Kielas: co do stabilinosci to juz zalezy od komputera np u mnie bardziej stabilny jest win98se u innych xp.
Konrador: powiem tyle jestes glupi...... nie bede cie wyzywal bo niemusze
zreszta ja cos robie poza graniem a ty ? i kto tu jest dzieckiem ? dobra pajda mnie zmusil do odpowiedzi:
---
"hmm, ja myslalem, ze unreal mial ograniczenie wiekowe 13+... no nic."
To dlaczego w to grales ?
"przyszlosciowa gra, ktora byla zrobiona praktycznie tylko pod 3dfxa?"
Zaraz potem wyszedl pacz dodajacy obsluge innych api lolku.
"wolny, toporny, brzydki?"
wolny ? lol przeciez engine chodzi szybciej niz engine q3 co szczegolnie widac na slabszych maszynach. Toporny ? No trudno skoro tak mocno modyfikowalny engine o konstrukcji uznawanej wrecz za genialna nazywasz topornym. Brzydki ? O gustach sie nie dyskutuje ale imo znacznie ladniejszy od konkurencji... zreszta kto gra na powaznie w fpp w grafika na maxa.
"w takie gry nie da sie grac 'na poziomie'."
Da, da. Tylko trzeba byc samemu na poziomie i umiec grac.
"hehe, ale kiedy taki sprawny sterownik sie ukazal?"
Ja go znalazlem w miesiac po wypuszczeniu gry. Mowa o opengl oczywiscie bo w standartowym nie mozna bylo za mocno rozjasnic obrazu, a prawdziwy gracz nie moze sobie pozwolic na cienie w jakims miejscu. D3D od poczatku byl w pelni sprawny i jest najpopularniejszym api.
"wazne, ze wyglada i dziala smiesznie na moim komputerze"
Co stwierdzasz po starej kradzionej wersji roboczej. Podczas gdy prace caly czas ida dalej i glowny nacisk kladzie sie teraz na optymalizacje.
"i twoimi glupimi kolegami"
Heh widze, ze kultura tez nie grzeszysz.