CheGee napisał(a):
jak sobie to wyobrazasz? Od zera koles nie zacznie bo to bez sensu. Przejac postaci ziomka ktory wyszedl tez nikt by raczej nie chcial bo leaverzy to zazwyczaj feedy albo trole. To by dostal srednia ilosc kasy jaka maja w danej chwili kase gracze tez bez sensu. Bo wiele postaci jak dostaje taki zastrzyk kasy jest overpowered
Nie mow ze nie da sie tego zrobic, bo jakis system mozna by wprowadzic.
Jesli chodzi o bohatera to osoba dolaczajaca mialaby np. wybor - bohater leavera albo losowac/brac wg ustalonego trybu gry.
Zloto - creep kills leavera + czas - jesli nowy hero. Jesli ten sam to itemki leavera ma + to co bohater do tej pory zarobil
Level - awansuje (jesli jest w tyle) do poziomu osoby z najnizszym levelkiem w grze
Nie chce mi sie ustalac szczegolow i zdaje sobie sprawe ze na obecna sprawe ten system wyzej moze miec kilka dziur, jest nieoplacalny dla joinujacegom, nie sprawdzilby sie, whatever.
No ale to nie moja wina, S2games nie musialo z tej doty wszystkiego zrzynac jak leci ;)
Robienie gry w ktorej wyjscie z gry przez jednego zawodnika jest (niezawsze) bardzo powazna strata i nie ma szans by go zastapic to nie rozwiazanie dla dopiero co wychodzacej, nowej gry :/