mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 194 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 94
Dołączył(a): 6.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 15:29 
Cytuj  
heh powiem wam fajna historie...
Zaprosilem na SoA kolege z CL (wiem co mozecie sobie pomyslec ale wszystko to klamstwa :razz: ) jest on bardzo doswiadczonym graczem i od kad go znam (bedzie rok) gral zawsze wojownikiem.
Po 3 (!!!) dniach grania dochodza mnie sluchy ze kroi juz magow i gdyby stac bylo go na konia to ow mag by mu nie zwial :smile:))
Szkoda ze z powodu braku klimatu znudzilo go granie u nas i najwyrazniej odszedl :/

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 15:55 
Cytuj  
Czy zmienimy? Moze kiedys, ale na pewno nie pod wplywem gosci, na kotrych sie uwzial caly swiat. Kazdy kombinuje jak tu gainac wiecej skilli i zarobic, by sie zbytnio nie narobic, a potem ze skillcapem i 100 % sword mysli ze jest niepokonany. Walka zwykle wyglada tak, ze woj pedzi na wroga, leczy sie i tak kto pierwszy padnie.

Caly problem polega na tym, ze cos za bardzo sa wszyscy "rozpuszczeni" roznymi eksperymantalnymi zmianmi. Kiedys byl straznik instant kill ( na sphere to w ogole sie pojawial znikad) i nikt sie nie plul. Cos wszyscy zatracili sposob kombinowania jak obejsc pewne wady i wykorzystac calkowicie zalety roznych czarow/profesji. I dlatego doswiadczony gracz przyzywaczjony do kombinowania jest na gorze, a len ktory tylko w gebie mocny i nie rozumie ze wojna to nie truniej gdzie sie lootu nie traci, jest na dole...

*

Posty: 92
Dołączył(a): 10.06.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 17:53 
Cytuj  
Z tego wszystkiego uwazam ze dobrze gada bloob bo magia jest potezna i byla zawsze

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 18:02 
Cytuj  
I juz nie bedzie :lol:

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 18:46 
Cytuj  
Hefajstos nie gadaj tak, magia zostanie taka jak jest(no moze troche zmian bedzie), bo to ze magowie wymiataja to nie wina poteznej magii tylko nieumiejetnego grania reszty graczy, jak juz mowilem wojownik moze zabic maga bez problemu o ile umie grac


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

*

Posty: 161
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 21:42 
Cytuj  
hehe garf ale zanim bylo obnizenie to wszedl nowy luk ja zabijalem jkazdego 3 - 4 strzalami :wink: ale niestety to tylko bylo chwilowe i puzniej przyszelg chaos sie zdenerwowal ze smoka rozwalam 6 strzalami i zadecydowal o obnizeniu

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 21:51 
Cytuj  
Standardowych pliczkow do UO to nie wezmiesz, bo takowe maja tylko na OSI, conajwyzej mozesz wziasc "wyjsciowe pliki" POLa, a te sa baaaardzo dalekie od idealu... :/


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

*

Posty: 161
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 21:54 
Cytuj  
hehe trzeba by sie bylo wlamac do osi i im softa podpiepszyc :wink:

*

Posty: 161
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 sie 2002, 22:13 
Cytuj  
Cytuj:
2002-08-17 23:00, Garf napisał:
Rozwiazanie proste - usunac glupi luk i tyle. A co do podbierania plikow to na stratics sa prawie wszystkie dane potrzebne do stworzenia orginalu.

Garf nie denerwoj mnie ten luk jest i tak bardzo dobry bo ma duza predkosc oddawania strzal

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 11:36 
Cytuj  
dobra Graf na twoje(elfa) zyczenie usuniemy pakerski(elficki) luk :grin:


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

**

Posty: 236
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 11:54 
Cytuj  
widac cie dlugo nie bylo :]

ja mam super pomysl napewno wszystkim sie spodoba (no moze jak zwykle najmniej wojom)
lucznika dac luk ktory zabija jedna strzala
maga wywalic wszystkie zaklecia zostawic fireball, ktory oczywiscie zabija no i dla woja toze katanka lub dzida ktora w momecie zabija :smile:
no i lets mortal combat begin


_________________
THC RULES

**

Posty: 236
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 11:59 
Cytuj  
Cytuj:
2002-08-17 16:18, Shinji Ikari napisał:

Wiec twierdzisz ze woj niezabije maga , fajnie :smile: ludzie widzicie GM mówi ze woj niezabije maga to woj niezabije maga :razz:

Robie juz maga :smile:



tylko broniac sie przed mb automatycznie stajesz sie mniej groznym wojem (mniej hp, slabszy i wolniejszy cios) zawsze sa te 2 strony medalu


_________________
THC RULES

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 12:04 
Cytuj  
eee przeciez teraz jak sa nowe potionki to mag ma przerabane w walce z wojem ktory wie co robic, bo jakis nb napewno przegra z magiem


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 12:14 
Cytuj  
Cytuj:
2002-08-17 23:03, Garf napisał:
Aha w Hobbicie smoka mozna bylo ubic JEDNYM strzalem z luku :smile:


No widzisz nawet swiat Tolkiena nie jest doskonaly...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

**

Posty: 236
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 12:24 
Cytuj  
lobo noob to przegra z magiem na piesci nawet :razz:


_________________
THC RULES

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 13:02 
Cytuj  
zazwyczaj taki woj ginal od pierwszego czaru, a mag nie wychodzil ze swojej wiezy :grin:
co do Tolkiena to idz na Endore z taka gadka :grin:


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 13:13 
Cytuj  
ta, o ile cel stal w miejscu i tylem do strzelajacego, bo inaczej to widzial strzale i sie przesuwal 1 krok w lewo/prawo :grin:, a co do magow to nie padali od pierwszej strzaly bo mieli magiczna bariere ktora odgradzala ich od strzal :grin:


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 13:23 
Cytuj  
Ehh... Kolejny chce z Ultimy Simsy zrobic. Kiedy zrozumiecie, ze nie da sie odwzorowac prawdziwych zasad walki w UO...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

*

Posty: 161
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 13:25 
Cytuj  
wolge to magowie jak cos do nich podbieglo i walnelo to juz mag nie czarwolal bo juz byl martwy a tu to leci woj na maga mag se stoi woj go klepie mag mu sciaga zycia piesciami i jescze cos czarje :smile: no a nie wydaje sie wam dziwne ze mozna sciagnac hp piesciami wojowi w plycie wogle to jak by kots walna piescia w taka plyte to by siebie uszkodzil a nie tego kto w plycie byl

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2002, 13:44 
Cytuj  
eee Garf jak lucnicy strzelali to strzelali w zgrupowanie wrogow czyli zawsze kogos trafili, niewazne gdzie by celowali, co do kusz to moze i maja taka sile ale sa na krotki dystans


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 194 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.