mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 13:46 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Aenima napisał(a):
narazie to to MO ma przed soba jakies 1,5roku aby wejsc w faze porzadnej bety.
na plus to komunikacja z devsami, przynajmniej pisza cos a nie top secret jak w przypadku DFO.


Coś Ty Ae:) Ta gierka ma planowaną datę wydania na Q4 tego roku x) Ja im wierzę że się uda wydać X)

Wydac to oni moga w kazdej chwili. Pytanie tylko w jakim stanie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 17:56 
Cytuj  
Podejrzewam że zostanie wydana w takim stanie do jakiego uda się dopieścić na znany tylko devsom termin wydania. A reszta jakoś pójdzie. DFO przeżył w takim stanie, dlaczego MO miałoby tego nie zrobić. Jeżeli po rilejsie współpraca devs - gracz będzie na takim poziomie jak jest teraz to będzie spoko. Bo faktycznie poza zjebaną mechaniką i totalnym brakiem balansu DFO zabija jeszcze brak komunikacji i debugowanie gry co 2-3 miechy albo i rzadziej. Nie ukrywajmy ale większość znaczących bugów wychodzi dopiero po oficjalnym wypuszczeniu produktu na rynek. I MO nie ważne jak długo byłby polerowany nie uniknie tego. Bugi są i będą...priorytetem jest szybkie ich usuwanie. Nawet jeżeli wydana w grudniu okazałaby się mocno zbugowana to i tak dałbym jej szansę na lepsze jutro. A o balans się nie martwicie. Devsi to zatwardziali pretrammelowscy gracze UO ;) 3mam kciuki :)


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2009, 19:04 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Jeszcze dojebać skillcapa i będziemy mieli powtórkę z rozrywki z przed ponad 10 lat, okraszoną prześliczną szatą graficzną ;) We will see...

skillcap już dawno jest
dobrze że nie ma żadnego resetu i innych pierdół
po prostu ustawia się opcję blokady na daną umiejętność, albo włącza zabieranie z niej punktów, gdy w innym skillu brakuje.

lamoon napisał(a):
Podejrzewam że zostanie wydana w takim stanie do jakiego uda się dopieścić na znany tylko devsom termin wydania. A reszta jakoś pójdzie. DFO przeżył w takim stanie, dlaczego MO miałoby tego nie zrobić.

Bo DFo jest ostatnim sandboxem, któremu jeszcze to uszło.

Ciekawym bardziej jak postępy ze zwiększaniem wydajności samego klienta w nowym patchu.
Jak na razie odradzam tym, którzy nie mają co najmniej gf8600 +512 ram lub ekwiwalentu konkurencji.

Ossur napisał(a):
jeśli się myle prosze o sprostowanie.

nie mylisz się.
O ile oczywiście devsi nie podsumowali tematu i nie powiedzieli jak to w końcu będzie 4real.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 01:55 
Cytuj  
Istnieje w tej chwili jakaś polska gildia, która w miarę aktywnie pogrywa na becie? Jeżeli tak to prosiłbym o link do www w poście, lub prywanej wiadomości.

A co do tematu gry:
Grałem dosłownie kilka minut i zdziwiło mnie pierwsze miasto jakie znalazłem.
Mianowicie było one CAŁKOWICIE puste (Zero NPC itp. )

Grafika nie powala, ale nie jest zła :)

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 07:49 
Cytuj  
grafika nie powalała bo jest wszytko na low. NPCe są na pewno.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 11:19 
Cytuj  
NPC są w tylko w niektórych lokacjach startowych. W niektórych w poza budynkami nic nie ma. Niedalej jak dzisiaj rano założyłem sobie postać, nawet nie pamiętam jakiej rasy. Pojawiłem się w lesie w jakiejś barbarzyńskiej wiosce (zresztą bardzo klimatycznej) zupełnie goły i wesoły. Przeleciałem się po okolicy. Okolica piękna, malownicza...totalny brak życia. Zero NPC, zero mobów...Tak to niestety wygląda miejscami na dzień dzisiejszy.


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 11:21 
Cytuj  
Jedne lokacje są bardziej dopracowane inne mniej. Wciąż mam nadzieję, że przesuną termin release na przyszły rok.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 11:24 
Cytuj  
A co oni NAPRAWDĘ chcą wydać tą grę jeszcze w tym roku? :o


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 12:36 
Cytuj  
Yep. Twierdzą, że doskonale zdaja sobie sprawę ze stanu gry i że lepiej ja wydac w takim stanie i dodawać content niż nie wydawac...także czeka nas jeszcze dłuuga beta, tym razem juz normalnie płatna.

Chyba, że jednak Henrik stuknie się w czoło, zaciągnie jakiś kredycik i przesunie o pół roku release. Inaczej niestety imo będzie powtórka z dfo.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 15:04 
Cytuj  
Wiesz dla mnie jak wydadzą grę z w miarę grywalnym contentem to będzie si. Jak po rilejsie będą regularne patchowania i debugowania to nie ma problemu...mogę grać. W DFO był przeogromny problem z wydawaniem patchy. Pojawiały się rażące bugi które devsi mieli za przeproszeniem w duszy i poprawiali je przy okazji jakiegoś większego expansiona. Co za problem, wyłazi jakiś rażący bug - wydajemy małego patcha który go upierdala. A nie że ludzi tygodniami koxają postać na bugu (aka kwas u Alfarów na rigor na samym początku gry).


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2009, 19:52 
Cytuj  
Viracept: a jak się mają poprawki do rzeczywistości po ostatnim patchu ? Zmalały nieco lagi ? jest lepszy performance ?
Akuratnie wciągnąłem się trochę bardziej w risen i 1.8GB ściągania najnowszego klienta powstrzyma mnie przez dłuższą chwilę jak betonowy mur.

Zdaję sobie sprawę z wszechobecnego pesymizmu, ale gdyby większość z Was zapomniała choć na chwilę o DFo, nie smucilibyście ciągle tak samo i o tym samym.

Patche są regularne jak w zegarku: co 2 tygodnie dupny content update + bugfix + tweaking <- czemu nikt nie patrzy do changeloga, a pierdoli że nic się nie zmienia.

Niektóre bugi są poprawiane na bieżąco <- twitter.com/mortalbeta
Znowu nikt nie zajrzy nawet i wciska swoje pieprzone "ale" przeklejone z forumfail.

Fakt, jest surowo, realm jest jak kawał ścierwa rzuconego na patelnię. Czego się spodziewacie ? mmorpg z alicją z krainy czarów ? Od kiedy Wam grafika przeszkadza ? A to że low res tekstury, a to że brzydkie. Nie ma jeszcze prawie żadnych opcji graficznych poza zmianą rozdzielczości i jakości cieniowania.
Piewcy których zdanie sprowadza się do "hujowa grafika", podczas gdy ma ona pomniejsze znaczenia, albo z drugiej strony "hujowa gra" gdy gfx i efekty są super, ale cała reszta jest do dupy. Brakuje tylko narzekania że ikona strzały jest szara a nie żółto-fioletowa, żeby już wbić ostatniego gwoździa do tej trumny.

I na huj wam hucznym PvPowcom cały ten fluff ?
Oczekujecie sandboxa z dobrą mechaniką, surowym średniowiecznym klimatem, oferującego rzeźnię i wojny, do tego jeszcze dobry crafting, mounty i tak dalej, to może jednak warto byłoby się nieco przeprosić z ambicjami i zostać przy crpg pt. oblivion minus kilka opcji ?

To co mają dostać gracze po wydaniu, poza samym pudełkiem i kompaktem, bądź klientem
Cytuj:
They include, but are not limited, to:

- The full Myrland continent
- At least 9 races, male and female
- Blood mix and character customization
- Main features of the skill system
- Full PvP, full loot
- Full melee and ranged combat
- Basic magic combat
- Mounts and mounted combat
- Basic GUI for the crafting system
- Resource gathering
- Basic Guild mechanics
- Basic player housing
- Basic NPC mobs and wildlife
- Hidden/secret features

Nie widzę na tej liście lotów w kosmos, których oczekujecie.
Poza bloodmixem i wszystkimi rasami, reszta z listy jest już wdrożona w wersjach podstawowych - nie, nigdzie nie zostało napisane, że to będzie superzajebiście zaawansowane na starcie. Brakuje tylko opcji dot. zarządzaniem gildiami, ale zawiera się to w owym "but are not limited".

Świat jest pusty ? Tak, jest pusty jak portfel 30tego każdego miesiąca. Potykam się jednak o graczy co 5-10 minut w dzikim terenie. W mieście są NPC, i to wystarczająco dużo(po 2 tego samego rodzaju w większych lokacjach). Jest nawet co klepać obuchami i czarami, choć nie jest to wielkie mi co. Ale stworzyć himere z mackami to 4h roboty + dodatkowe 3 na oteksturowanie i jeszcze z godzinkę na wrzucenie w kod.
Zastęp mobów można trzasnąć hurtem w tydzień.

W dotychczasowym tempie developmentu, wydanie gry z wylistowanymi opcjami jest jak najbardziej możliwe. Problem tylko w tym, że wymaga to jeszcze dużo roboty aby działało bezbłędnie, a i tak połowie smutasów to ciągle jest za mało.
(tutaj maluczkie przypomnienie, bo widać, że powodzeniem cieszy się wydawanie gier w stylu AoC czy WAR: długa lista ficzerów, a przy wydaniu 30% z tej listy, z czego 20% ledwo działa)


A teraz ciemna strona mocy. Spodziewacie się że przy klapie produktu star vault, za którym stoi epic games ze swoim najnowszym dzieckiem o nazwie atlas, ktokolwiek inny podejmie się stworzenia sandboxu bazującego na mechanice ultimy online, w fpv i nie będzie zinstancjowany ? Są tacy, którzy w najśmielszych wizjach prorokują że blizzard czy EA się za to weźmie (nawet failcom pcha w swój nowy tytuł gdzie popadnie termin "sandbox"). Ich zdrowie i niech dożyją daty wydania takiej gry.

edit: GW2 ? Kolejny chińczyk ?
Mam dosyć.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 19:39 
Cytuj  
Lista zmian w nowym patchu tym razem 0.9...bosz oni naprawdę chcą ją wydać w tym roku 8)

Beta Patch 9.12.13 Changelog
------ FEATURES ------
- The dynamic Skill System is now introduced, new skills to be added soon.
- The placeholder Character Creation has been updated; it’s now entering the final stage.
- First draft of the guild system is implemented.
- Introducing FFA Structures (structures available for all to build or destroy at certain points of interest). Right now several unfinished bridges can be found and built in places around Myrland.
- The Blainn of the Oghmir clade (race family) is now available for play.
- The new hair style system is implemented.
- Torches are introduced.

------ ADDITIONS & CHANGES ------
- The placeholder Player House model and upgrades have been replaced with the real ones.
- More Terrain available south of Morin-Khur.
- More Terrain available west of Moh-Ki.
- New Khurite Village, Bákti, west of Moh-Ki.
- An abandoned bandit camp with fortifications can be found south of Morin-Khur.
- Rebuilt the mount/node system, it should now be almost 100% safe (needs beta-testing to be sure).
- Reduced the damage bonus you get from mounted-combat-speed.
- Improved efficiency for creature spawning.
- Improved efficiency for server side creature movement.
- Creatures should now refrain from running out from cliffs and drops.
- Creatures now have more individual characteristics.
- Changed look of quick bar and quick tab.
- Escape now closes all windows, starting with the latest one opened.
- New Skill Window.
- Chat Window revamped.
- New spell icons.
- Guild Window added.
- Updated character creation music.
- Added sound effects in character creation.
- GUI sounds improved.
- Sound when bodies fall to the ground is lowered.
- Dogs and Wolves have got some new sounds.
- Terror Bird has received an audio overhaul.
- Optimization tweak with world ambience.
- Old world ambience replaced with new shiny one.
- Ambience added in camp outside Gaul'Kor.
- Music implemented into Mortal Online.
- House spots reduced in the area near Meduli for now.
- House spots reduced in the area west of Morin-Khur for now.
- A few new house spots added in different places around Myrland.
- Tweaks made to certain collision meshes to improve performance.
- Several Model LODs added and tweaked.
- Meduli has gotten a small facelift.
- GUI sounds added for: clicks, money and keys. *
- GUI has received a new font. *


------ BUG FIXES ------

General:
- You should no longer, again, be able to jump while overweight; this is true for mounts too.

Creatures & AI:
- You can no longer use all the pet-commands WHILE mounted.
- Jumping while mounted no longer drains stamina from the rider.
- Mounts now also take fall damage when the rider takes fall damage.
- Dismounting and remounting will no longer restore the mounts stamina to full.
- Fleeing creatures should now update their headings to move away from the player during a chase.
- Fleeing creatures should now collide.
- Creatures should now flee again if confronted while they are returning.

Combat:
- Fixed so that you now can aim your melee-attack from mounts up or down rather than just hitting people on the side of you.
- Fixed Shield-Bash hit-detection.
- Fists will no longer sporadically block when moving around.

Skills:
- You should no longer receive skill gain in Mounted Combat when not mounted.
- You should no longer receive skill gain in Bows when shooting at houses.
- You should no longer receive skill gain in Creature Control when attacking your own pet.

Housing:
- House chests will no longer permanently lock themselves when beginning construction of a new tier.
- House chests are no longer accessible from outside the houses and through the walls.

Art & Sound:
- Fixed Collision issues with Nereb Madgulu.
- You no longer hear the "breathing"-sound when you run out of stamina while swimming, or underwater.
- Players and creatures will not be lit by the outside light when deep inside the caves/tunnels anymore.
- Several static torches removed from the caves.
- Fixed mesh errors on the Morin Khur bridge which caused some objects on it to appear transparent.
- Players should no longer get stuck behind the tower near Fabernum.
- Morin-Khur now has its own bank.
- Players should now be able to walk all the way up the doorway stairs in Meduli.
- All the missing priests have now found their way back to their statues.


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 20:50 
Cytuj  
Ehh kurcze żeby jednak wstrzymali się jeszcze kilka miesięcy. .. :roll:


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 00:23 
Cytuj  
Trza być dobrej mysli - zreszta nie macie nic innego do roboty??Poczekajcie z pół roku po premierze i tyle a nie ciagle tylko bosz i bosz...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 01:56 
Cytuj  
przyspieszyli chyba beta testing, skoro przeszli na wydawanie patchy co tydzień ;)

Tam już pewnie wszyscy od rana podłączeni do maszyny z kofeiną.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 07:46 
Cytuj  
ilość zmian godna, ale najważniejsze że jest kontakt z devsami, ze to co się do nich pisze jest pozytywnie odbierane a nie jak w innych tytułach...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 11:11 
Cytuj  
Dokładnie lecą z patchami jak nie wiem co:) Oczywiście to na duży plus:) A łatka 0.9x do czegoś zobowiązuje:) Znaczy się...że blisko 1.0 final:)


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 11:50 
Cytuj  
wolałbym żeby się tak nie spinali tylko na spokojnie dopracowali produkt. Wydadzą z jakimiś niewykrytymi dotychczas bugami i większa cześć community odejdzie po pierwszym miesiącu. Dziwię że po tylu wcześniejszych failach innych firm nie zauważyli tej prawidłowości...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 12:07 
Cytuj  
no ale niestety jedynym sposobem na wykrycie takich bugow jest wpuszczenie koxow i exploiterow z innych gier :)
wazniejsze dla mnie jest to jak szybko beda reagowac i je usuwac.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 12:11 
Cytuj  
Tak jak powiedział Mednol. Nie ma takiej możliwości żeby finalny produkt nie posiadał żadnych bugów! Będzie je miał i nie ma na to sposobu. Ale jeżeli będą je na bieżąco likwidowali to nie będzie problemu.


_________________
LaMoon#2988

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.