego miasta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:24 
Cytuj  
Jesli kto ma miasto na brzegu to powinien wczesniej pomyslec o budowie wlasnego statku lub calej floty i pomyslec o obronie.
Raczej nikt nie buduje tygodniami miast, miasta sa najczesciej przejmowane i tylko rozbudowywane/naprawiane, przynajmniej bedzie sie rynek surowcow rozwijal :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:26 
Cytuj  
buduje, buduje embe.

skoro zbudowanie miasta kosztuje w uj, skoro strzaly do lukow tez nie sa nieograniczone - to samo powinno byc w przypadku shipow.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:29 
Cytuj  
dokladnie, carebearki siedza w miescie i nic nie robia, wiec powinno ich sie wyjac z tych miast. Taki statek z tego co widzialem na youtube wcale nie jest tak trudno zdobyc, (10+ ludzi bylo u mercow na filmie).


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:30 
Cytuj  
rzekl ae :))

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:33 
Cytuj  
IMO powinni dodac amunicje do dzial na statkach, dzial ofensywnych,warhulkow, wiezyczek w miastach.
Powinni tez zmniejszyc rate of fire dziala na statku, zeby to nie byl karabin maszynowy.

Swoja droga, mi sie wydawalo, czy to miasto nie mialo zadnej wiezy od strony morza?


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:43 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
Swoja droga, mi sie wydawalo, czy to miasto nie mialo zadnej wiezy od strony morza?


To i tak nie ma znaczenia, bo zasieg dzial z miasta jest duzo mniejszy niz zasieg dzial ze statku.
Jedynym sposobem obrony miasta przed statkami w tej chwili to chyba tylko wybudowanie wlasnej floty i wypuszczenie jej na flote atakujaca albo proba abordazu i przejecia wrogiego statku.


_________________
Obrazek

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2009, 13:46 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
To i tak nie ma znaczenia, bo zasieg dzial z miasta jest duzo mniejszy niz zasieg dzial ze statku.
Jedynym sposobem obrony miasta przed statkami w tej chwili to chyba tylko wybudowanie wlasnej floty i wypuszczenie jej na flote atakujaca albo proba abordazu i przejecia wrogiego statku.


Wiec i to powinni zmienic. Tak by jeden stateczek z 4 dzialami na krzyz nie mogl rownac z ziemia miasta.
Co innego kilka man-o-war...

A tu cos o statkach: http://www.mmorpg.com/blogs.cfm?isapi_r ... ips&bhcp=1


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.