Shadhun napisał(a):
Pograłem trochę dzisiaj.
Tak więc sporo fajnych rozwiązań, bardzo podoba mi się lobby, wybieranie bohaterów, sklepik, możliwość poddania drużyny.
Strasznie nie podoba mi sie nieczytelność grafiki, naprawdę po kilkunastu meczach człowiek ma w dupie ze są fajne, oczojebne spelle, ze rzeka ladnie wygląda etc. Wazne jest żeby pole walki bylo przejrzyste, dobrze bylo widac kto jakiego spella uzywa i kto atakuje kogo, postacie są tez za bardzo podobne do siebie z wyglądu. Po za tym fog of war jakos chujowo dziala, nie do końca wiadomo co jest tym fogiem okryte a co nie. Obniżenie detali tez nie za bardzo pomaga, gra wyglada brzydziej, ale nie bardziej przejrzyście.
Kto grał w dotę ten pewnie wie dokładnie o czym mówię, tam 1 sekunda wystarczyła by wiedzieć kto kogo bije czym i dlaczego
Jak poprawią to o czym mowie ( co jest bardzo wątpliwe) to kupuje w ciemno.
To nie wina grafiki tylko przyzwyczajenia, czułem się tak samo. Wiecej gry i ogarniesz.
Cytuj:
Gram w dote, gralem w hona i demigoda - zaczne od tylu
demigod jest za malo skillowy, strasznie noob friendly i latwo ownic, gra jest powolna
hon - dota, ale ma gorsza mechanike niz owa, zerznieci hero, kilku nowych ktorzy sa pomieszaniem kilku hero z doty, mimo wszystko nie wiem czy jest ich polowa z tego co w docie
dota - niech icefrog nie wydaje swojej gry tylko ciagnie to co jest prawie perfekcyjne ;d
dota prawie perfekcyjna? dota ma w ch. do perfekcji i HoN też, ale w HoNie przynajmniej zalatwili problem leaverow i jest jakies porządne zaplecze. Zdecydowanie staje za HoNem.