Poniewaz zetknałem się z tym "wspaniałym" supportem. Postanowiłem opisac pewną sytuację.
W niedzielę 10 maja około godz 10.00 wstukałem w "ulepszeniu konta" klucz na śnieżnego mamuta z CD-Action (klucz ważny do końca maja). Klucz został zaakceptowany i rozpoznany jako "śnieżny mamut". W grze wpisałem "/claim". Po 4 godzinach czekania na mounta napisałem do supportu
[email protected] opisując dokładnie mój problem, podając użyty klucz, mój login i pare innych informacji.
Reakcja nastąpiła wczoraj 11 maja 2009 12:10. Dostałem maila od Pana Kowalskiego z prośbą o przesłanie zrzutu ekranu zawierającego między innymi informację o tym czy moje konto jest aktywne. Natychmiast wysłałem ten zrzut ekranu. Do teraz brak jakiejkolwiek reakcji.
Zauważyłem, że mój problem jest bardzo "poważny"
a do jego rozwiązania potrzebny będzie pewnie sztab ludzi LOL