zaboleq napisał(a):
Ja mam takie pytanie co do ludzi grających Sorc albo Wiz.
Bije sie z myslami nad wiz(lubie miec zawsze jakis przydatny spell) jednak nadal mam watpliwosci .Czy mechanika tych klas znacząco różni się od tej z NWN 2 ?(może epic fail z mojej strony ale po prostu nie wiem) .Zastanawiam się nad doborem statów/featsów ale próćż jakiegoś handbooka o wszystkim nie znalazłem w miarę gotowych przepisów na początkowe prowadzenie postaci (a zgodnie z powiedzenie - pierwsza postac mozna zawsze spierdolic , ja tego zrobić nie chcę
JEsli nie masz duzego doswiadczenia to polecam wizarda na poczatek. A jesli chcesz pew pew, zrob cleryka.
Zasadniczo duzo sie nie rozni, sorc ma ogromne ilosci SP i jest takim pure nukerem, ktory z dobrym party mozesz zownowac dungeon w 15 minut..
Ale trzeba wiedziec jakie spele brac w czasie levelowania, zeby sie nie naciac (pozniej co prawda mozna zmieniac, ale jak sie nie wie co brac to szybko mozna sie z calego golda na zmiany wysptrykac).
I pamietam ze Wizard to glownie CC/Buffy nukowanie to tak przy okazji jest szczegolnie na elite. Moby maja kosmiczny DC i trafienie czegos bez wysokiego inta czasami graniczy z cudem. Szczegolnie na wyzszych levelach.
Pozatym wizard ma bardzo fajny capstone na 20lvl +2 int (+1DC do spelli), a Sorc ma tylko zwieksznie output dmg (imo DC spelli > flat dmg).
Jesli chcesz wiecej solowac i nie chcesz grac WF/sorc/Wiz to polecam kleche albo FvS.