troszke a nawet sporo propozycji wrzucilem w topicu "co zmienic w potworach"
board/viewtopic.php?topic=3805&forum=12&11
to doloze jeszcze kilka
najpierw sprawy najblizsze mojemu sercu czyli krawiectwo
1. kolorki - wiekszosc kolorkow jest jakas taka smutna, malo jaskrawa
blekit zamienilbym na astralny (cos jak cyan)
granat (jest prawie identyczny z chaosem) na soczysty zielony lub niebieski (cos jak magiczny ostard)
blood troche bardziej czerwony (cos jak czerwone sobieskie)
ognisty tez jest strasznie wyplowialy (po uzyciu potionka zmiany kolory wyszedl mi fajny kolor ognisty)
fiolet rozjasnic
lava tez niedoskonala
wyszlo na to ze wszystki kolory do dupy :}
najlepiej chyba zdac sie na anye (w koncu kobiety w tych sprawach maja lepszy gust)
dobrze by bylo korzystac z jednej palety (zunikfikowac w miare kolory ciuchow, skory po potionkach, zbroi i wieszchowcow) wtedy byloby doskonale
podobny problem jest ze skorami z potworkow (skora wycieta wyglada jeszcze dobrze, ale po przerobieniu na zbrojke jakos traci kolor dazac do szarosci - z czerwonej skory demona wychodza szarawe rzeczy, podobnie z wilka, granatowa z etina daje czarny, bardzo brakuje bialego koloru - moze daloby sie pozyskac go z snieznej wyrvenki)
2. skory - dasz czlowiekowi palec to ci odgryzie cala reke
mamy kolorowe skorki - fajnie - ale jeszcze fajniej gdyby oprocz kolorow i ar mialy magiczne zdolnosci (podobnie jak rudy) - widzialem gdzies kiedys opis skor na nl ale nie jestem teraz w stanie tego zlokalizowac
sprobuje cos sam splodzic :
I. z etina - z racji tego ze jest najciemniejsza - bonus do hide i moze stealth(zwykly klata,nogi +5%, reszta +3% =23%, studet klata,nogi +3%, reszta +1% =11%, dodatkowo buty +1% hide/+5% stealth)
II. z weza - odpornosc na trucizne/zmniejszony czas trwania trucizny/zmiejszony level trucizny lub/i atakujacy otrzymuje obrazenia od trucizny (zawsze lub przy niudanym ataku)/rdzewieje bron przy udezeniu (cos jak walka ze szlamem)
III. z ogra (najpierw niech zadziala) - resist (klata,nogi +5%, reszta +3%, dodatkowo 5% szans na reflecta przy komplecie z ogra)
IV. ze smoka - bonus do statow (czapa +3 int, gorget +2 int, klata +5 str, nogi +3 str, rekawki +3 dex, rekawice +2 dex, buty +1 dex, przy komplecie odpornosc na czary obnizajace staty)
V. z demona - regeneracja many (zwykly: czapa, klata +1/s, reszta +0.5/s =+4/s, studet: klata +0.5/s, reszta +0.25/s=2.5/s, nie wiem jak z butami ale nie pasuja mi do many
, komplet zmniejsza ilosc many potrzebna do rzucenia czaru o 25%)
VI. z trola - regeneracja hp (klata,nogi +1/s albo +100%, reszta +0.5/s albo +50% = 6-6.5/s albo +650%)
VII. z gazera - zamiana ograzen od magi na mane (klata,nogi,czapa 5%, reszta 2.5%= 25% dmg zamienionego w mane - dostaje flamstrike za ubywa mi 50 hp a przybywa 12.5 many, mozna tez brac pod uwage ilosc many zuzywanej przez przeciwnika na czarowanie - czyli corp dodaje nam 5 many, flame 10 many, dodatkow nosiciel takiego pancerza (kompletu) jest calkowicie odporny na dzialanie mana drain, mana vampire, mandarin)
VIII. z lisza (nie ma skory a moglaby byc) - bonus do magery,madydacji moze i evala (zwykly: +2%mag/+4%med,eval czapa, reszta +1%/+2% = +7%/14%, studet: 0.5%/1% = +4.5%/9%, przy komplecie czas rzucania czarow zmniejszony o powiedzmy 25%/czas trwania rzucanych czarow zwiekszony o 100%)
IX. z byka - bonusy dla tamera (buty +4%taming,animal lore, +7%tracking, reszta +1%/+3% = +10% taming, a lore i +25% tracking, complet obniza o 25% wymagania przy dosiadaniu zwierzatek)
X. z orca - nie wiem czy orcki sa muzykalne ale mam wizje na bonusy dla bardow (kazda czesc powiedzmy +2% do provocation i peacemakiungu, i mega hit - komplet + maska orcow dawalaby nam 25% szans ze potwor wezmie nas za orcka i nas nie zaatakuje
)
XI. z wilka - pomysly powoli sie koncza :/ - buty +25% do szybkosci chodzenia/biegania (pieszo), kazda czesc +3% do detect hiden)
XII. z zomba - odpornosc/zmiejszenie czasu trwania parazlizu, ogluszenia i takich tam
to chyba wszystkie skory
XIII. a jeszcze z jaszczuroludzia - ???, mysle i mysle i nic mi nie przychodzi do glowy, nie wypada zeby jedna skora nie byla magiczna (tym bardziej ze to skora z moich pobratmcow) - cos sie jeszcze pozniej wyduma
XIV. skory z ludzi - maja sie roznic ar w zaleznosci od str ofiary (pomysl yerpena) a ja to jeszcze rozszeze - bonus do statow i skili tych , ktore ofiara miala na najwyzszym poziomie (skora z maga dawala by bonus do inta, z woja do str lub dexa, a ze skilami powiedzmy kazda czesc +1% najwyzszego skila ofiary [ktos ma najwiecej - 80 anatomi kazda czesc daje 0.8 do anatomi])
troche zamotane ale mniej wiecej chyba polapiecie sie o co mi chodzi
ma to na celu urozmaicic, sprawic zeby gracz byl zmuszony pokalkulowac jak zbroja bedzie lepsze dla niego a nie wiecej ar lepsza biore
wiekszosc bonusow jest przeznaczona raczej dla magow, ale to wlasnie magowie (i lucznicy) powinni chodzic w skorach - a teraz kazdy mag ice :/
nie wiem jaka czesc z tego jest wykonalna, mialy byc propozycje, pomysly to je wam daje
modyfikatory tez moga sie pozmieniac - tak sobie popisalem, ale chyba nie sa w wiekszosci przesadzone, bo jak macie zrobic zeby cos dawalo +3% do skila (komplet) to mysle mozna sobie to darowac bo to zadna rewelacja
teraz cos z zupelnie innej beczki
3. zbroje z metalow - mozna zrobic zeby roznily sie dodatkowo waga, obnizaly roznie dexa, wymagania odnosnie str tez byly rozne, mozna dac im niektore bonusy o ktorych pisalem wyzej
4. lowca glow - zmienilbym nieco cennik - nagroda zbyt niewiele sie od siebie roznia, i sa troche malo adekwatne do trudnosci przeciwnika
kolejna zmiana bylaby opcja lowcy glow ludzkich
I. na liscie pojawily by sie nicki graczy (po kilku losowo wybranych redow/blue [tych z duza liczba karmy/fame]i na nich odbywalo sie polowanie
jami )
II. ofiara mordercy/lootera/zlodzieja idzie do lowcy daje mu pewna ilosc kasy na zlecenie i wybiera kogo upolowac (np. 1k gp na jashchoora
) (moga byc trudnosci z wyborem celu polowania - lista wszystkich bylaby dosc obszerna - w koncu mamy kilkuset graczy - a wpisywanie nickow z reki bedzie prowadzic do licznych pomylek - to idea moze ktos bedzie mial jakis pomysl na dopracowanie tego
5. dla tinkerow golemy oraz mozliwosc oprawiania glow potworow a moze i tez ludzkich lebkow
jak wam malo spale troche materialesu i moge plodzic i plodzic w nieskonczonosc