RufeN napisał(a):
fajny byl pomysl, na serio zajebisty, aby zamiast schematu baza-surowce-zerg zrobic gre bardziej RPGowa (exp, itemki), moznaby przeciez zajebiscie poprowadzic kampanie w masie nieliniowych (albo nawet na maxa liniowych) misji, zamiast tego poszli na latwizne i schemat z baza zmienili na schemat przebijania sie w prawy gorny rog mapy aby kitowac tam bosa az padnie.
Wiesz, jedyne czym to sie rozni od zwyklych RPG jest to, ze po drodze nie masz pierdyliarda dialogow ;p.
A od HnS tym, ze zamiast jednego bohatera masz pare odddzialow. Imo szukacie dziury w calym.
Ale zgodze sie, ze w Multi jest zdecydowanie za malo RPG'owych elementow i mam nadzieje, ze to poprawia w przyszlych dodatkach. No niech dadza jakies SDK do robienia modow :<.
Cytuj:
Dana napisał(a):
Cytuj:
Dokladnie. Jesli chodzi o sp to dow2>cokolwiek z okresu ostanich paru lat w hack & slashach. Moze w diablo mi sie przyjemniej gralo tylko.
Podstawowe pytanie. Czy widziales, kiedy bitewniaka, czy twoja przygode z WH40K skonczyla sie na DoW ? ;p.