mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 13:57 
Cytuj  
patch jest, ale nie ma patch notes


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 14:10 
Cytuj  
Ja mam narazie patching error#20 ale widac ze cos sie ruszylo w sprawie glosno zapowiadanego pacza 8)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 15:25 
Cytuj  
Baneful enchantments can now be used on bows omg luv
Bone Armor: will have increased slashing/bludgeoning/piercing/holy/unholy protection and decreased encumbrance luv

znowu przyspieszyli gainy w magi calkiem si


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 15:47 
Cytuj  
poelarmy dostaly kiepski secondary damage :/

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 15:52 
Cytuj  
niestety, clubs rox teraz:)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 19:20 
Cytuj  
pierwsze wrazenia:

zajebiscie dopakowali skill gain w magii w stosunku do tego co było (IMO to jest więcej niż 2x - może nawet 4x)

zarabiscie dopakowali shielda (przy blokowaniu magii praktycznie stamina
idzie szybciej niz mana) - goscie ktory to rozwijali powinni teraz wymiatac

dołożyli parę nowych skili dośc łatwo dostępnych (z buffami)

te uderzenia specjalne jakoś mnie nie nie przekonuja - ciezko tym trafic, przelaczanie sie chwile trwa, a w tym czasie mozna by uderzyc 1 raz wiecej i wyjdzie i tak lepszy dmg.... tyle ze do treningu rigoru powinno byc to niezle ;) (sword przynajmniej)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 623
Dołączył(a): 4.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 19:26 
Cytuj  
smutne dla mnie jest troche to ze nie mozna skakac podczas castowania oraz naciagania luku :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 19:42 
Cytuj  
Podobno z odpowiednimi skillami zdazysz skoczyc, naciagnac w powietrzu i wystrzelic. Teraz wystarczylo miec precastniety spell i jumpshotowac nawet bez wracania do poprzednieog kierunku, melee i tak nie mogl praktycznie nic zrobic (nawet jesli nie wroiclo sie na swoj poczatkowy tor, to efekt byl taki jak z goblinami skracajacymi o 160 stopni na full speedzie)

A moze to dobrze. Ostatnio mialem ping 300ms (torrent) i nie moglem trafic mlotkiem noobzorka trigga gdy jumpowal radosnie. Lepsze byloby imho spowolnienie po skoku, czyli uwalenie burackiego bieganie przed siebie i walenia 180 shota macrem.
Bez skakania z precastowanym spellem mozna sie zatrzymac na glupim kamyszku/murku/grzybku castujac mana to stamina. Teraz osoba uciekajaca moze w kolo drzewa spieprzac jak tylko uslyszy cieciwe/spell - atakujacy wpadnie na korzenie.

Power attack (kupilem 4 dni temu dopiero) dla GS daje niezlego bleeda. Swietny skilla na surprise attack, moze nawet da sie walnac renda z +bleeda w przeciagu 1.5sec.

Magie przetestuje jak tylko bede mial regi. Nawet dobrze ze nie spalilem tony regow wczesniej. Nic nie rozwiazuje jednak problemu roznic ~35 INT miedzy osobami ktore sobie to wymakrowaly a tymi ktorzy nie zalapali sie na walenie MM w niebo.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 cze 2009, 21:21 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Podobno z odpowiednimi skillami zdazysz skoczyc, naciagnac w powietrzu i wystrzelic.


Mam nadzieję, że nie. Mi sie ta zmiana z zablokowaniem skakania bardzo podoba. Nareszcie jakaś przeciwaga do mocy, jaką dysponuje w DFO łuk i wyskilowana magia. Wreszcie łuk i czary ofensywne przestaną być bronią, którą walczy się w zwarciu.

tomugeen napisał(a):
Power attack (kupilem 4 dni temu dopiero) dla GS daje niezlego bleeda. Swietny skilla na surprise attack, moze nawet da sie walnac renda z +bleeda w przeciagu 1.5sec.


Powoli zaczyna się robic ciekawiej. Mi się ta zmiana bardzo podoba. Choc uważam, że jeszcze lepiej byłoby dodać kolejny skill dla danej broni (np bleed) a power attack zostawić jakim był. Byłoby jeszcze więcej opcji.

Zdziwiony jestem brakiem negatywnych opinii (poza jedną) odnośnie wywalenia skakania z laską/łukiem. No chyba, że przenieślićie się na oficjalne forum, bo tam lament niesamowity. :)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 08:15 
Cytuj  
Bardzo dobrze, że uwalili żabie skoki. Power atak jest generalnie całekiem przydatny, tylko halki dostały jakieś nieprzydatne gówno. A przynajmniej ja nie zauważam korzyści z obniżenia komuś o kilka punktów inta i dexa. Pozostałe bronie mają mniej lub bardziej ale jednak przydatne secondary damage. Szkoda, że to rasowa broń alfarów :/

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 08:48 
Cytuj  
a Endurance to chyba mozna tylko kupic bo gaina w tym jeszcze nie dali?
No i parry teraz wymiata, duel silled graczy bedzie teraz praktycznie nierozstrzygalny.


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 09:38 
Cytuj  
W zasadzie to imo parry poprzednio działało wystarczająco dobrze, tarczownika można było 'wyczekać' aż mu zejdzie stamina. Skill był przydatny ale nie dawał nieśmiertelności w walce 1 vs 1 zatem nie wiem po co zmiany

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 09:38 
Cytuj  
Daktor napisał(a):
a Endurance to chyba mozna tylko kupic bo gaina w tym jeszcze nie dali?


Kupić niby można ale niestety - tylko z "native" 50 quick.
Buffy nie pozwalaja kupić :( (testowałem z self buffem z fire i buff other z SC).

Havok napisał(a):
W zasadzie to imo parry poprzednio działało wystarczająco dobrze, tarczownika można było 'wyczekać' aż mu zejdzie stamina. Skill był przydatny ale nie dawał nieśmiertelności w walce 1 vs 1 zatem nie wiem po co zmiany


Lubie takie gadanie. 99% populacji latalo z 2handed broniami "bez powodu - parry było ok" :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 09:47 
Cytuj  
Latało i będzie latać bo zadają jakiś dmg pozwalający zabić, to co w tym dziwnego? O ile dobrze pamiętam parowanie z bronią 2h było mniej skuteczne niż z tarczą, to co było wg. ciebie nie tak?

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 10:08 
Cytuj  
chodzi o to, że z parry tarczą teraz udany blok zabiera atakujacemu duuuzo wiecej staminy niz do tej pory i to nawet jesli atakuje sie z łuku.
Teraz dość mocno nie oplaca się pakować atak w blok tarczą.


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 10:42 
Cytuj  
I dodatkowo mniej staminy zabiera parowanie wiec mozna dluzej je trzymac.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 10:45 
Cytuj  
tylko mana missle


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 81
Dołączył(a): 31.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 cze 2009, 14:41 
Cytuj  
cały czas zacina sie dźwiek przy harvestowaniu, czyli tego nie naprawili


_________________
total

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2009, 14:58 
Cytuj  
mnie najbardziej wkurwaily random ataki dzwieku na 1sec w dziwnych spotach, ciekawe czy to fixneli.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2009, 16:30 
Cytuj  
Cytuj:
* There have been several AI fixes and updates

Mi sie juz calkiem niezle bilo mobki... Mam nadzieje, ze znowu czegos nie zdupili :/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.