konrador napisał(a):
No przynajmniej 3 hitboxy: tułów, kończyny i łepetyna.
Jeszcze raz - bez sęsu. Przewaznie jest zbyt duzy lag, zeby mozna bylo precyzyjnie trafiac okreslone strefy na ciele przeciwnika. Nie ma sensu implementowac 3 hitboxow, skoro precyzyjne trafianie w nie graniczyloby z cudem, przez co gra przy wiekszym lagu stawalaby sie jeszcze wieksza loteria.
Dodając do tego pytania o priorytety typu: rozwój postaci, statystyki daje do myślenia że to niewiele będzie miało z mmofpsem
Rozwoj postaci musi byc, bo byl to bardzo fajny element i sprawdzil sie w jedynce - byl bezbolesny, przyjemny i dawal sporo mozliwosci, z uwagi na brak z gory ustalonych klas i mozliwosc dobierania okreslonych skilli wedle wlasnego widzimisie. Ze statystykami chodzi o k:d ratio i takie tam, wiec tez nie widze problemu. Obawiac mozna sie jeszcze ewentualnej implementacji item shop - pewnie zaintersowala ich popularnosc BFH i mozliwe, ze moga chciec pojsc w tym kierunku. No i instancing, gtfo z instancjami.
Powiedzmy sobie szczerze, jest 2009 i najwyższy czas na trzeciego w historii mmofpsa, którym niestety ani huxley się nie okaże ani apb.
3 hitboxy to i tak minimum pozwalające na takie numery jak wybijanie broni z rąk , headshoty, ograniczanie mobilności i tak dalej, bo listę można mnożyć w zależności od wyobraźni (i wielkości wysyłanych/odbieranych pakietów ; )
Tym bardziej że strzał w nogę nie powinien dawać fraga.
W futurystycznym świecie ze zbrojami a-la starcraft 2 (jak w pierwszym trailerze gdzie zakuwano więźnia w tonę stali) 1 hitbox miałby sens, zwłaszcza że w rozgrywce biorą udział pojazdy.
Ale jeśli ma tu być mowa o rozwoju postaci w stylu fps, a nie rpg to na ki h** te pve ? Ja tylko do pve odnosiłem sprawę rozwoju postaci, dość schematyczną zresztą bo od razu wskoczyło mi na wizję okienko zawierające dex = 11, int = 15, str = 45 i + na końcu.
Mnie więcej dexa czy many nie jest potrzebne grając sniperem. Wystarczą achievementy znane z obecnych ofps, natomiast w PS1 działające jako statystyki, aniżeli odblokowujące dodatkowe możliwości. Nie pamiętam jak się nazywało to wszystko.
MEchanika z ps1 jest całkiem udana, ale zwykły port ps1 na ps2 z lepszą graficzką i enginem ale tym samym lore to nie powód do tworzenia ps2.
Odnośnie płatności, to szczerze mówiąc 15$ za fpsa to za dużo.
Max dyszka i to naciągając, ale w ankiecie nie było pytania "ile byłbyś w stanie bulić za granie". Natomiast całkowita gra za frajer, choćby nawet ograniczona contentem mija się z celem, ze względu na cziting. Niestety, to nie korea z ichniejszym systemem kssn.
Odnośnie instancji to jesteśmy zgodni, zinstancjonowana gra online to huj nie mmo. PS z instancjami sobie w ogóle nie wyobrażam.
Cytuj:
W triala gralem jakis czas temu, ale to juz niestety nie jest to samo. Infantry w zasadzie calkowicie odpada, bo kazdy buja sie jakims pojazdem, a jak juz dojdzie do konfrontacji w budynkach, to lag jest tragiczny. Gralem na serwerze US z pingiem ~150ms. Wydaje mi sie, ze kiedys na Wernerze dzialalo to duzo lepiej, ale mozliwe, ze mi sie tylko wydaje.
Otóż właśnie, rzadko kto naginał z buta i strzelał osobiście.
Cóż, większość z EU dawno migrowała na US.
A z drugiej strony SoE miało PS-a już głęboko w dupie.
Nawet witryna działała jak chciała :\
jak na razie borderlands zapowiada się całkiem, ale to singielek z multi bodajże.