mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 112  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 22
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 07:16 
Cytuj  
Testuja Aiona ale opinie sa bardzo podzielone wiec czesc wroci.

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 19:51 
Cytuj  
Do czego Sebao do czego ? :)

Zaluzmy ze ludzie powiedza Aion to dno wracamy do Conana i co pograja z miesiac nic sie nie wydarzy w tym czasie, wyfarmia reszte epikow pogankuja na Keszacie i ? kolejne mini gierki i bicie lev pvp ? Po co ?Przeciez sprzet z PvE jest lepszy. Ok mozna robic craft... ale po co ? Przeciez kulturowki to gowno.


Napewno Aion pod wzgledem mechaniki - system walki jest gra inna robiona na stara modle , ale niestety to jest jedyny wedlug mnie minus.
Cala reszta np spujnosc fabuly, craft, leveling, pvp wiaze sie ze soba w zajebisty sposob. Wszystko jest dopracowane. Ekonomia zreszta w grze to podstawa itemy z craftu robisz zielone i niebieskie z dropu baaardzo zadko cos ci wypadnie zielonego lub niebieskiego. Dlatego wszystko schodzi.

Content daje duzo funu, Rifty ktore pojawiaja sie w pewnych miejscach, do tego misje ktore przerzucaja cie na obszar wroga.
Abyss wyglada zajebiscie.
Wszedzie na kazdej lokacji, kazdym channelu ( instancji ) biegaja setki graczy. Takich channelków jest po 12 i wiecej.

Mialo byc 6 serverow dla EU a dodali kolejne. A wiesz co jest najlepsze w tym wszystkim ?

To ze servery stoja w http://www.dnsstuff.com/tools/whois/?to ... 27.156.162

a gra nie laguje, nie ma bledow, oferuje naprawde sporo, czego chciec wiecej?


Jesli wracac do Conana to pod jednym warunkiem musza dodac rozbudowany end content. A tego nie zrobia, dodatek ktory dadza nic nowego nie wniesie.
Siege nadal beda sie pieprzyc i bedziesz zjezdzac do minimum.
Minigierki beda te same no moze dodadza kiedys ze dwie nowe.
Przy okazji nowych patchy cos spieprza jak to zwykle bywa i beda potem poprawiac kolejnymi.
Balans klas to juz przemilcze. Jedno jest pewne casterzy nadal beda wymiatac.
Ekonomia tu sie tez nic nie zmieni. Kasy bedziesz mial sporo tylko po co? Skoro nic wartosciowego nie kupisz.
ITD.
Po roku czasu Conan wyglada jak Beta i teraz go powinni wypuscic moze wtedy mieliby kase na dodatki utrzymanie serverow, support.
A tak to bedzie lecial na leb i szyje az zrobia z niego darmowa gre bez abonamentu gdzie itemki epickie kupisz sobie za $$$ ....


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:10 
Cytuj  
Jeszcze niedawno wydawało mi się, że będę tym, który zgasi światło w Conanie. Gra spełniała (prawie) wszystkie moje wymagania i oczekiwania - warunkiem koniecznym jednak jest i będzie populacja. Tego, że w czasie OB. Aiona serwery będą puste, można było się spodziewać. Niestety, grając w ww. bete nachodzą mnie smutne wnioski. Jakości wykonania tych dwóch tytułów nie ma, co nawet porównywać. Aion bije AoC na głowę niemal w każdym aspekcie gry. Pomijam cukierkowatość i „okrągłość” oprawy graficznej, grzybki i podobne im „stworki”, także fabułę, która jest infantylna do bólu. Są to jednak elementy, na które można śmiało przymknąć oczy i cieszyć się wszystkimi pozostałymi atrakcjami Aiona. Craftingu wręcz nie należy porównywać, tu AoC wypada beznadziejnie – przecież, na dobrą sprawę obydwie profesje, które można mieć w Conanie da radę „rozwinąć” na maksa w godzinę, w Aionie zapewne to będą tygodnie, jeśli nie miesiące, a przedmioty uzyskane z niego biją, swoją przydatnością i zastosowaniem w rozgrywce, na głowę to, co proponuje AoC.
Z racji na podział na frakcje, nie ma mowy w Aion’ie na jakiekolwiek ‘przestoje” w pvp, pomijając nawet fakt, że Abbyss niejako musi być „odwiedzane” przez obydwie walczące strony, powyższy system wymusza aktywność i udział w rozgrywce pvp tak czy owak. Wystarczyło w jednej z krain pogranicza zaimplementować jakieś rozwiązania, które spowodowałyby przeniesienie pvp z Kashaty i już byłoby lepiej. Może nawet na epic Kashacie w miejscu gdzie jest tzw. city wprowadzić cos w rodzaju twierdzy (implementując tylko bramę tam gdzie są schody wejściowe). Gildia, która kontrolowałaby ten rejon otrzymywałaby jakieś bonusy, czy cokolwiek innego. Twierdza taka byłaby podatna na atak przez cały czas, a system przejęcia kontroli mógłby być np. oparty o rozwiązanie z komnaty Yeremki (kulki), w kilku miejscach byłyby rozmieszczone podobne „artefakty” wymagające aktywacji, co jakiś określony czas i tylko sprawowanie kontroli nad wszystkimi dawałoby określony bonus. Bonusem mogłoby być spore zwiększenie droprate z mobów (stąd epicka, aby nie było za łatwo), a także np. możliwość zdobycia broni pvp możliwej do założenia na niższych lvl, unikalnych recept, czy innych rzeczy. Wprowadziłbym tez drastyczną karę za częste wychodzenie z gildii (rosnąca liniowo w czasie z resetem powiedzmy, co tydzień). Jako, że w grze są dwie areny, można tą, która jest w porcie przystosować na potrzeby, tzw. dueli, to akurat dziwi mnie najbardziej od początku gry, że nie ma takiej opcji. Mogłaby to być też oddzielna mapka (choćby ta, gdzie przenosimy się z Tortage, podczas wykonywania destiny questu i walczymy tam z jakąś panterą czy czymś podobnym.
Chciałbym zwrócić uwagę, że to są wszystko pomysły oparte na istniejących w grze rozwiązaniach, bez konieczności drastycznych ingerencji w silnik i mechanikę gry. Sądzę, że byłoby to do zrobienia w miesiąc-dwa, jeśli tylko FC by chciało, (jeśli).
Kolejna sprawa, to mechanika leczenia. W Conanie, jedynie w pve „moc” i rating heala ma jakieś przełożenie na otrzymywany dmg. Także podczas mini, przy ogarniętym healerze jest łatwiej wygrać, choć i bez niego jest to absolutnie wykonalne. Natomiast podczas oblężeń i zergów w Kesh (z moich obserwacji) można niemal sobie odpuścić leczenie. Otrzymywany dmg jest tak nieproporcjonalny do możliwości leczenia, że nie wiem czy jest sens marnować manę i czas na to. System w Aionie pozwala grupie z dwoma healerami, być niemal nie do pokonania. W AoC heal rzucony przez trzech healerów to niecałe 6k, w tym samym czasie od trzech przeciwników można otrzymać obrażenia wielokrotnie większe. Może zlikwidowanie debuffa na heal w połączeniu z brakiem inst dużego byłoby lepszym rozwiązaniem. Może średni powinien trwać krócej, ale mieć większą wartość (np. 200/sek), a mały 100/sek? Wprowadziłbym też drastyczne zróżnicowanie w samej klasie. Z PoM’a zrobiłbym tanka z mizernym dps’em, dużą ilością hp, rezistów, jakimś healem aoe na poziomie 3-4k i do tego krótkotrwałe buffy na target. ToS natomiast, idealnie nadaje się na glass cannon z możliwością debuffowania przeciwników, czyli duży dmg, wydajne hoty, mały def i debuffy (np. takie jak ma BS – osłabienie pancerza, czasowe zmniejszenie HP u przeciwnika, osłabienie ataków przeciwnika itp.). Z BS’a zrobiłbym klasę stunującą, rootująca, a także, albo przede wszystkim, zdejmującą debuffy z innych, ze średnim healem i takim też dmg.
Żołdacy: guard wiadomo, puszka z wielka ilością HP mało odporna na magie, z dps większym niż mały mniejszym niż średni, DT – duże rezisty na magie, wysysanie many (czyli tak jak jest) ale powinien być bardziej podatny na ataki mele. Najgorzej jest z conqiem. Jedyne, co do głowy mi przychodzi, to umiejscowienie go, jako klasy przeciwko klasie łotrzyków, a w szczególności asskom i łowcom. Ci natomiast, idealnie pasowaliby do walki przeciwko healerom jak i magom. Co do magów, to poza radykalnym zmniejszeniem ich możliwości defensywnych i pozbawieniem z 1/3 HP wiele bym nie zmieniał. Z HoX’em natomiast jest większy problem. Przy bulidzie full Opętanie i odpowiednich itemkach jego dmg jest masakryczny, ilość cc też spora, do tego szarża, wyjście z cc, odporność na fear. Powinien być wg mnie czymś w rodzaju maga bitewnego, z magia krótkodystansową (oddech) albo jeszcze lepiej z obrażeniami od magii połączonymi z walką mele (2he). Wracając jeszcze do magów, może ciekawym rozwiązaniem byłoby zastąpienie np. nekro czymś w rodzaju Shadow Priesta z WoW’a, czyli jeden duży DoT, do tego 50% fatality przy 20(?) procentach HP (Word of Death) i channelowe spelle, tak jak u SP, spowalniające cel.

A tak, poprzez „wrzask” samych graczy, jak i widzi mi się FC, otrzymaliśmy 12 klas do wszystkiego, z czego połowa jest do niczego. Wiązałem duże nadzieje z patchem 1.05, sądziłem, że gra stanie się ciekawsza, bardziej nastawiona na kooperacje i zróżnicowanie klasowe w party (mini), otrzymaliśmy niestety jeszcze większy chaos z totalnie przegiętymi magami. W związku z powyższym, nie spodziewam się już niczego po kolejnych patchach ani dodatkach. Age of Conan jest tak spieprzony, że nie da się go już naprawić, nie wywracając wszystkiego do góry nogami. Żadne „kitajce”, tygryski i inne wodotryski nic nie zmienią, a biorąc pod uwagę dotychczasowe „dokonania” FC w dziedzinie patchowania, balansowania i itp. nie można niczego dobrego się spodziewać. Twórcy z FC robią akurat odwrotnie to, co robią ludzie od Aiona – próbują na siłę wcisnąć graczom swoja wizję gry mmo nie biorąc prawie pod uwagę głosów samych zainteresowanych, w przeciwieństwie do ludzi z NCsoft. Przyglądając się ich grze odnoszę nieodparte wrażenie, że głównym źródłem inspiracji były fora innych gier mmo i w oparciu o utyskiwania graczy na różne rozwiązania w różnych grach powstawał Aion. Można szybko robić lvl grindując, ale równie szybko, robiąc questy. Crafting jest niezwykle rozbudowany, ale niemęczący. Broń jak i armor można „skonfigurować” na wiele różnych sposobów, jest adrenalina, że coś przy upgrade’owaniu może nie wyjść. PvP może nie szuka gracza, ale i tak nie da się go uniknąć, a możliwość prowadzenia walk w trzech wymiarach stwarza zupełnie nowe możliwości, uniknięto jednak tego, co zrobił Blizz – latanie jest możliwe, ale tylko czasowo i nie wszędzie – genialne, a proste.
Najgorzej wygląda porównanie grafiki obydwu gierek. Na pewno ta w Aionie nie jest zła, czy brzydka. Na pewno silnik jest o wiele bardziej zoptymalizowany (mało kiedy fps spadał mi poniżej 50 klatek, a najczęściej mieści się w przedziale 80-90), ale palety barw są już kompromisem pomiędzy bajkowością WoW’a i mangowością , a daleko idącym realizmem AoC. Mi osobiście to absolutnie nie odpowiada, ale i tu musze przyznać, że ów kompromis jest do przełknięcia. Pozostaje jeszcze sprawa poświat na broni, armorze jak i samej postaci, (ZzZz), nienawidzę tego, ale to tylko moja, subiektywna opinia. No i na koniec głosy bohaterów, to chyba najsłabsza strona Aiona – mój Priest ma głosik jak kucyk Ponny, słodziutki, milutki, nawet, jeśli okrzyk brzmi jak polskie „ja jebie”

EDIT: jeszcze jedno, balans klas jest koniczny w grach właśnie takich jak Aion, gdzie sa dwie lustrzane frakcje, w grach opartych na walce gildii, wcale jest on niepotrzebny. Potrzebne jest za to znacznie większe zróżnicowanie klas w obrębie danego archetypu.


_________________
∑rror aka Johnny Walker

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2009, 23:28 
Cytuj  
gratuluje decyzji HH i QpoWarCry polaczenia w jedna silna polska gildie.

Zycze wielu wygranych siegy !!!


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2009, 07:38 
Cytuj  
http://forums-eu.ageofconan.com/showthr ... ost1429949
w charakterystyczny dla siebie, czyli niezwykle uprzejmy sposób, po dłuższej nieobecności, kolega Skwarkan w imieniu graczy określił, czy coś do czegoś może prowadzić, czy też nie i zamknął kolejny niezbyt wygodny temat...,
Mimo, ze nie mogę pisać na "oficjalnym" nie znaczy, że go nie śledzę, ban kiedyś wygaśnie i na pewno dam powód do kolejnego :)


_________________
∑rror aka Johnny Walker


Posty: 34
Dołączył(a): 13.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2009, 09:07 
Cytuj  
FC to widocznie banda ślepców i to z charakterem kompletnych kretynow wiec i wspołpracownikow takich sobie dobrali:/ NIestety dla nich pustki na serwerach zaczna sie dopiero wtedy gdy przez cały dzien gracz spotka góra 5ciu innych graczy! ŻAL ! ! !

Istnieje jednak inna opcja - wszyscy płacą 50 zł wiec może stwierdzili że nie oplaca im sie trzymac serwerów po 30 zł za konto i chca doprowadzic do zmniejszenia liczby graczy a Ci najwierniejsi przeniosa sie na EU a Ci co nie beda chcieli/ mogli wogole przestana grac i narzekac:/

Support jest strasznie ubogi - od miesiąca nie naprawili błędu chata. Za każdym razem ja pisałem do GMów odpisywali mi że wiedza o tym i że FC też o tym wie a do dnia dzisiejszego chata czasem nie widać...znika sobie w najlepsze:/
miałem bład w postaci strażnika - nie działały prowokacje - mobki kompletnie ignorowały moja postac. Napisałem petycje i wiecie czego sie dowiedziałem? Żebym zrobił screena bo oni bez dowodów nic nie moga zrobić:/ zapytałem sie jak mam to uczynic a oni żebym na kukłach to testował! To samo miałem z ostatnim bastionem kiedy to po jego odpalenie dostawałem jeszcze 3 hity od BOSSa i umierałem. Stwierdzili że oni nie mają tego problemu na mojej postaci i że to moja wina albo boss wyprowadzil kombinacje:) (tak szczególnie śmierdziel wyprowadza kombosy że huj) No nie wspomne juz o tym że postac bez zbroi ma mniej życia niż inny straznik bez zbroi. te same postaci po ubraniu (przy czym ja jestem niemal full epik a drugi straznik ma 3 itemki) dzieli jeszcze wieksza roznica:) czyli ja mam ponad 1000 życia mniej niż ubrany w niebieska zbroje guard. Na to juz nawet nie pisałem petycji bo znam wynik rozmow - wina leży po mojej stronie a oni nie mają możliwosci sprawdzenia tego- brak im odpowiednich narzedzi:)

Szczerze to wole zbierac grzybki razem z setkami tysiecy osób i supportem który w kilka dni reaguje na apele graczy niż w zajebiscie klimatyczna i pod wieloma wzgledami rewolucyjna gre (prawie MMO) w której support nie istnieje a eventy organizuja sobie z nudów sami gracze.

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 19:26 
Cytuj  
Cytuj:
...Mimo setek tysięcy pre-orderów mało kto zechciał na dłużej pozostać w świecie pełnym bugów i objętym "opieką" ludzi mających opinie graczy bardzo głęboko Gdzieś...

http://www.cdaction.pl/news-8794/nieran ... o-x10.html
cóż..., pozostawiam bez komentarza


_________________
∑rror aka Johnny Walker

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2009, 00:05 
Cytuj  
A ja sobie pozwolę na krótki komentarz, w związku z nieścisłościami i błędami w tekście, a także jego negatywnym wydźwiękiem ;)

1. Zwracam uwagę, że autor nie wspomina choćby przy WARze jak bardzo zmniejszyła się ilość serwerów (a liczba również jest niczego sobie...procentowo wychodzi jak mniemam więcej zamkniętych serwerów niż w AoC).

2. Zdanie, w którym autor twierdzi, że serwerów zostało 7 jest najzwyczajniejszym przekłamaniem, lub świadczy o nieznajomości tematu przez autora. Jak się nie mylę serwerów mamy 26.

3. Narzekajmy na FC, narzekajmy, że nie słuchają, że nic nie robią, że nie pracują nad grą, ale jeżeli ktoś grał po premierze, zrobił sobie dłuższą przerwę i rozpoczął grę od nowa mógł naprawdę docenić ogrom pracy jaki został włożony przez devsów w ulepszenie produktu. Warto również nadmienić, że jakby nie patrzeć powoli, bo powoli, ale na choćby forum testowym jest wysłuchiwane bardzo wiele "żali" graczy.

Szufladkowanie Funcomu i AoC przez osoby, które nie grają same w tytuł, lub grały bardzo niewiele jest wg. mnie niesmaczne. I basta.

Wiele osób może się ze mną nie zgodzić, ale pomijając wszystkie braki i wady AoC - system walki jest najlepszym i najciekawszym jaki mamy dostępny we współczesnych MMO - i nie mówię tu tylko o melee, w AoC nawet gra casterem może być bardziej emocjonująca niż w innych tytułach.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2009, 07:49 
Cytuj  
Wracając do tematu gratuluję "nowym" Headhuntersom wczorajszej obrony bkeepa. Niewtajemniczeni zgadnijcie z czyją pomocą? :wink:

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2009, 08:16 
Cytuj  
no własnie, jaki wynik?


_________________
∑rror aka Johnny Walker

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2009, 08:20 
Cytuj  
wygrana.
Z udziałem około 6-8 osób z Polan.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2009, 08:22 
Cytuj  
Mi wiadomo o kilkunastu osobach ;)

*

Posty: 101
Dołączył(a): 13.05.2009
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2009, 14:02 
Cytuj  
Tylko można się cieszyć że w czasach gdzie jest duży odpływ graczy z AoC , polacy się trzymają razem. Oby tak dalej. Jak by nie patrzec HH to taki ostatni bastion przeciwko rosjanom w AoC :] . Trzymam kcuki abyście wytrzymali jak najdłużej (oczywiście z pomocą innych polskich gildii). Duże brawa :D

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2009, 14:37 
Cytuj  
bandytaz napisał(a):

3. Narzekajmy na FC, narzekajmy, że nie słuchają, że nic nie robią, że nie pracują nad grą, ale jeżeli ktoś grał po premierze, zrobił sobie dłuższą przerwę i rozpoczął grę od nowa mógł naprawdę docenić ogrom pracy



Bandytaz co ty opowiadasz :)

ja rozumiem ze mozna wierzyc przez miesiac dwa ale przez ponad rok ? A co oni takiego zrobili przez ten rok ?
Podaj przyklady i skutki ich pracy?
Co ty majac 80 lev mozesz robic teraz a czego nie mogles rok temu ?
Co minigierki maja lepsza oprawe wiecej ich? Dodali jakies instancje poza 3cim skrzydlem?


bandytaz napisał(a):
Warto również nadmienić, że jakby nie patrzeć powoli, bo powoli, ale na choćby forum testowym jest wysłuchiwane bardzo wiele "żali" graczy.
.


Funboy mode on :)


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2009, 02:15 
Cytuj  
Nic nie poradzę na to, że jestem fanbojem AoC, to tkwi we mnie zakorzenione bardzo głęboko ;p

Po prostu ta gra budzi we mnie olbrzymi sentyment i mam dla twórców (wydaje się) nieskończone pokłady zaufania i cierpliwości ;)

Akurat o forum testowym, to wiem co mówię, bo czytam je regularnie i czasem dorzucam swoje 3 grosze. I tam, człowiek czuje, że ktoś to czyta, że ktoś poświęca czas by poprawić to na co zwraca się uwagę. Są problemy, które nie są poprawione od wielu miesięcy, ale są też usterki usuwane w ciągu paru godzin.

Co do contentu...no tak - właściwie wszystko mogłem robić równie dobrze w zeszłym roku ;) Ale jednak było jakoś inaczej.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2009, 12:56 
Cytuj  
W dniu wczorajszym gildia HeadHunters straciła keepa. Powodem była zbyt mała ilość obrońców (30+ w tym levele 60+).
Polanie odmówili pomocy. Oficjalnym powodem było zbyt późne poinformowanie Polan o takiej potrzebie - Polanie szykowali się już na zaplanowane BRC.
Były osoby, które chciały pomóc, były też takie, które nie zrobią tego nigdy. Myślę, że nikt się temu nie dziwi.

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2009, 11:36 
Cytuj  
http://forums-eu.ageofconan.com/showthr ... ost1440050
coś mi te pkt weteranów zaczynają pachnieć jak wstęp do f2p i mikrotransakcji - obym był złym prorokiem


_________________
∑rror aka Johnny Walker

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2009, 12:11 
Cytuj  
Ja tam nic przeciw f2p nie mam. Moze wtedy bym wrocil i troche w AoC popykal. Jeden z dyrektorow wypowiadal sie jakis czas temu, ze nie wykluczaja przejscia na f2p... Kiedys.
Sam system wyglada na dosc dziwny. Jezeli sama gra bedzie kiepska, to jakies itemki nikogo nie przekonaja do tego, zeby oplacic abo.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

**

Posty: 238
Dołączył(a): 15.04.2009
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2009, 16:05 
Cytuj  
Jak dla mnie wygląda to bardziej na skuszenie ludzi na długoterminowe opłacanie gry - a to żeby sobie kupić szybkiego mounta czy coś w tym stylu. Jestem przekonany, że sporo ludzi się na to złapie. No i ostatecznie nie ma w tym nic złego - jako, że te przedmioty to tak naprawdę nic specjalnego, a mogą nieco umilić życie.

Niezła próba - jak wypali to nie wiadomo...

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2009, 23:09 
Cytuj  
Bandytaz tak z pewnoscia tysiace wroca do AoCa i wykupia roczne abonamenty zeby szybciej poruszac sie po pustym swiecie na swoim koniu za 150 g/pkt.


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 112  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.