Ashton napisał(a):
szaki24 napisał(a):
Oczywiście są smaczki w drugą stronę, jakaś firemka bierze się za produkcję multiplatforma, czas goni, programiści skillem nie błyszczą i są kwiatki w stylu Ghostbusters czy Tales of Vesperia. Ale wszystko jest do wyuczenia, następny tytuł pewnie lepiej zrobią na PS3 bo architektura konsoli na to pozwala.
Release date(s) Xbox 360
JP August 7, 2008[1]
NA August 26, 2008[2]
EU June 26, 2009 [3]
PlayStation 3
JP September 17, 2009
ano rzeczywiscie, czasu nie mieli... gonil ich niesamowicie....
Ashton ale jak już odpowiadasz na czyjś post to najpierw ten post przeczytaj i co najważniejsze zrozum. Pisałem, że PS3 wyszło rok później
I cell jest trudniejszy do programowania niż PC-et w plastikowej obudowie. Więc trzeba
conajmniej 1.5 - 2 lat by PS3 dogoniło X360 (tzn. programiści poznali na tyle sprzęt i naczyli się robić na niego gry). A tu różnica jest tylko rok. Inna sprawa, ze Tales of Vesperia to tytuł który równie dobrze możnaby było napisać w basicu..
Burnout Paradise to zwykla gra arcade - samochody możnaby zastąpić kosmitami z gunami i wszyscy by myśleli, że to jest shooter
Tyle ta gra ma wspólnego z symulacją...
Kabraxis - widzisz, dziwisz się, że ja się napalam na grę po pograniu w betę, a ty "masz pewność..." po zobaczeniu 2 screenów - rotflowo nieprawda? Jest tylko szansa że banda fanboji zrobi hype na Darkness 2 i kijem tego nie dotkniesz zgodnie ze swoimi durnymi zasadami
A co do GT5 vs Forza to primo nie powtarzaj po swoich przedpiściach, miej własne zdanie, jeszcze nie tak dawno krzyczałeś, że Forza ma lepszą grafikę, ale gorszy model jazdy. Ale generalnie wali mnie to, mi ani GT5P ani Forza nie leży.