Enhu napisał(a):
Yog-Sothoth napisał(a):
@roball
Ciut lepiej
Zauwaz jednak ze 2 lata na produkcje takiej gry to jednak dosc malo. Stad mozna wnioskowac ze sporo contentu bedzie copy&paste z Forzy 2. Jednak z jakiegos powodu Polyphony siedzi te x lat nad GT5, modele, fizyka, zniszczenia (tak beda), zmienna pogoda i pora dnia. IMO MS idzie w kolejne numerki gier, ale ja mam nadzieje na to ze GT5 bedzie wlasciwie ostatnia duza gra wyscigowa przed nastepnym skokiem jakosciowym a glownie bedzie sie opierac na DLC.
GT"5" 5 for christs sake ?
zn polyphony nie idzie w numerki?
dla ciebie to pewnie nawet taki hit jak 'real life' jest do bani skoro podobno był robiony przez 7 dni
2 lata to jest idealny i optymalny czas robienia gry single player, aczkolwiek większość firm w tym czasie na dzień dzisiejszy trzaska już mmropgi, znaczy że co ? nad gt5 siedzi 6 osób przez ostatnie 5 lat ? to by w sumie wszystko tłumaczyło
Uheheheh, you made my day.
Idealny, chyba jak chcesz zrobic arcadowa scigalke, z kreskowkowa grafika.
Hint:
Bardzo duzo czasu zajmuje robienie assertow. Nawet przy skanowaniu obiektow skanerem 3D, graicy w dalszym ciagu musza, duzo roboczogodzin spedzac na ich recznym poprawaniu, optymalizowaniu, ze o glupim robieniu tekstur to naet nie wspomne bo i po co ?
A mmorpg w dwa lata ? O rany, toz nawet z HeroEngine, zajmie to minium z 4-5 lat, a i to przy zalozniu ze mamy gotowy setting..