mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 693 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2009, 18:39 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
Ile grindu w tym ajonie?;)
Jak szybko kończy się możliwość lvlowania za pomocą questów a zaczyna się "azjatycka specjalność"?
Jak wygląda populacja chanterów i rangerów?
Cały czas są questy. Niestety w chińskiej wersji a inaczej mówiąc w ver1.0 ilość expa za questy jest lekko zjebana w stosunku do expa za mobki. Tzn nie jest tak tragicznie bo questów jest zaskakująco dużo, problem jest jednak taki, że za niektóre naprawdę trudne questy grupowe ilość expa jest wręcz śmieszna 20-60k, a znowu czasem za dość proste zadanie dostajemy np 200k. Jest też bardzo dużo questów powtarzalnych za które dostajemy coiny, których określoną ilość możemy wymienić na losowy item (czasami naprawdę świetny). Bardzo się też opłaca zaraz na 10 lvl po sończeniu noob zony zająć się craftingiem i gathernigiem za który też jest exp. Wydaje mi się, iż 10-15 można zrobić błyskawicznie nie zabijając ani jednego mobka. Wersja 1.2 będąca onlive obecnie w Korei sprawia iż levelowanie jest znaaaacznie łatwiejsze. Można nawet przeczytać w wypowiedziach graczy, że nawet zbyt łatwe. Ponoć był moment, że 40lvl można było nabić w jeden dzień ;)

Co do populacji konkretnych profesji to najwięcej jest gladiatorów, którzy są w sumie klasą stworzoną do botowania - dużo HP, plate armor i mocne aoe, ale też z drugiej strony są po prostu klasą dobrą i niewymagającą w grze, więc masa osób się na nich decyduje. Kwestia rangerów - jak zwykle archerów jest dużo, ale chyba nie więcej niż assasinów. Populacja chanterów jest średnia, ludzie chyba średnio kumają do czego jest ta klasa, bo hybryd w azjatyckich mmo z reguły się nie spotyka :) Healerem jest znacznie słabszym od kleryka, znacznie mocniej za to napierdziela, no i ma mocne buffy. Świetny w party jako support healer, choć może być też mainem pod warunkiem, że mobów nie jest dużo i kontroluje się sytuację. W skrajnych przypadkach może być nawet main healerem na bossach - raz z konieczności u nas był... zużył co prawda tone mana potów, ale dał radę. Nie ma jednak co ukrywać, kleryk jest znacznie lepszym healerem.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 18 cze 2009, 12:53 
Cytuj  
Czy jest potwierdzone w jakiej wersji wystartuje EU?


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2009, 14:01 
Cytuj  
TaoTao napisał(a):
Czy jest potwierdzone w jakiej wersji wystartuje EU?
W najnowszej dostępnej w dzień premiery (czyt. 1.3 >...). Jeśli nawet klient będzie w starej wersji, to serwery będą już w najnowszej. Trzeba się delikatnie nastawiać na patchowanie.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 18 cze 2009, 14:36 
Cytuj  
No to patrzac po zmianach w tych patchach bedzie co najmniej grubo ;] Szczegolnie ten ostro zwiekszony exp z questow i ich ilosc mnie cieszy jako ze nawet w 1.0 nie bylo z tym tak tragicznie.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2009, 14:54 
Cytuj  
TaoTao napisał(a):
No to patrzac po zmianach w tych patchach bedzie co najmniej grubo ;] Szczegolnie ten ostro zwiekszony exp z questow i ich ilosc mnie cieszy jako ze nawet w 1.0 nie bylo z tym tak tragicznie.
Ano to fakt, że nawet w 1.0 nie jest tak tragicznie, problemem są jednak - tak jak wspominałem - nieproporcjonalność ilości expa do trudności questa, pojawiające się "dziury questowe" co kilka leveli, no i często po prostu nędzne nagrody. Problem częściowo naprawił patch 1.1 a 1.2 zlikwidował go w sumie całkowicie. W Aionie cieszy też to, że ekwipunek z questów można dobrze wykorzystać, nawet w przypadu kiedy nie planujemy go ubierać. Przerabiamy go na enchanty i upgradeujemy to czego używamy. W większości gier non-tradeable itemy się po prostu wypierdala albo sprzedaje za grosze do vendora.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2009, 21:37 
Cytuj  
eee jest beznadziejnie - questow jest wprawdzie duzo - ale xp za jeden quest to max 10 mobow

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 cze 2009, 11:19 
Cytuj  
Czołem,

zaczynam czytać o tym mmo, obejrzałem te parę filmików na oficjalnej stronie i powiem szczerze że gra wygląda zachęcająco.. delikatnie mówiąc.
Najpewniej w nią zainwestuję... mam jedak prośbę do osób aktualnie grających.
Czuję lekki niedosyt info nt postaci którymi można pograć.
Czy ktoś z Was mogłby się pokusić o opis tychże (najlepiej w porównaniu np z WoWem czy WARem)?

Najbardziej interesuje mnie jako taka przeżywalność w pvp... bo pewnie do tego się suma sumarum gra sprowadzi w moim wykonaniu.

Dzięki.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2009, 19:59 
Cytuj  
Serwery leżą?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2009, 22:33 
Cytuj  
Mnie gierka nie zachwyciła w początkowych levelach. Na 10 lvl poczułem już jednak tą lekką mięte, wiedząc, że da się w niej spędzić dużo czasu. Ogólnie jestem na plus. Nie jest żle, spodziewałem się, że będzie dużo gorzej.

Co do przeżywalności. Na testowanych levelach, wystarczy fokus 3 osób byś zniknął z ekranu. De facto, do strategicznej gry jest zbyt troche mało czasu, za szybko się umiera.


_________________
OrleOko czuwa...

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 22 cze 2009, 23:49 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
za szybko się umiera.


Kup sobie radar , to bedziesz dluzej zyl :^)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2009, 01:13 
Cytuj  
Radar wbudowany w gre, nie trza kupować "addonów".


_________________
OrleOko czuwa...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 23 cze 2009, 15:17 
Cytuj  
Fakt :P


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 23 cze 2009, 18:10 
Cytuj  
Jeśli gdzieś było takie pytanie to sorki ale nie znalazłem, jak wygląda sprawa z traceniem ekwipunku w momencie zgonu?
Na jednym z forów czytałem, że traci się tylko exp a na innym, że wzorem Lineage można stracić coś więcej.

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2009, 18:17 
Cytuj  
Zarówno w pve, jak i pvp ekwipunku się, w Aionie, NIE traci.


Posty: 15
Dołączył(a): 23.06.2009
Offline
PostNapisane: 23 cze 2009, 21:16 
Cytuj  
zax napisał(a):
Zarówno w pve, jak i pvp ekwipunku się, w Aionie, NIE traci.

A szkoda ;\

Ja tez mam pare pytan

1. Czy bronie z dropow maja losowe statystyki jak w Diablo, czy sa predefiniowane w 100% jak w Lineage?
2. Ile czasu zajmuje wyexpienie do 25 lvl'u, a potem do 50 lvl'u?
3. Czy te 4 questy pozwalajace na wyjscie z poczatkowej wyspy to jedyne questy, ktore MUSIMY zrobic? Osobiscie nie znosze questow - im mniej tym lepiej.
4. Czy jest jakas forma PVP w tej grze przed lvl'em 25?
5. Czy w Abyss mozna sie bic z postacia z tej samej rasy co my?
6. Jaki jest exp rate z PVP w porownaniu z expem z mobow?
7. Jak wyglada handel w tej grze? Ala Lineage, ze stawiamy sklep w danym miescie czy chlopaki z NCSoftu madrzeli i wprowadzili Auction House?
8. Jak drogie sa teleporty?
9. Czy istnieja jakies prywatne serwery by gre sobie na spokojnie otestowac?

10. Czy jesli mamy open-pvp to znaczy, ze nie ma zadnego systemu flagowania, czyli tez systemu PK i karmy jak w L2?

Ps. Witam i dziekuje za odpowiedzi ;]
Pozdrawiam.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2009, 22:55 
Cytuj  
KKRT2 napisał(a):
zax napisał(a):
Zarówno w pve, jak i pvp ekwipunku się, w Aionie, NIE traci.

A szkoda ;\

Ja tez mam pare pytan

1. Czy bronie z dropow maja losowe statystyki jak w Diablo, czy sa predefiniowane w 100% jak w Lineage?
2. Ile czasu zajmuje wyexpienie do 25 lvl'u, a potem do 50 lvl'u?
3. Czy te 4 questy pozwalajace na wyjscie z poczatkowej wyspy to jedyne questy, ktore MUSIMY zrobic? Osobiscie nie znosze questow - im mniej tym lepiej.
4. Czy jest jakas forma PVP w tej grze przed lvl'em 25?
5. Czy w Abyss mozna sie bic z postacia z tej samej rasy co my?
6. Jaki jest exp rate z PVP w porownaniu z expem z mobow?
7. Jak wyglada handel w tej grze? Ala Lineage, ze stawiamy sklep w danym miescie czy chlopaki z NCSoftu madrzeli i wprowadzili Auction House?
8. Jak drogie sa teleporty?
9. Czy istnieja jakies prywatne serwery by gre sobie na spokojnie otestowac?

10. Czy jesli mamy open-pvp to znaczy, ze nie ma zadnego systemu flagowania, czyli tez systemu PK i karmy jak w L2?

Ps. Witam i dziekuje za odpowiedzi ;]
Pozdrawiam.


ad.1
Losowe są tylko właściwości dodatkowe danego itemu. Dla przykładu (statystyki wymyślam) powiedzmy Shield of Destiny może mieć MP+100 i CONCETRACTION +22 lub HP+75 i BLOCK +17 ale za każdym razem ma podstawowe DEFENCE 559. Tak samo Dagger of Snowfield może mieć CRITICAL +15 i ATACK SPEED +1,2% lub PARRY +25, ale w obu przypadkach bazowy damage jest taki sam. Ale to tylko dotyczy dropów. Z craftu itemy mają zawsze takie same staty, zarówno NQ jak i HQ. Dodatkowo wszystkie itemy mają sloty (od 1 do chyba 10) w które można wkładac kamienie dodające dodatkowe staty. Wszystko można też enhantować podnosząc bazowe statystyki itemu. Więc generalnie można sobie zmontować taki item jaki nam odpowiada.

ad.2
Zależy ile się gra i na ile zna się grę. 1-10 można zrobić w 3-5h, 10-25 to już dłuższa zabawa, teoretycznie w 2-3 dni da się pewnie wygrindować. 25+ idzie trochę szybciej bo dostaje się dostęp do abyss gdzie generalnie więcej expa za moby jest. Wszystko też zależy czy się expuje na mobach czy na questach, czy to i to. Trzeba też wziąść pdo uwagę, że to chiński retail, w koreańskim się to przedstawia całkowicie inaczej, podobnie pewnie będzie z EU.

ad3.
Same questy dzielą się na misje fabularne i questy. Tych drugich nie trzeba generalnei robić. Teoretycznie misji także. Jeśli nie chcesz mieć dostęp do Abyss, Fire Temple i innych miejsc, jeśl nie chcesz mieć Title (można przełączać dodają staty w zależności od typu) i kilku innych rzczy możesz je olać. Jeśli tak ich nie znosisz polecam chińskei servery, gdzie questy są, ale jest ich mniej niż w wersji EU, która będzie miała 4x więcej questów a lvelowanie będzie się głównie na nich opierać.

ad4.
Tak przechodzenie przez rifty na terny przeciwnika.

ad5.
Nie. Jedynie duele i colosseum.

ad6.
Za pvp nie ma expa, są abyss points które dają rank i które można wymieniać na pvp itemy (armory, bronie itp.).

ad7.
Jest to i to. Generalnie rynek jest bardzo chłonny. Nie pamiętam w którym mmo tyle handlowałem.

ad8.
Od 600 w górę. Droższe teleporty są w abyss i dodatkowo telporty do konkrtnych twierdz są zależne od ich statusu - twierdza bezpieczna taniej, twierdza w statusie capturable drożej, twierdza atakowana najdrożej. Kwoty rzędu 6000-8000 ++.

ad9.
Jakbym kurwa zauważył to pytanie na początku to bym sobie darował powyższe odpowiedzi, pomijając to, że praktycznie wszystkiego co Cię interesuje można się dowiedzieć z pierwszej lepszej strony o AION wliczając w to polskie serwisy.
Wszyscy traktują granie w chińskiego rataila jako swoisty trial. Klient jest za free. Jeszcze niedawno niektóre regiony były darmowe, a każdy inny miał conajmniej 5h darmowej gry. Zresztą koszt grania na chińskich serwerach kosztuje grosze, kilkadziesiąt godzin to równowartość 5 piw. Jest tyle poradników "jak zacząć grać na chińskim servie" , że trzeba być autentycznie opóźnonym w rozwoju, aby sprawiło to komuś kłopoty.

ad10.
Nie ma, bo po co flagowanie przy RvR?

ps. Często porównujesz do L2, więc jeśli się spodziewasz czegoś podobnego będziesz zawidziony. AION to kompletnie inna gra z inym światem i innymi zasadami. Sequelem L2 będzie L3, a AION to inna bajka.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 cze 2009, 12:47 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/t ... 629/page/1

Thread założył koreańczyk który grał w DAoCA i do tego całkiem ciekawie potrafi odpowiadać na pytania odnośnie klas i RvR w Aion.

*

Posty: 66
Dołączył(a): 31.10.2006
Offline
PostNapisane: 3 lip 2009, 08:18 
Cytuj  
czy Aion mozna uruchomic pod DX10 ?

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 lip 2009, 08:33 
Cytuj  
marcinas napisał(a):
czy Aion mozna uruchomic pod DX10 ?

Ale głupio sformułowane pytanie.
Więc odpowiem odpowiednio - nie można. Musisz mieć zainstalowany też DX 9.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 lip 2009, 09:17 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
KKRT2 napisał(a):
[... ciach ..]
1. Czy bronie z dropow maja losowe statystyki jak w Diablo, czy sa predefiniowane w 100% jak w Lineage?
[... ciach ..]


ad.1
Losowe są tylko właściwości dodatkowe danego itemu. Dla przykładu (statystyki wymyślam) powiedzmy Shield of Destiny może mieć MP+100 i CONCETRACTION +22 lub HP+75 i BLOCK +17 ale za każdym razem ma podstawowe DEFENCE 559. Tak samo Dagger of Snowfield może mieć CRITICAL +15 i ATACK SPEED +1,2% lub PARRY +25, ale w obu przypadkach bazowy damage jest taki sam. Ale to tylko dotyczy dropów. Z craftu itemy mają zawsze takie same staty, zarówno NQ jak i HQ. Dodatkowo wszystkie itemy mają sloty (od 1 do chyba 10) w które można wkładac kamienie dodające dodatkowe staty. Wszystko można też enhantować podnosząc bazowe statystyki itemu. Więc generalnie można sobie zmontować taki item jaki nam odpowiada.

Tak trochę uzupełniając/prostując.
Te dodatkowe atrybuty itemów nie do końca są losowe. Istnieje po prostu kilka wariacji itemów, np. wspomina jako przykład Shield of Destiny:
może mieć ze 2-3 wariacje takie jak:
- Block +17
- HP +75
- MP +57

Ale nigdy nie trafi się taka tarcza z Block np. +10 albo +25 - zawsze jest to na sztywno przypisana wartość. Również tych wariacji atrybutów dla danego itemu z reguły nie ma więcej niż 5.

@poomex: a ciebie czemu nie widzę na liście rekrutów? ^^


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 693 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.