mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 15:05 
Cytuj  
Dokładnie poczekajmy aż się sytuacja z MO rozwinie bardziej i zobaczymy co i jak. Ja w każdym bądź razie jestem chętny żeby stworzyć jakąś watahę ludzi grających ze sobą.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 15:07 
Cytuj  
pytanie tylko jak sie znajdziemy w tym mo.
bez mapy troche ciezko sie jednak podrozuje.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 15:10 
Cytuj  
Dlatego mówię że poczekajmy na rozwój sytuacji. Myślę że do końca roku coś więcej się wyjaśni. Faktycznie na dzień dzisiejszy nic nie wiadomo o rasach np a o mapie to nawet nie wspomnę. Dziwne to jak nawet nie wiem gdzie jestem :) Mieszkam nad morzem u jakiś arabusów :D


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 15:12 
Cytuj  
no ja tez, wez teraz sie umow w innym miescie z ludzmi ;/
mapy maja byc craftowane przez graczy z tego co pisali...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 15:25 
Cytuj  
"gdy kur zapieje przy drugim drzewie za stodola"


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 17:43 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Chuja bedzie imo, ja bym chcial pograc w DFO "LOTRZYKIEM" z daggerkami i ukiem. Oczywiscie moge ale ruchac mnie beda nawet goblniki na spawnie.


Wiec imo bullshit z tym brakiem skillcapa i zerowym balansem magia>all.
I tak z gry w ktorej na poczatku bylo fajne skillowe pvp zrobil sie magic grind fest promujacy noskilli ktorzy spedzili przy farmowaniu i makrowaniu 8mc.

Obiawiam sie ze niestety ten dodatek ch zmieni.

Tez sie obawiam, że będą nici. Podałem tylko przykład jak można było trochę uporządkować magię. Zawzięliście się na ten skillcap a i tak każdy latałby z takim konfigiem skili jakie byłby w danym momencie najlepsze do pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 17:53 
Cytuj  
Nigdy nie zrobilem nawet 75 archery. Od samego poczatku mialem w planach jakas magie (niestety spieprzyli z deklaracja fire/water, air/earth) i polearma/2h miecz plonacy ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 11:39 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Zawzięliście się na ten skillcap a i tak każdy latałby z takim konfigiem skili jakie byłby w danym momencie najlepsze do pvp.

Skill cap pozwolił by łatwiej uzyskać jakikolwiek balans postaci, no a graczom dał by szanse na bieganie gotowym charkiem.
A to, że wiekszość biegałaby z podobnym setupem to tylko wielki plus bo dałoby dużo wyrównanych walk i zdobywaniu przewagi dzieki skilowi gracza.
Do znudzenia można przypominać stare UO ale tam możliwe były długie wyrównane (co wcale nie znaczy nunde! ) pojedynki np. magów którzy po 10-15 minutach rozchodzili się w pokoju bo im sie regi skończyły :)


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 13:34 
Cytuj  
dokladnie, teraz czuje ze znowu cos sie spierdoli w balansie i kolejne 6mc beda melee i archery nerfowac...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 13:55 
Cytuj  
nie czujesz tylko ci powiedzialem!

mnie bardziej zastanawia w jaki sposob dostepne beda nowe skille i ile czasu trzeba bedzie poswiecic na 'wymaxowanie'

podobno wczoraj polecialy bany za radary i makrowanie.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 14:15 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
(...)
podobno wczoraj polecialy bany za radary i makrowanie.

Ban za makro w grze, w której normalnie grając nie da się zrobić skili/statów to jakiś ponury żart ze strony devsów.

@Daktor, Może masz rację, ale w DFO "zrobienie postaci z gry"" graniczy z cudem, za to nieporównywalnie bardziej niż w UO liczy się tu skill gracza, niestety jest to skill "fps.

*

Posty: 81
Dołączył(a): 31.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 21:02 
Cytuj  
Havok napisał(a):
@Daktor, Może masz rację, ale w DFO "zrobienie postaci z gry"" graniczy z cudem, za to nieporównywalnie bardziej niż w UO liczy się tu skill gracza, niestety jest to skill "fps.


nie graniczy z cudem, tylko trzeba poświęcić na to pare/naście miesięcy i uważam to za plus. gdyby dało się wyskilować postać na maxa w tydzien to po tygodniu każdy byłby już super herosem - każdy by miał postac na równym poziomie. po co w takim razie jakieś skilowanie i marnowanie czasu. lepiej odrazu wszystkim dać wszystko na maxa:)


_________________
total

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 21:25 
Cytuj  
no ale to juz nie czasy kiedy ludzie zainteresowani stylem gry jak w dfo maja po 18h dziennie zeby napierdalac.
zastanow sie troche.
przy 'capie' kazdy robi sobie postac w tydzien, potem sie bawi w crafting, pvp, zwiedzanie itd. i kazdy ma rowne szanse.
a nie jak w dfo, ktos ma trzy konta, kupuje gold na ebayu i makruje 24/7 a potem rozjezdza cie w 20sec.
chcesz rozwijac postac miesiacami to pograj w wowa albo aiona (bez zlosliwosci).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 21:30 
Cytuj  
Prawda jest ze np. skillowanie melee jest niesamowicie denerwujace i denne. Z tego co pamietam na 75 polearm musialem ~40 trafionych swingow zrobic na 0.10. Wychodzilo 1 full dura wycraftowany polearm na +1 skill.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 21:31 
Cytuj  
1 polearm na 1 skill up?
Po 90 juz jest troche zabawniej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 lis 2009, 21:34 
Cytuj  
Ja do melee nigdy nie mialem cierpliwosci, dobilem 75, kupilem mastery i dalem sobie spokoj.
Sharpshootera do 100 dobilem, potem necro do 100 dobilem, no ale mowimy tu o 2+ tygodniach makrowania.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 lis 2009, 09:25 
Cytuj  
Takie pytanie przy okazji tych skilli:
Działa ten system zaniku danego skilla jak obiecywali ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 lis 2009, 10:37 
Cytuj  
nie ma nic takiego


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 11 lis 2009, 14:38 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Takie pytanie przy okazji tych skilli:
Działa ten system zaniku danego skilla jak obiecywali ?


Bez skillcapa nie ma to najmniejszego sensu


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 lis 2009, 14:47 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Prawda jest ze np. skillowanie melee jest niesamowicie denerwujace i denne. Z tego co pamietam na 75 polearm musialem ~40 trafionych swingow zrobic na 0.10. Wychodzilo 1 full dura wycraftowany polearm na +1 skill.

Najlepszym sposobem skilowanie meele jest makro, a i tak trwa to tygodniami. Zresztą całą głupotę systemu rozwoju postaci najlepiej obrazuje to co działo się w każdym gildyjnym mieście...jedno wielkie makro.

@kvs parenaście miesięcy? Ze znajomych, którzy zaczynali ze mną grać w DFO nikt nie dotrwał do pierwszego expansiona. Jakąkolwiek grę kupuję zasadniczo po to żeby grać, w tym przypadku okładać się z innymi graczami a nie bezrozumnie koxać postać. Z obecną mechaniką DFO dobrą zabawę mieli jedynie ci, którzy porobili postacie na różnych exploitach jeśli ktoś próbował grać uczciwie to tak naprawdę tracił tylko czas.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.