mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 23:33 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
To prawda, no cóż, "Początek". Czy dodanie nowych spelli nie wymagałoby zmiany w samej grze? Czy wystarczy sam...plugin?

Wystarczy sam plugin. Nawet nie jest to taki skomplikowane jak na poczatku wygladało. A co wazniejsze wogole nie trzeba sie UI przejmowac. Silnik sam sobie daje rade z dorysowywaniem nowych elementow.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 13:30 
Cytuj  
Patch 1.01b do gry Dragon Age: Początek.
Lista zmian:

1. Naprawiono błąd powodujący uszkodzenie statystyk postaci
2. Naprawiono problemy przy imporcie postaci stworzonych w Kreatorze Postaci
3. Łatwy poziom trudności jest teraz łatwiejszy
4. W niewielkim stopniu zwiększono atak, obronę oraz ilość obrażeń zadawanych przez drużynę na Normalnym poziomie trudności
5. Naprawiono błędy w wyświetlaniu grafiki na na bardzo szerokich wyświetlaczach (w tym ATI Eyefinity)
6. Naprawiono błąd związany z eksploratorem gier
7. Zaktualizowano biblioteki Microsoft Visual C++

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 13:45 
Cytuj  
Praktycznie wszystkie te zmiany były w 1.01a - wprowadzili je jeszcze raz?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 13:52 
Cytuj  
Da się jakoś stworzyć nowe, albo przewijać action-bary ?

Grając magiem trudno znaleźć miejsce na wszystkie zaklęcia :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 13:53 
Cytuj  
mozesz go rozciagnac na dlugosc ekranu, to na pewno.
ale czy da sie cos wiecej to nie sprawdzalem.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 13:53 
Cytuj  
Dlatego to jest 1.01b, a nie 1.02 ;F

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 16:07 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
iniside napisał(a):
Aeiva napisał(a):
hahaha
Blood Mage daje radę :]

Ze sciazka demonow, dotow i czyms czego jeszcze nie wymyslilem bedzie lepszy ;p.


aura krwi, rzucam aoe cc, wbiegam w tłum, morduje, znów aoe cc, morduje, lootuje corpsy :oops:
Inna sprawa, że arcane warrior jest jeszcze bardziej op taktyka na smoka:
- przesuwamy myszkę na smoka
- klikamy
- w czasie czytania książki używamy potion gdy zajdzie potrzeba
- lootujemy
To czy team żyje czy nie, nie ma znaczenia, nie licząc tego że będzie więcej do biegania za smokiem


Nie wiem w jaką gre Ty grasz ale u mnie na hardzie żadne cc nie trzyma tyle żeby kolejne aoe puscic, no moze poza group paralyze ale ma dlugi coldown.Jak sie rzucin sleep czy np to pierwszy zadany dmg wybudza wrogow.Pozatym mag by cie ujebal bys nawet nie wyszedl ze stuna :F

To co zauwazylem to jedna rzecz - AOE dmg jest do dupy w porownaniu z tym co bylo w BG czy NWN...Fireball jest przydatny no i może zamieć .Reszta AOE dmg spelli sprawia ze przeciwnicy po chwili ulatniaja sie z obszaru dzialania spella .Ewentualne combo zamiec + burza z piorunami jest dobre ale nic wiecej z AOE dmg.


Poza tym walki drętwe jak dla mnie.Spodziewalem sie smoków w stylu tych z BG i bardziej zróżnicowanych walk a nie pakiet warków + łuczników i jakiś mag drętwy

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 17:21 
Cytuj  
Cone of cold czy jakoś tak - zamraża białych i żółtych npc na tyle ile trwa cd (przynajmniej na normal, mozesz wypróbować na hard). Pomarańczowe rzadko resistują, ale też trzyma sporo krócej (1/4-1/2 cd). Przy dobrym ustawieniu teamu potrafi sporo namieszać (w sumie nie wyobrażam sobie ponownej gry bez tego).


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2009, 23:23 
Cytuj  
Cone of Cold czyli w wersji pl stozek zimna - imba spell niestety bo jego cd jest praltycznie rowne czasowi trwania.Natomiast plus taki ze na hardzie tez czesto resistuja bo za latwo by bylo :|

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 18:33 
Cytuj  
http://social.bioware.com/project/711/#details

Enjoy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 18:40 
Cytuj  
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... ge-Origins

Enjoy.


_________________
Obrazek

**

Posty: 399
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 18:58 
Cytuj  
Jak sie pozbyc 'aura of weakness'? Biegam juz z tym troche czasu i zaczyna mnie to wkurzac. Sie przyczepilo jak jakas swinska grypa.


_________________
Here I am broken hearted
came to poo but only farted

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 19:30 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
iniside napisał(a):
http://social.bioware.com/project/711/#details

Enjoy.


a gdzie jest link do pliku?

E no w Files ? ;o

edt:
O faktycznie nie ma. A przeciez uploadowalem ;/

edit2:
O juz widać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 19:57 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
1. No szkoda, że nie ma opisu przy rozdawaniu + i samego summona
2. Same summony? :P
3. Biegać tym greater demon of pride(?) po ulicach Denerim; o fuck
4. Niektóre pety mają problemy z animacją
5. Moim zdaniem gracz nie powinien móc sterować petami
6. Imo za mały koszt utrzymania petów (19lvl, chyba 16-19 siły woli i jestem wstanie mieć all buffy (do +pancerza (x2) + od arcane warriora (x2)(no i) od summona

Edit: no i najważniejsze
7. Czary powinny wymagać włączenia aury krwi

1. Tez mnie to boli, ale nie wiem gdzie dokladnie sa te opisy trzymane ;/. W nastepnej wersji.
2. Narazie tak. Jeszcze nie robiłem innych czarów.
3. Oh no coz.. zeby tak jeszcze NPC reagowali :D.
4. Mozesz zglosic do BioWare. Ja uzylem tylko modeli z gry :D.
5. J/w. To jest hardcoded w grze i nie da sie tego zmienić (osobiście chciałem, zeby summony mogly sie wyrwać i zaczac atakowac wszystko, ale w grze nie ma czegos takiego jak rzuty obronne..).
6. Maly ? Ok. Mozna zwiekszyć. Ale jest dwa razy wikeszy niz o Rangera :D.
7. Wiem. Ale Aure Krwi uwazam za Faila ;p. Tzn. najchetnie bym zrobil zeby czary ciagnely jednoczesnie HP i MP, ale znowu.. To jest Hardcoded w C++ i nie da sie tego zmienić ;/.
Pozatym byloby nie fajnie jakby ci summon 150hp zezarl na podtrzymywanie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 20:02 
Cytuj  
Aeiva napisał(a):
iniside napisał(a):
Pozatym byloby nie fajnie jakby ci summon 150hp zezarl na podtrzymywanie ;p.


raczej jednorazowy dmg
150hp? co to jest, mam 350hp :wink:

Lawl. Tyle to ja nawet z moimi OP itemaki z edytora nie miałem :D.
Nie. Czary summon sa Sustained. Wiec jakby działał w trybie Blood Magic, to bys miał HP uciete do 200 (reszta by była zużyta na podtrzymanie czaru).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 21:28 
Cytuj  
w co najlepiej alisterem pakować? w kondycje?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2009, 08:49 
Cytuj  
W sumie tez bym sie dopisal do pytania co inwestowac u Aliego, bo w walce cienki jest. Za to jako postac bardzo dobry, nie jest swietoszkowatym paladynem jak Keledorn( czy jakos tak) z Baldurs Gate, ma fajne teskty, a gdy minutka przed tym jak chcialem go na kogos zamienic uslyszalem jego dialog z morrigan( tym o ssaniu ;)) uznalem ze to rowny chlop i trzeba go zostawic w teamie.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2009, 09:10 
Cytuj  
ja mu dowalilem 38str (dla armora, ktory okazal sie crapowaty, fajny helm mozna kupic jak ma 42str), teraz bede dawal consa i moze cos z niego bedzie.
chociaz przy shield defence juz powoli daje rade.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2009, 11:52 
Cytuj  
czy jak sie jest bardzo bad ass modafoka to allister idzie sobie w ch?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2009, 12:56 
Cytuj  
alistair to cipa, wywalilem go z druzyny zaraz tylko jak pojawil sie sten, typowa postac dla dzieciakow taki wyluzowany niby smieszny paladynek hihihi

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.