mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 11:44 
Cytuj  
Dla mnie to wygląda tak że to firmy developerskie powinny zatrudnić profesjonalnych bug-testerów aby w dniu premiery wypuścić w pełni grywalny i doszlifowany produkt nawet jeżeli by w nim miała być tylko połowa contentu na początku a nie kazać ludziom płacić za to żeby mogli potestować sobie grę którą właśnie kupili.

Co więcej przed każdą premierą powinna być faza open bety żeby ludzie mogli zobaczyć czy kupują dany produkt czy nie , nie robią tego firmy które się boją że wypuszczają gniota i chcą jak najwięcej zarobić sprzedając kota w worku.

Żeby nie było nie odnoszę się tutaj konkretnie do MO ale także do innych MMO.

takie 2c bo musiałem się wygadać.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 12:30 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Dla mnie to wygląda tak że to firmy developerskie powinny zatrudnić profesjonalnych bug-testerów aby w dniu premiery wypuścić w pełni grywalny i doszlifowany produkt nawet jeżeli by w nim miała być tylko połowa contentu na początku a nie kazać ludziom płacić za to żeby mogli potestować sobie grę którą właśnie kupili.

Co więcej przed każdą premierą powinna być faza open bety żeby ludzie mogli zobaczyć czy kupują dany produkt czy nie , nie robią tego firmy które się boją że wypuszczają gniota i chcą jak najwięcej zarobić sprzedając kota w worku.

Żeby nie było nie odnoszę się tutaj konkretnie do MO ale także do innych MMO.

takie 2c bo musiałem się wygadać.


kazda profesjonalna firma tak robi

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 12:40 
Cytuj  
@bloodleaf

jak już wrócisz z krainy czarów, to przemyśl to co napisałeś. zakładasz, że devsi dysponują nieograniczonymi środkami, a wszystkie błędy jakie robią wynikają z niekompetencji, pazerności czy lenistwa? sytuacja wygląda chyba nieco inaczej, czyż nie? w szczególności to właśnie indie developerzy musza się chwytać każdej okazji, by zdobyć fundusze. jeśli wypuszczają szkielet gry, który jej fani chcą kupić ASAP, to hej - zyskują obie strony: devsi kasę, fani grę i satysfakcję z tego, że pomagają w jej rozwoju.

zresztą amatorscy beta testerzy są lepis niż profesjonalni, o cczym świadczy choćby to, że jednak do praktycznie każdej gry na rynku testowanej przez prosów pojawia się kilka patchów

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 12:51 
Cytuj  
brazz napisał(a):
zresztą amatorscy beta testerzy są lepis niż profesjonalni, o cczym świadczy choćby to, że jednak do praktycznie każdej gry na rynku testowanej przez prosów pojawia się kilka patchów


que?? ;[


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 12:59 
Cytuj  
Jak powstawal SWG to beta testerzy byli oplacani, a najlepsi z nich zatrudniani na stale.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 13:02 
Cytuj  
zastanawia mnie jak tu przetestować performance w seamless realmie przez płatnych kilku/nastu internal testerów.

Bez jaj, max 500-600k zarobione na przedsprzedaży (przy założeniu że wyprzedano nakład) jest doprawdy tak zajebiście wielką górą gotówy przy produkcji mmo, że omal się zakrztusić można z wrażenia. Może czas poprosić devsów o pocztówkę z ciepłych krajów i życzyć im szczęśliwego życia na wyspach?

Ile to AV musiało zaciągnąć kredytu aby móc kontynuować development i w ogóle wydać DFo ?

hint: było to grubych kilka mln.


coldzik: trochę mnie zbiłeś z tropu, ale śmierdzi sarkazmem :]



ja się ciągle zastanawiam dlaczego po zalogowaniu do sklepu wersja DD kosztuje 39.95 i mam 0 VAT :\
Za 40€ to jest jeszcze do przełknięcia, choć już ustawiam się z typem z US na kupno kliencika.
Pytanie tylko jak będzie wyglądało kupno +1 miech. Bo jeśli nie serial do wklejenia, to z deka wałek.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 13:07 
Cytuj  
Bedziesz sie mogl zalogowac na konto, z ktorego kupiono DD, tak jak teraz. Box to po prostu pudelko z gra na plycie i pierdolami, nie potrzebne do grania.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 13:29 
Cytuj  
joshe napisał(a):
coldzik: trochę mnie zbiłeś z tropu, ale śmierdzi sarkazmem :]

Moze nie praktykuje sie zatrudniania betatesterow przy mmo, poniewaz przy betatestach gier mmo mozna od razu sprawdzic przepustowosc serwera oraz lacza. Raczej firm nie byloby stac na zatrudnienie x tysiecy osob, do tego zeby testowali gre..

Przy kazdym innym projekcie kazda firma posiada stado betatesterow. Jezeli nie maja ich developerzy, to maja ich wydawcy.
Blizzard posiada okolo 50 osob do betatestowania swoicj produkcji...
Nawet rodzime firmy posiadaja betatesterow (te, ktore sa zarowno wydawcami, jak i producentami - np. CDP oraz Techland)...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 16:10 
Cytuj  
Płani betatesterzy? Po co wyrzucać hajs w błoto?

Devsi MO zgromadzili sobie pokaźną pulę betatesterów którzy nie tylko nie muszą być opłacani, ale i sami płacą by testować.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 16:46 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Płani betatesterzy? Po co wyrzucać hajs w błoto?

Devsi MO zgromadzili sobie pokaźną pulę betatesterów którzy nie tylko nie muszą być opłacani, ale i sami płacą by testować.

Dokladnie, od dawna juz za mozliwosc grania przed premiera i "testowania" trezba placic, czasy kiedy szukano beta testerow minely dawno, jak stratowaly lineage2, wow, everquest i reszta mniej znanych gier to ludzie byli juz gotowi placic.
Jednak ci co uczestnicza w beta testach maja malo zwiazku z faktycznym testowaniem, w wiekszosci to okazja zagrac za free, napisac na forum pytanie "czy ta gra bedzie platna" i juz.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 17:14 
Cytuj  
Dajcie spokoj, musza miec jakis beta testerow. Takich porzadnych, co to jada na etat 8 godzin, i testuja najwieksze pierdoły na ktore przecietniak raczej nie bedzie mial ochoty. Jak pisal embe, ci platni testerzy to sobie wchodza, pomachaja mieczem tudziez e-peenem i tyle testowania.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 22:25 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=2FpJdl7KBes

niezle

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 22:44 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=2FpJdl7KBes

niezle


1 hit hack ? :lol:

srsly zajebiste. Niech tylko wrzucą w placeholdery hełmów docelowy efekt i close combat będzie git.

btw. pory dnia już działają ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 23:01 
Cytuj  
Jesli nie bylo koljnego patcha to chyba nie. Czekam zeby noc zobaczyc, bo cos mi sie wydaje, ze nie bedzie obiecanego 'pitch black' a byloby zajebiscie.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 23:16 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Jesli nie bylo koljnego patcha to chyba nie. Czekam zeby noc zobaczyc, bo cos mi sie wydaje, ze nie bedzie obiecanego 'pitch black' a byloby zajebiscie.

trochę ciemne ustawienia miał typ który kręcił video
Wygląda mi to jednak bardziej na zmierzch. Niebo całkiem czyste. A jak typ walił przez las to już w ogóle ledwo co było widać.

Denerwuje mnie dźwięk chodzenia, strasznie dudni.
No i martwi jeszcze brak balansu broni, kolo walił w korpus i death. Nie żeby ładował w łeb czy odcinał członki.
Btw. brakuje też wybijania broni z ręki przeciwnika. Ciekawym czy ten feature zda egzamin jak zostanie wprowadzony, choć trzeba by mieć miecz typu "ciężki s*syn", żeby komukolwiek wywinąć oręż z łapy ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 23:30 
Cytuj  
joshe napisał(a):
typu "ciężki s*syn", żeby komukolwiek wywinąć oręż z łapy ;)


ciezki supersyn?

Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2009, 23:34 
Cytuj  
maszyn oblężniczych jeszcze nie ma w MO :lol:

A katapulta zazwyczaj też ma ograniczony udźwig.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 sie 2009, 10:29 
Cytuj  
Pory dnia nie działają. Jest tylko dzień. Gość bił mieczem zadającym 54dmg na gołą klatę. Postacie mają ok 75hp. Była to zresztą gildijna ustawka a każdy, którego zabił miał resztki hp.

Nie wiadomo jak zbroje redukują obrażenia zwłaszcza, że każdy armor można zrobić z dowolnego materiału a zawsze wygląda jednakowo...Osobiście zrobiłem np komplet Tindremic plate z drewna i kości....

Chgw jak ma się materiał do statów zbroi. Nie ma żadnych statów na itemach ani skilli do ich rozróżniania.

Tak jak pisałem...nie ma za bardzo co komentować bo nie wiadomo co i jak ma działać tak do końca. Co jest aktywowane, co nie jest a co jest zbugowane.

Btw w tej wioseczce ludzie tłuką się 24h na dobę, jest tam priest więc jednocześnie jest perma spawn camp.

Najlepsze, że full loot NIE jest zaimplementowany jeszcze.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 13 sie 2009, 18:04 
Cytuj  
Obrazek

Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2009, 19:05 
Cytuj  
visilis: zapomniałeś o jednym ;)

Obrazek


btw. zajebiste te zbroje
zwłaszcza na 1 składanym screenie z high res teksturami


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.