lordyp napisał(a):
wg mnie postacie i itemki są zdecydowanie ładniejsze niż w LOTRO- ja właśnie zrezygnowałem z gry w LOTRO , bo nie mogłem znieść tych a'la WOW postaci - w sumie zdecydowanie lepszych , ale dalej jakiś takich bajkowych
inna sprawa z krajobrazem , który w LOTRO mnie zachwycił, nie wiem jak jest teraz , ale nie przypominam jednak sobie , żeby przelatywały koło mnie jakieś motyle, ptaszki , czy pływały rybki w wodzie
grafa zawsze jest kwestią gustu, ale AION pod tym względem jest dla mnie super - od krajobrazu , przez postacie, itemki a na efektach skończywszy
Lotro jest klasą samą w sobie. Nie ma jakiś wodotrysków graficznych, ale naprawdę może zachwycić - design lokacji w połączeniu często z odpowiednio dobraną klimatyczną muzyką powodował u mnie nieraz opad szczęki. No i tak jak to było wcześniej wspominane - bardzo ostre tekstury. Graficznie lotro nie ma sie czego wstydzić bo niejeden tytuł zjada pod tym względem na śniadanie. Problemem w lotro są jednak animacje postaci i design większości itemów, przez co jak ja osobiście grałem to głównie używałem outfitów, choć i tak pod tym zględem jest lepiej niż np w WoW w którym czasem postacie wyglądają jak połączenie gundama z robocopem pomalowanym farbą fluorescencyjną, jednak WoW nadrabia tu animacją.
Co do AIONa to naprawdę nie ma się nad czym spuszczać pod względem grafiki bo jest powiedzmy sobie szczerze bardzo "kompromisowa". Jednak pod względem mechaniki walki i jej animacji są to naprawdę wysokie loty, a jak już o lataniu mowa to ono też dodaje uroku grze, szczególnie pikowanie w stronę celu
Klasy są dobrze zaprojektowane, a jak z balansem pvp to trzeba poczekać do endgame. Narazie trochę się duelowałem i różnie sie to kształtuje na kolejnych levelach. UI jest bardzo dobrze zrobione, podejżewam, że możliwe jest używanie addonów, ale naprawdę nie widzę takiej potrzeby - tracker questów jest, progres bar wykonywanego skilla u wroga także, timery buffów i debuffów, czy recast clock na własne skille.
W azji w takiej formie AION jest bardzo dużym sukcesem nawet jak na ich standardy. Myślę, że jeśli EU/NA wersja będzie nieco doszlifowana, będzie miała więcej questów a levelowanie skupi się głównie na nich (w chińskiej wersji ponoć po 25lvl już głównie moby, w koreańskiej ponoć jest już znacie lepiej w tej kwestii), no i będzie zawierać wszystkie patche jakie do tego czasu wyjdą, raczej faila nie będzie. Dla wielu dużą zaletą bedzie, że jest to taki WoW z świeżym światem, ładniejszą grafiką i solidnym systemem pvp (walki o twierdze itp), a wydaje mi się, że to przeciętnemu graczowi "wychowanemu" na produkcie Blizzarda (nomen omen tacy ludzie są trzonem graczy mmo) może wystarczyć.