yabaddi napisał(a):
raggnarok napisał(a):
PC GAMER UK REVIEW is out
Quote:
PC Gamer UK:
"This is the most enormously detailed game world I've experienced, its history stretching back thousands of years, its cultures vivid, beautiful and flawed, the battles enormous, the humour superb. Roleplaying games now have a great deal to live up to."
Verdict: "A truly astonishing game. Vast, vivid and microscopically detailed. Dragon Age is the RPG of the decade."
This from EA forums, guy who read article and tried find out about game length:
Quote:
"But coming out the other end of an epic 80 hours first playthrough, I leave with memories that feel like more than simple events in a game."
Even longer than what we've heard before.
The main negative they mention is the difficulty levels. The reviewer says he had to play through some parts on easy and even then there were some incredibly tough battles.
Score: 94%
Hm, a ja w stosunku do Dragon Age mam jakieś mieszane uczucia. Z jednej strony jak widzę filmiki z prezentacji to podoba mi się ogólna wizualizacja tego projektu, a z drugiej mam kilka zastrzeżeń. Po pierwsze DA:O, reklamowana jako następca Baldur's Gate jest grą, która nie bazuje na systemie Dungeons&Dragons (BG bazował na 2 edycji) - wykorzystuje tylko coś pośredniego, autorstwa samego Bioware. Po drugie nie podoba mi się polityka Bioware dotycząca sprzedaży ich produktów. Gra jeszcze nie została wydana, a już są dostępne płatne add-ony w cenie 22$ (odpowiednio 15 i 7). Jak to rozumieć? Że płacimy za okrojoną wersję podstawki? Rodzi to dziwne uczucie, że już od początku producent nie liczy się z klientem, a wręcz stara się go naciągnąć. Gra w Polsce ma kosztować 119 zł, z dodatkami to już będzie ponad 170 czyli dość dużo jak na PC. Nie zdecydowałem się jeszcze czy kupię DA:O, na razie gra budzi we mnie tyle dobrych co i złych uczuć.
Jak ci sie nie podoba to bedzie ci ciezko niedlugo znalezc gre i firme ktora tego nie robi:) Zobacz post o iw i cod:mw2. Wszyscy chca zarabiac na spzredawananiu dodatkowego contentu.
A w przypadku dragonage troche sie ltumacza tym iz wersja pecetowa tak naprawde to mogla juz wyjsc pare miesiecy temu. Mieli sporo grafikow designerow wolnych w czasie gdy programisci pracowali ostro nad wersjami konsolowymi i stad te dodatki gotowe juz na premiere.
Gdyby sztucznie nie wstrzymywali wersji pecetowej to wszyscy juz bysmy grali w nia od marca chyba. I pamietajcie ze na peceta jest toolset i contentu i przygod darmowych bedzie cala masa jak w nwn1:)
Ludzie beda robic wlasne modele wlasne przeygody .czary itp itd.