Undmeen: było ściągnąć prezentację ppt, a wtedy nie musiałbyś mieć tylko nadziei.
Polecam gorąco, znajdziesz tam kilka ciekawych informacji i odpowiedzi.
Cytuj:
Nie rozumiem tylko na czym ma polegać ta postać? Deva czy jakoś tak.
Skille deva opiewają wszystkie avatary na koncie.
Grasz jednym zwiększając deva skill, inna postać będzie miała ten sam.
Np. znajomość języków, podejrzewam że również własne mapy itp.
Cytuj:
Ale to jest bardzo dobra opcja, jeszcze jednen dobry powód do pvp.
Ależ ja wcale nie powiedziałem że to zła opcja
Wręcz przeciwnie, byle szpaner się woził nie będzie, bo szybko straci uszy
Cytuj:
mam nadzieję że devsi są jednak zwolennikami ultimy pretrammelowskiej i nie poddadzą się naciskom trammelbearkom.
są, pisali o tym wiele razy.
Na tym shardzie rozgrywali kilka eventów
http://www.uodivinity.com/ Cytuj:
nawet nam w dfo gildia 'crafterkow' oferowala oplate za to aby zostawic ich w spokoju.
takie rozwiazania daja o wiele wiecej mozliwosci niz sztuczne ograniczenia.
I o to chyba chodzi ?
Poza tym, mają być chyba małe bonusy dla gildii zrzeszających tylko graczy 1 fachu.
Nie pomnę czy bonus, czy co to miało być.
Ale jak najbardziej jestem za tym, nie kazdy musi mieć u siebie N crafterów, X rogues, Y knightów i Z magów.
A co lepsza, współpraca międzygildiowa jest prostym i świetnym rozwiązaniem.
Zwłaszcza między PK a crafterami. Ci oferują ochronę crafterom, drudzy nie dość że im bulą, to jeszcze robią za frajer sprzęt z dostarczonych materiałów.
Dla mnie bomba.
A jak większy wpierdol się szykuje, to zawsze można skorzystać z większej gildii magów.
Cytuj:
Jesli bedzie open PVP to MO bedzie niszowka.
Ale MO ma być niszówką ! Wiele razy wałkowano ten temat i w każdym wywiadzie reprezentant SV dawał do zrozumienia że tworzą własną, niszową grę tylko i wyłącznie na swoich warunkach i zasadach. I chwała im za to, że nie podpisali żadnej umowy z jakimkolwiek wydawcą, choć CEO zdradził że mieli kilka intratnych propozycji.
Już teraz przechodzi to ludzkie pojęcie ilu jest spragnionych mmorzeźni. I odcinając wszystkich niedźwiadków pozostaje wystarczająco dużo klienteli, której finanse utrzymają tytuł. O ile oczywiście będzie dobra.
Sama ścieżka dźwiękowa w obydwu udostępnionych wideach mnie osobiście wyrywa z butów.
Rzadko która gra ma naprawdę dobrą i nie kłującą w uszy oprawę dźwiękową i muzyczną.
Mam nadzieję że przypomną sobie o prośbie, aby udostępnić OST na witrynie, po wydaniu giery.
Cytuj:
mysle, ze tworcy MO zdaja sobie sprawe, ze raczej nie maja szansy podbic swiata.
imo jesli wezma pod uwage bledy popelnione przez av i zaoferuja chociazby to co mielismy w dfo przy launchu (minus grind, cheaterzy, brak capa na skille) to MO ma szanse zdobyc swoj kawalek tortu.
Nie skomentuję tekstu o podbijaniu świata, bo przez łzy ze śmiechu prawie nie widzę co piszę.
Co się tak wszyscy DFo czepili ?
MO powstaje już zgoła 7 lat. Od pierwszego konceptu na grę, po spisanie czarno na białym wszystkiego i po rozpoczęcie aktywnej developerki w 2005. No tak, każdy już zapomniał jakim failem jest AoC czy WAR - wspaniały bitewniak od 1 wzmianki o nim, po hujowy klon WoW - bo taka jest prawda. A nawet i pierwowzór nie odbiegał startem od potomka.
O failstartach kilku innych też można pogadać. Co np. z takim vanguardem ? Teraz jest ok ? Super ! Zdechł już, albo niech mu będzie, że jeszcze dogorywa.
Ot taki spellborn, który dużo nawijał o skillach. UE 2.5 ... bez detekcji kolizji. To profanacja tego engine'u.
Podsumowaniem tego tytułu jest przejście na f2p.
Mnie pasuje wydanie MO w wersji podstawowej z działającą mechaniką, bez żadnych cyrków.
Dodatki niech przyjdą potem, jeśli podstawowa rozgrywka będzie możliwa, dostarczała zabawy a nie wiecznej męki i udręki.
Przykład ? Niech będzie naval warfare, który jest przewidziany jako content update, a nie praca nad 100 rzeczami jednocześnie, z czego 10 będzie działać, 40 będzie zbugowanych, a 50 w ogóle nie dotrze do wydania.