Naczy z super ekstra wydajnoscia silnika to bym nie przesadzal, bo jednak do 1920x1200 to w max detalach trzeba juz cos tam w srodku budy miec, ale nie jest zle.
Grafa nie powala, ale jest bardzo przyzwoita na max ustawieniach. Po tych kilku dniach, stwierdzam, ze swiat fajny, ale pewnie go jeszcze troche dopieszcza, bo niektore lokalizacje wygladaja srednio/pusto. Nie zeby to byl must, bo jak najbardziej pasuje to do klimatu pustyni postnuklearnej, ale wiecej polamanaych drogowskazow, jakis stojacych reklam i takich roznych "follout type" smaczkow moze tylko pomoc.
Animacje srednie...nie wybijaja sie na tle ostatnich produkcji. Dzwieki jak najbardziej ok. Muzyka tez w klimacie i podobno jest nawet radio jakies.
Jezeli to kogos interesuje, to story tez ciekawe, tutorial zaskakujacy i nie spodziewalem sie takiego konca
Swietnie wprowadza w historie i klimat.
Support jest na prawde bardzo dobry i rzeczywiscie mogliby sie inni podszkolic na ich przykladzie. GMowie, czesto loguja sie do gry i sa anonse, ze jezeli ktos chce o cos zapytac, zareportowac, to /tell i tu xywka GMa. Widac, ze dbaja o to.
Teraz jeszcze ciekaw jestem w jakim kieunku pchna ta gre. Baze maja fajna, klimat fajny, craft dosyc zlozony i jak najbardziej sensowny. 1 server, nie instancjowany praktycznie jest moim zdaniem swietnym rozwiazaniem. Populacja jest spora, widac ze nie jest sie samemu. FPP przy strzelaniu tez niezle i skilowe przynajmniej w jakims stopniu.
Tak odnosnie zalozen, brakuje troche tego sinka itemow w postaci chocby eve'owej, coby uczynic stricte crafting bardziej relevant i sama rozgrywke bardziej emocjonujaca, aczkolwiek ciezko jeszcze sie wypowiadac, bo to dopiero kilka dni w grze. Byc moze to wszystko jednak zgrywa tak jak jest.
Poki co gra sie fajnie, przyjemnie. Wciaga, co mi sie od czasu Darkfalla nie zdarzylo. Takze polecam sprobowac na jakims trialu, a noz widelec podpasuje, bo gra na pewno znalazla swoja nisze.