lamoon napisał(a):
jeszcze niech zrobią żeby moby lutowały grejvy i będzie naprawdę git. Pamiętam ile to się człowiek później namęczył żeby odbić lumpy:)
Pamiętam gadkę na temat lootowania graczy przez npców. Konkretniej, to np. zwierzaki miałyby wciągać wszystko co zjadliwe, a moby używające broni, lub korzystające z armora, wszystko co byłoby odpowiadające temu, co same mogą wyrzucić.
A co lepsze, zdobywanie doświadczenia na graczach przez niektóre moby, co automatycznie zwiększałoby ich siłę i robiło z nich uber
Niestety, zbyt łatwy ficzer do exploitowania
yabaddi napisał(a):
Z tego co devsi pisali to zmiana cyklu nocy i dnia będzie mieć dość duże znaczenie - w nocy pojawiać się mają inne moby podczas gdy te z dnia będą znikać. Gdzieś też wyczytałem, że niektóre składniki - np ziółka - mogą być zbierane tylko o jakiejś porze dnia. Jeśli chodzi o mrok to ponoć ma być tak, że trzeba będzie mieć własne źródła światła - nie wiem tylko czy nie chodziło tu o np jakieś lochy, jaskinie czy też również o noc.
W ciemnościach mają być używan pochodnie. Niektóre rasy mają mieć większą tolerancję na ciemności (wzmiankowano tylko o half-orc na razie) lub skille mające wspomagać widzenie w nocy. Co ciekawe, jeśli ktokolwiek przypieprzy pochodnią przeciwnikowi który używa skilla widzenia (że tak to nazwę) ma on chwilowo oślepnąć. Tak samo przy wyjściu z lochów/jaskiń na światło z włączonym skillem.
Jeszcze sprawa ciuchów, gdzie błyszczące zbroje i wszelki stuff odbijający światło, ma być w nocy bardziej widoczny, niż ciuchy z materiału, specjalne elementy armora i bronie typu shadow/black.