Karanira... na milosc boska przestan...
przyklad:
woj ma 100/100/25 , 71 resist
mb=
dmg= 25(int)-100(str lub dex) = -75
dmg= 75
(81%szansa na resist, i jezeli tak)
dmg= 75 - 50% = 35 (zaokraglanie w dol)
co daje 1/3 hp woja, jezeli bez resista to zabiera 3/4..
Dodam tez ze ludzie 100/100/25 do kompletni idioci, i naprawde malo takich jest, trudno dobic 2 staty do tej setki :/
Aha skoro mb i tak nie moze zabierac takiego dmg to co robimy z halka ktora w rekach takowego woja ma dmg np 80-90?
I w dodatku nie zjada many ani regow, a to ci dopiero prawda?
Malo tego przeliczmy sobie obrazenia zadane katana a potem te mb...
katana, woj 100/100/25, gm sword:
uderza raz na 1.1 sekundy
50% szansa na trafienie jezeli mag takze ma gm wrestling(zakladam ze chce rzucic mb)
5-26 - podstawowy dmg katany
200-240% zwiekszony dmg przez anatomy tactics i str
mozemy przyjac ze uderza raz na sekunde, zliczmy 10 sekund walki:
50% szans na:
15-78(srednio okolo 40-50) / sekunda
- ar
5 ar = 3-5
10 ar = 5-10
15 ar = 8-15
20 ar = 10-20
25 ar = 13-25
30 ar = 15-30
absorbuje obrazenia, mag powiedzmy ze jest w skorach i ma okolo 20ar
dmg/s = 50% na 30-40
Mag mb zada:
50% ze woj nie przerwie mu czaru
raz na 2 sekundy za 15 many
max. 75 - 50% szans na -50% obrazenia
razem 35-75 na 2-3 sekundy, minus to co fighter mu przerwie.
fighter - 300-400 /10sec
mag - 245-525(123-263 50% przerwane) /10sec
Aha nie mowcie mi ze cos jest nie tak bo sprawdzilem i przemyslalem, przemyslcie dobrze to sie zgodzicie, czasami troche nie wiadomo o co chodzi bo pisze od razu i patrze tylko na cyferki, wiec troszke mozecie sie meczyc
PS: po co to ak btw... po prostu do jutra poczekajcie i zrobimy te walki, wtedy sami sie przekonacie
_________________
[url]<!-- BBCode Start --><B><!-- BBCode Start --><I> Warrk![/url][/b][/i]
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: bloob dnia 2002-08-18 23:04 ]</font>