mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 14:40 
 
gry-online.pl napisał(a):
Podczas wczorajszej konferencji Sony przedstawiciele Square Enix pokazali bardzo mało. Skupili się praktycznie tylko na dwóch częściach niekończącej się opowieści znanej jako Final Fantasy (i to jedynie w formie filmowych zwiastunów). Natomiast dzisiejsza, nieco opóźniona konferencja, nosiła znamiona bardzo tajemniczej - organizatorzy nie pozwolili na obecność żadnych sprzętów nagrywających. Czy rzeczywiście pokazano coś wymagającego takich środków ostrożności?

Jak się okazuje - nie. A to z bardzo prostego powodu. Square Enix nie przygotowało klasycznej targowej prezentacji swoich gier, a jedynie godzinną sesję pytań i odpowiedzi dotyczących jednego tylko tytułu. Żadnych filmów, zwiastunów czy pokazu gameplaya. A zatem...

Final Fantasy XIV

Spotkanie dotyczyło tylko zaprezentowanej wczoraj nowej gry MMO w świecie Final Fantasy. FF z czternastką w tytule ma pojawić się na PlayStation 3 i pecetach, aczkolwiek producenci rozważają także inne platformy (w tym konsolę Microsoftu). Praktycznie od razu pozwolono dziennikarzom na zadawanie pytań deweloperom, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, co następuje: świat FF XIV jest inny od tego znanego z FF XI, ale pojawią się podobne rasy, by miłośnicy poprzedniej sieciówki mogli łatwo odnaleźć się w nowej grze (myślcie o tym jak o aktorach, którzy pojawiają się w różnych filmach wcielając się w różne postacie). Prace nad XIV rozpoczęły się prawie 5 lat temu od pierwszych pomysłów i choć nowa gra stanie się głównym online'owym tytułem firmy, to FF XI będzie wspierane dodatkową zawartością jeszcze przez minimum rok. W kwestii ewentualnych podobieństw do World of Warcraft, twórcy powiedzieli, że zamierzają dać graczom unikatową grę, która nie będzie kopiować pomysłów z WoW, ale ma być skierowana nieco bardziej w kierunku przeciętnego gracza.

Obrazek

Przedstawiciele Square nie mogą teraz mówić o systemie walki, ale obiecują, że od samego początku rozgrywka będzie różnorodna i zapewni wyzwania zarówno dla samotnych wędrowców, jak i miłośników potężnych bitew. Final Fantasy XIV pojawi się w tym samym momencie na całym świecie, zarówno na PS3 jak i PC. Planowane są wersje angielska, japońska, niemiecka i francuska. Serwery nie mają być dzielone między regiony świata i mają obsługiwać zarówno konsolowców jak i komputerowców. Planowane są beta-testy pozwalające doszlifować jakość zabawy. Przez cały czas twórcy zbierają sugestie od graczy FF XI, by usprawniać swój nowy tytuł podczas dewelopingu. Cel, jaki przyświecał Japończykom podczas procesu twórczego to stworzyć najdoskonalszą Final Fantasy w historii. W pewnym momencie zdecydowano z niej zrobić grę MMORPG, która zawierać ma pewne nowe, nieużywane dotychczas w gatunku systemy (użyto słowa "rewolucyjne", ale w jaki sposób - oczywiście nie powiedziano). Co do samej produkcji gry - wielu graczy pytało (po premierze FF XI na PS2 i późniejszych portach na X360 i PC) czy dane im będzie zagrać w sieciową FF na trzeciej PlayStation. Producenci zdecydowali, że lepiej będzie wykorzystać czas na zrobienie czegoś od zera (wszak MMO różni się od tradycyjnej gry dla jednego gracza), niż tracić go na kolejną konwersję.


Obrazek

Dowiedzieliśmy się także, że pokazany wczoraj zwiastun zawierał pomieszane sceny pre-renderowane oraz te na silniku gry (scena walki była wyciągnięta bezpośrednio z gry i stanowi punkt odniesienia dla jakości całego produktu). Kluczowym stwierdzeniem dla nowej FF było rozwój postaci - prowadzony przez gracza heros będzie się rozwijał w bardziej naturalny sposób i nie będzie to wymagać tyle uwagi ze strony grającego (czyt. uproszczony, casualowy system levelowania?). System zadań będzie różnił się od tego z FF XI, a sama gra ma być na tyle elastyczna, by pozwolić grać i samotnie, i w drużynie, tylko przez 40 minut dziennie, czy przez cały dzień.

Postaci z FF XI nie będzie można w żaden sposób przenieść do nowej gry, ale pewne podobieństwa w rasach i profesjach pozwolą na zbudowanie podobnego bohatera. Nowy tytuł nie będzie korzystać z systemu PlayOnline, ale listy znajomych będą przetransferowane. Miło. Głównym magnesem dla nowych graczy jest, w oczach twórców, niezwykły świat oraz historia wykreowane na potrzeby "czternastki" i to właśnie ich przyciągnie do tej gry. Ostatnie pytanie dotyczyło opłat za zabawę. Podobnie jak w przypadku planowanej daty premiery czy startu beta-testów, odpowiedź brzmi - jeszcze nie możemy nic o tym powiedzieć.


- EDIT -

rozśmieszył mnie jeden z komentarzy pod newsem:

"cielak20 [ Level: 26 - Chorąży ]

Chciałbym aby system był podobny do tego jaki jest w FF12, aby nie był to turowy jak w jedenastce. Osobiście lubię walki turowe ale w grach singleplayer. Fajnie że będzie beta, mam nadzieję że wylosuję klucz :)"

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 14:54 
 
o a tutaj cała konferencja w oryginale:

http://e3.gamespot.com/story/6210518/sq ... t-hardware

- EDIT -

"[12:11] Question: "Are there any plans to translate the game into Spanish?"

[12:12] "Currently we don't have a Spanish development, but if there are enough users that want it, we'll certainly consider it."


może i my wystosujemy petycję o lokalizację? :P
polskie nazwy itemów mogły by być interesujące.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 15:08 
 
Huck to wszystko wkleił już na forum


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 15:09 
 
Targaryen napisał(a):
Huck to wszystko wkleił już na forum


właśnie zauważyłem. topic rozwinął się tak szybko, że nie doczytałem wszystkiego. sorry za zamieszanie :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 122
Dołączył(a): 21.08.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 15:49 
 
Gli2duS napisał(a):
rozśmieszył mnie jeden z komentarzy pod newsem:

"cielak20 [ Level: 26 - Chorąży ]

Chciałbym aby system był podobny do tego jaki jest w FF12, aby nie był to turowy jak w jedenastce. Osobiście lubię walki turowe ale w grach singleplayer. Fajnie że będzie beta, mam nadzieję że wylosuję klucz :)"


Ponad 3 lata gram i nie zauważyłem, że FFXI jest turowy, jednak to prawda, że człowiek uczy sie całe życie i umiera głupi hahahaha.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 16:41 
 
http://ps3.ign.com/articles/991/991483p1.html
Pare kolejnych malych informacji ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 16:53 
 
Ja tylko licze ze pozostanie mozliwosc zmieniania jobow w housie (jeden z najlepszych patentow FFXI jak dla mnie) i ze bedzie bardzo widowiskowo w czasie walki 8) (bo w lotro smutne efekty są niestety) o reszte sie nie martwie, w koncu to SE :]
a i na pewno nie bede robil THFa hehehe -> tank, support albo mag-nuker :]


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 17:46 
 
Podsumowanie czego nowego dowiedzieliśmy się z http://ps3.ign.com/articles/991/991483p1.html

- SE aktualnie szuka sposobu na umożliwienie graczom przeniesienia swojego nicka z XI do XIV
- mniejsze znaczenie będzie miała gra w party, gra będzie posiadała większy balans pomiędzy solo i party w aspekcie zarówno lewelowania jak i questowania/zwiedzania świata
- SE nie chce mówić o sposobie rozwoju postaci - jedyne co wiadomo to, że będzie to całkowicie nowy system i że nie będzie on bazował na expie zet: Ciekawe co wykombinowali
- system jobów ma być całkowicie zmieniony
- bronie będą miały bardzo duży wpływ na postać. SE zaleca uważne przyjżenie się oficjelnemu logo FFXIV - zawiera wskazówki jak będzie działać gra
- używanie odpowiednich broni do odpowiednich zadań ma mieć wpływ na rozwój postaci zet: jakieś pomysły o co chodzi?
- chocobosy mają być używane w całkowicie inny sposób zet: do walki, latania?
- beta ma trwać dłużej niż beta FFXI, która trwała 3-4 miesiące



Więcej wskazówek odnośnie ukrytych informacji w logo
Cytat w oryginale aby nic nie umknęło

Square Enix told us that when it approached Amano to do the logo art for FFXIV, that weapons were very important and to think of the concept of a "wheel." Specifically, a wheel of adventurers that has their weapon in front of them and an exposed backside -- which leaves each adventurer to rely heavily on their comrades and their friends. Let the speculation begin.


_________________
Obrazek

*

Posty: 168
Dołączył(a): 27.12.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 17:54 
 
zet napisał(a):
- SE nie chce mówić o sposobie rozwoju postaci - jedyne co wiadomo to, że będzie to całkowicie nowy system i że nie będzie on bazował na expie zet: Ciekawe co wykombinowali


mi tu coś FFII podchodzi


_________________
Obrazek
gimped BLM XD


Ostatnio edytowano 4 cze 2009, 17:55 przez vacek700, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 17:55 
 
Cytuj:
More info!

The world will be called Hadeln, Eorzea is just the name of the continent.

They will add in some Science Fiction element like those in FF10 and FF13 on this game.

No selling in-game item planned.

There will be High Level job system. (?) Monk>Master? lol

Battle system will be focusing more on real time. Timing will be a very important factor.

Many Vs Many.. = Mob will be party to fight the player too. More cooperative mobs like the sin hunter sisters?

That's all so far.. taken and translated from a jp site http://www.4gamer.net/games/092/G009287/20090604058/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 17:56 
 
zet napisał(a):
.... - SE aktualnie szuka sposobu na umożliwienie graczom przeniesienia swojego nicka z XI do XIV


czulem :) i mowilem :) nie - transferowi postaci - tak NICKowi ( sentyment?:)

zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz :) jak bardzo spadly ceny postaci , kont - po ogloszeniu rewelacji dotyczacych 14tki :)?


_________________
COLD is BACK !

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 18:23 
 
Może to co było w filmiku- masa mobków atakujących ze wszystkich stron zamiast walki z jednym konkretnym.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 18:38 
 
zet napisał(a):
- SE nie chce mówić o sposobie rozwoju postaci - jedyne co wiadomo to, że będzie to całkowicie nowy system i że nie będzie on bazował na expie zet: Ciekawe co wykombinowali
- system jobów ma być całkowicie zmieniony
- bronie będą miały bardzo duży wpływ na postać. SE zaleca uważne przyjżenie się oficjelnemu logo FFXIV - zawiera wskazówki jak będzie działać gra
- używanie odpowiednich broni do odpowiednich zadań ma mieć wpływ na rozwój postaci zet: jakieś pomysły o co chodzi?


Moj pomysl:

nie bedzie wyboru sztywnych jobow, joby beda jakby ukryte w grze, wszystko bedzie zalezalo od tego jaka bron uzywamy, przyklad:

- zakladamy club i wraz z tym jak bedzie rosl jej skill bedziemy dostawac dostep do czarow i ability charakterystycznych dla WHMa, zakladamy great katane i dostajemy dostep do ability Samuraja.
Na kazdy level (o ile beda levele) czy tez ilosc expa bedzie ogolny cap na skille np. na kazde 10.000k expa skille beda mogly wzrosnac o 50, ktos moze je "wydac" wszystkie na WHMa, a ktos inny moze byc troche WHMem (30), a troche SAMem (20).

Jednym slowem moze byc to rozbudowany system Darkfalla.

Mi by cos takiego odpowiadalo.

EDIT:
teraz doczytalem, ze system nie bedzie bazowal na expie, moze poprostu bedziemy sie rozwijac uzywajac broni

*

Posty: 168
Dołączył(a): 27.12.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 18:56 
 
była taka gra na ps2 gdzie rozwijało się bronie zamiast postaci, dark cloud chyba, ale jak to dokładnie wyglądało to nie pamiętam


_________________
Obrazek
gimped BLM XD

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 19:15 
 
w Dark Cloud gralo sie naprawde fajnie ... i nie zdziwilbym sie gdyby SE zapozyczalo pomysly z innych gier ( nie tylko MMO) .


_________________
COLD is BACK !

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 20:40 
 
o co właściwie chodzi z przeniesieniem nicka ?
(nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale czy jest ktoś w FFXI kto będzie chciał użyć swojego nicka w zupełnie nowej grze ? (i w 'dobie' sprzedaży kont ))

jeśli broń (i jej użycie) będzie miała decydować o rozwoju postaci to będzie chyba nieciekawie i ... jakoś znajomo, znowu zapowiada się spędzenie dziesiątek-setek playdni tłukąc mobki żeby móc pchnąć fabułę, zrobić questa, zabić jakiegoś bossa,zarobić, zdobyć wejściówkę na event itd. ???


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 20:47 
 
mrynar napisał(a):
zet napisał(a):
- SE nie chce mówić o sposobie rozwoju postaci - jedyne co wiadomo to, że będzie to całkowicie nowy system i że nie będzie on bazował na expie zet: Ciekawe co wykombinowali
- system jobów ma być całkowicie zmieniony
- bronie będą miały bardzo duży wpływ na postać. SE zaleca uważne przyjżenie się oficjelnemu logo FFXIV - zawiera wskazówki jak będzie działać gra
- używanie odpowiednich broni do odpowiednich zadań ma mieć wpływ na rozwój postaci zet: jakieś pomysły o co chodzi?


Moj pomysl:

nie bedzie wyboru sztywnych jobow, joby beda jakby ukryte w grze, wszystko bedzie zalezalo od tego jaka bron uzywamy, przyklad:

- zakladamy club i wraz z tym jak bedzie rosl jej skill bedziemy dostawac dostep do czarow i ability charakterystycznych dla WHMa, zakladamy great katane i dostajemy dostep do ability Samuraja.
Na kazdy level (o ile beda levele) czy tez ilosc expa bedzie ogolny cap na skille np. na kazde 10.000k expa skille beda mogly wzrosnac o 50, ktos moze je "wydac" wszystkie na WHMa, a ktos inny moze byc troche WHMem (30), a troche SAMem (20).

Jednym slowem moze byc to rozbudowany system Darkfalla.

Mi by cos takiego odpowiadalo.

EDIT:
teraz doczytalem, ze system nie bedzie bazowal na expie, moze poprostu bedziemy sie rozwijac uzywajac broni

Chciales powiedziec umięjętności, nie broni.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 20:55 
 
iniside napisał(a):
Chciales powiedziec umięjętności, nie broni.


nie, nie, wlasnie broni, od equipnietego typu broni bedzie zalezalo jaki job w danej chwili rozwijamy. Zmiana broni to jakby zmiana joba ktory rozwijamy.

To oczywiscie takie moje rojenia, nie potparte zadnymi faktami.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 21:05 
 
Wheel broni - czyli skillchainy :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 21:31 
 
mrynar napisał(a):
iniside napisał(a):
Chciales powiedziec umięjętności, nie broni.


nie, nie, wlasnie broni, od equipnietego typu broni bedzie zalezalo jaki job w danej chwili rozwijamy. Zmiana broni to jakby zmiana joba ktory rozwijamy.

To oczywiscie takie moje rojenia, nie potparte zadnymi faktami.

To by strasznie upraszczlo imo. Moge powiedziec, ze nawet za bardzo. Rozwijanie skilli, poprzez uzywanie powiazanych z nimi umiejetnosci brzmi jednak duzo ciekawiej. Do tego zrobic skill-capa (albo level capa, jesli dolozymy do tego ogolny level chara).
Tak naprawde system zaproponowany rozni sie od pierdyliarda innych tym, ze klasa teraz wystepuja pod nazwa broni, a multiklasowosc zostala sprowadzona do monstrualnych rozmiarow ;p.
Innymi slowy, dalej mamy klasy, tylko ze nie sa wymienione z nazwy, a z drugiej strony mozna zrobic imba chara, ktory sam bedzie wstanie ownowac wszystko co sie nawinie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.