Ajj po co te wielkie klotnie? Mimo ze mam wade wzroku to bezproblemowo widze co gdzie jest ladniejsze. Przeciez logiczne jest ze w grach typu Wow/Aion/Whammer grafika w sensie modele jest ladniejsza niz w DFO, i moze ta w DFo jest 'klimatyczna' bo nie ma swiecacych wielkich mieczy? To ja gram w gre fantazy czy w jakiegos sredniowiecznego mega uber realistycznego RTSa?
W grach tego typu fancy armor sety sa plusem. Jak bede chcial poogladac sobie prawdziwe chainowe zbroje to pojade do Biskupina. I oczywiscie nie najezdzam tutaj na DFO ani na zadna inna gre bo szanuje gust kazdego, ale na Boga nierobcie takich jaj z rzeczy oczywistych ktore poprostu WIDAC.
A co jest fenomenem WoWa? Napewno nie robienie gry pod masowke i komercje. Sukcesem jest to ze robiac warcraftowe RTSy, ktore juz wtedy przygniataly lorem blizzard juz planowal MMO na ich podstawie. Poprostu logujesz sie i masz jazde bo nagle to co widziales w mega udanym RTSie mozesz 'poczuc' z zupelnie innej perspektywy. Ja naprzyklad zaczynajac gre w wowa tym sie wlasnie kierowalem, i chocby nie wiem jak dobre MMO wyjdzie to nigdy nie bedzie one dla mnie tym czym byl WoW - ciezko jest grac w gre ktora ma zrobiony lore(notabene lore ktorego nie znamy i nas prawdopodobnie bardzo nie interesuje) tylko pod ta produkcje, bo bedzie on strasznie plytki i na dluzsza mete naciagany.
PS. zeby nie bylo ze jestem jakims fanbojem WoWa(moge byc co najwyzej fanbojem warcrafta) to WoW od dluzszego czasu zaczyna posysac i sam sie pograrzac, a ja sam zaczynam przygode z Whammerem, ktory mnie jesli chodzi o klimat rowniez przygniotl jak to zrobil WoW, a wszystko za sprawa dwarfow