embe napisał(a):
joshe napisał(a):
...dlaczego wnioskujesz że to może być ściema devs ?
Dlatego ze kilka miesiecy temu pokazywali rzeczy, ktorych bylo brak na becie i wygladalo to duzo lepiej.
Wystarczy porownac filmiki z poczatku roku z tymi od graczy aktualnie, to jak dwie rozne gry.
Ale postep jest duzy widze, ciekawe czy uda sie im to zrobic do konca roku to grywalne.
Nakręcić pokazówę z contentem z gry to żaden problem dla developera. Przecież to nawet nie musi wymagać połączenia z serwerem a tym samym działania tryliona opcji. Tak też powstał 1-szy trailer.
Już dawno porównałem filmiki, uprzedzając radę
Co do tekstur to bywa i lepiej, i gorzej. Zbroi na zamieszczonym wyżej sshocie nie było w becie, więc nie dziwi u niej brak hi-res tekstur. Natomiast teksturki szat są wyraźnie lepsze niż szarej z kapturem z filmów z bety. Sam klimat świata i jego wygląd już na 1 rzut oka jest lepszy niż to, co ukazywały filmiki kilka miechów temu.
Powiedz od razu, że odnosisz się raczej do interakcji w grze, których jest obecnie tyle co w erze kamienia łupanego, w porównaniu do tego co zostało oficjalnie zawarte w materiale video.
Nie ma praktycznie nic poza walką w zwarciu (i od dzisiaj na odległość), podstawowym craftingiem (wliczone w to również rąbanie drewna, łupanie kamienia) czy podstawowym poruszaniem się po świecie.
Pomyślałem jak by wyglądała sytuacja, gdyby w tym momencie było dostępne wszystko co zostało pokazane w oficjalnych filmikach. Poza tym że crash serwera następowałby co 3.5 sec przy każdym strzale z balisty czy załadowaniu dupska na wierzchowiec, to lament że nic nie działa byłby przeogromny - a już od miesiąca spam na of. forum utopił ostatnie resztki chęci czytania tam czegokolwiek.
SV trzyma się planu wydania gry z działającą mechaniką, zoptymalizowanymi i doszlifowanymi podstawowymi możliwościami oraz na ile to będzie możliwe bez błędów. Chwała im za to.
A czy to będzie w pełni grywalne jeszcze w tym roku, nie dam sobie głowy uciąć. Jednakże łapę mógłbym zaryzykować
Kasę za preorder dostają od ręki, a poślizg w wydaniu nie wydaje mi się by był źle odebrany przez tych którzy zakupili preorder.
Zawżdy to dodatkowy gametime za friko.
edit: poniższe info może rzutować znacznie na sprawę tekstur:
Cytuj:
The games runs on low settings and you can't change it, the only things you can change are shadows and resolution.