mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 13:54 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a nda zdjeli?

niet


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 14:06 
Cytuj  
to co sie dziwisz, ze nikt nic nie chce pisac. jak tu same donosiciele :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 14:32 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
to co sie dziwisz, ze nikt nic nie chce pisac. jak tu same donosiciele :)


No ale , ale Sandman dawno się nie udzielał.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 14:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
w ostatnim patchu dodali basic taming skill :)

A dali jakies zapowiedzi jak ma wygladac taming po premierze?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 14:47 
Cytuj  
taaaaa:

"Take taming, for instance. I'd rather have a half-broken, user hostile form of taming that's very open and dynamic, than present you with a polished fluffy interface that is static and extremely restricted. In other words our version of taming will make some people leave the game because it's so unpolished, unconventional, and hard to understand - but those taking the time to understand and learn it will realize you can already do things you can't do in any other game out there.
"

:)

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2009, 20:57 
Cytuj  
całkiem do rzeczy nawija:
http://www.mortalonline.com/forums/2484 ... post567886

edit: wraz z tym
http://www.mortalonline.com/forums/2484 ... post564522


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 22 paź 2009, 21:11 przez joshe, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2009, 20:59 
Cytuj  
no za rok moze da sie pograc sensownie.
chociaz dzisiaj pocastowalem troche i jest ... inaczej.
w melee/archery mozna walic w kogokolwiek, a jesli chodzi o czary to trzeba juz 'zaznaczyc' osobe, w ktora castujemy.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2009, 21:12 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
jesli chodzi o czary to trzeba juz 'zaznaczyc' osobe, w ktora castujemy.


ale to w przypadku wszystkich czarów ?
Tylko część miała być semi-auto-targeted.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 paź 2009, 21:15 
Cytuj  
moglem sprawdzic 3 z 8 bodajze. na reszte nie mam regow chwilowo.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2009, 14:28 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
moglem sprawdzic 3 z 8 bodajze. na reszte nie mam regow chwilowo.

Magia jest całkiem w pytę i wcale nie jest łatwa (pomijam zdobywanie ingrediencji, bo wątpię aby odczynnyki trzeba było zbierać samemu po wydaniu gry)
Nawet taming całkiem ciekawie się prezentuje, aczkolwiek jeszcze trochę koślawo się tego używa.
Pure mag to chyba będzie najtrudniejszy obok tamera zawód.

btw
Cytuj:
New patch
On Sunday Sep. 1st we have some fantastic things in store for you.
With the release of v.0.8.10.11 we will introduce some of the greatest features Mortal Online has to offer.
Tired of walking through Myrland on foot? Why not tame yourself a mount and start exploring on horseback? If riding is not for you, get your axe and start gathering resources for your new home. The first version of the housing system will enable you to start getting settled, but choose your construction materials wisely as they directly affect the quality of your house.


No to zobaczymy jak z tym housingiem wyjdzie i jazdą na pokrakach.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 08:56 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Magia jest całkiem w pytę i wcale nie jest łatwa (pomijam zdobywanie ingrediencji, bo wątpię aby odczynnyki trzeba było zbierać samemu po wydaniu gry)
Nawet taming całkiem ciekawie się prezentuje, aczkolwiek jeszcze trochę koślawo się tego używa.
Pure mag to chyba będzie najtrudniejszy obok tamera zawód.


Home sweet home Ultima Online 8) Magia ani taming nigdy nie były łatwymi do wymaxowania (chwała temu zresztą). MO coraz bardziej zaczyna wyglądać na to, na co można powiedzieć czekały tłumy. Jeszcze dojebać skillcapa i będziemy mieli powtórkę z rozrywki z przed ponad 10 lat, okraszoną prześliczną szatą graficzną ;) We will see...

PS. W środę kupuję MO bo narazie jadę na koncie kumpla z Anglii:)


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 09:56 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
PS. W środę kupuję MO bo narazie jadę na koncie kumpla z Anglii:)


Preorder daje bete?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 10:14 
Cytuj  
tak
po każdej nowej paczce jest reset postaci.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 10:31 
Cytuj  
Tak pre order = beta start:)
Zgadza się grając bete trzeba się liczyć z tym że każda nowa wersja klienta może skończyć się wipem serwera tak więc nie należy się zbytnio przywiązywać do swojego pampra;) Ale taki już są uroki beta testów:)


_________________
LaMoon#2988

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 10:38 
Cytuj  
roball napisał(a):
Albo drugie DFO which is more likely


Znaczy się drugie DFO to już napewno nie będzie chociażby patrząc na kontent. Featursy są jak widzę zerżnięte za przeproszeniem z ultimki. Mamy skill/stat capa, ghost mode, taming, housing będzie też taki jaki w uo. Wszystko to oczywiście graficznie dostosowane do współczesnych realiów co może jedynie wyjść na + tej gierce. Lepsza 3d grafa daje sporo więcej możliwości niż izometryczna ultimowska:) Oczywiście nie jestem aż takim fanboyem żeby nie powiedzieć że tak dobrze jak się zapowiada tak równie dobrze może się spierdolić. I tutaj widzę zbieżność pomiędzy DFO a MO :) Narazie grając mam pozytywny odczucia jeżeli chodzi o samą mechanikę gry. Bo graficznie to każdy widzi jak jest kulawo:)


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 10:43 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
housing będzie też taki jaki w uo

housing będzie chyba jednak troszkę inny, na pewno domki będą zniszczalne, dyskusja trwa czy tylko przy użyciu machin oblężniczych czy też przy pomocy sledgehammerów. Ogólnie będzie powiązany z systemem gildii i kontroli gildii nad danym obszarem.
jeśli się myle prosze o sprostowanie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 10:51 
Cytuj  
Tego to nawet nie wiedziałem jak to będzie już z postawionym domkiem. Chodziło mi bardziej o to że domki będzie można stawiać gdzie się praktycznie chce. Wiadomo w granicach rozsądku. W UO też nie dało się domku postawić w środku lasu czy na górce.


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 11:17 
Cytuj  
narazie to to MO ma przed soba jakies 1,5roku aby wejsc w faze porzadnej bety.
na plus to komunikacja z devsami, przynajmniej pisza cos a nie top secret jak w przypadku DFO.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 11:30 
Cytuj  
dokładnie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 12:44 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
narazie to to MO ma przed soba jakies 1,5roku aby wejsc w faze porzadnej bety.
na plus to komunikacja z devsami, przynajmniej pisza cos a nie top secret jak w przypadku DFO.


Coś Ty Ae:) Ta gierka ma planowaną datę wydania na Q4 tego roku x) Ja im wierzę że się uda wydać X)


_________________
LaMoon#2988

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.