a sorry, nie pomyslalem, ze to spoilerek moze byc
pogralem wczoraj kolejne pare minut i stwierdzam, iz:
graficznie bardzo mi odpowiada - ladne widoczki, kolorowo, powaznie i klimatycznie. ruiny, drzewka, przeciwnicy - wiadomo uncharted2 to nie jest, ale naprawde ciezko sie czepiac.
dzwieki zrobione fajnie - chociaz jak sie biega po mapie to odglosy 'zbroi' i 'broni' zaczynaja juz wkurzac
voice acting (eng wersja) w wiekszosci dobry, chociaz specjalnie zachwycony nie jestem.
podobnie z samymi dialogami, czesc jest troche nudna, ale niektore
dyskusje czyta sie jak 'dobra' ksiazke.
no i przy persuade mozna dowiedziec sie paru ciekawych rzeczy.
story powoli sie rozkreca i coraz bardziej wciaga.
rzut kamery niestety zjebany - izometrycznie bardzo fajnie, ale i tak trzeba ciagle nia operowac aby orientowac sie co w 'terenie', troche upierdliwe ale do przezycia.
combat - no coraz bardziej przypomina mi ten z bg2 (jak dla mnie 10 razy lepszy od nwn). pauza, wydawanie polecen (mam wylaczone jak na razie tactics).
zjebane jest 'zaznaczanie' postaci - np zaznaczajac 2 rogue nie moge uzyc na nich tego samego skilla (stealth) tylko musze to robic na kazdej z postaci osobno.
nie wspominajac o problemach z prawidlowym przesunieciem/ustawieniem druzyny bo cos niewidzialnego blokuje droge.
nie bardzo tez rozumiem dlaczego moj rogue na 5 strzalow z luku 4 razy pudluje
i o ile w random encounterach mozna na dobra sprawe stosowac ctrl+a i atak (poziom normal) to w 'stalych' obozach przeciwnikow mozna sie juz zdziwic troszke.
skille postaci dobrze zrobione, juz od poczatku mamy ich calkiem niezla ilosc (na razie przetestowalem tylko melee
zastanawia mnie tylko zasieg archerow przeciwnikow - wala przez pol mapy.
pathfinding bardzo dobrze zrobiony jak na ta chwile - druzyna bez problemu wiekszego odnajduje sie w terenie (szukajac wejscia na gorke itd.)
inwentory - mi zajebiscie odpowiada system z jednym 'plecakiem', w koncu nie trzeba tracic godzin na przenoszeniu itemow pomiedzy postaciami.
ladnie posegregowane na kategorie.
jesli chodzi o 'wydajnosc' to na moim leciwym ati3870 dziala bez wiekszych problemow w 1650x1080, high, 2xaa.
crafting - jak dla mnie zupelnie zbyteczny dodatek, nie podobal mi sie w nwn, nie podoba mi sie tutaj. mam druzyne, ktora idzie jebac heady a nie ma stac w kuzni i robic sobie sztucce do obiadu. resources tylko zawalaja niepotrzebne plecak i sie burdel robi
czego mi brakuje?
przede wszystkim miejsca na 5 osobe w druzynie.
przy 4 jest dosc ciezko zrobic sobie swoj 'dream team' i przetestowac skille, czary, klasy - fakt niby mozna switchowac postacie ale to nie to samo jak dla mnie.
przydalby sie tez 'respec' (przyzwyczajenia z mmo) bo punkcikow malo, a skilli az za duzo zeby wybrac to co by sie chcialo ;/ chociaz byc moze w ten sposob czesc graczy bedzie chcialo przejsc po raz drugi da.
8.5/10 - zdecydowanie lepsze od nwn, wciaga jak me/kotor.
Alda nie kazdy ma takie sprawne paluszki jak ty