Rha - wybacz ale ja z nadcisnieniem nie mam kompletnie zadnych problemow i raczej nie masz o co sie martwic. A post byl raczej prowokacyjny i nie dales, choc nie do konca, sie w to wciagnac. A co do mojej reakcji na temat Hello Kitty online, pfff, niczym mnie nie sprowokowales, lubisz docinac ludziom i to jest fakt. Mnie bardziej boli to ze ktokolwiek by mial inne myslenie niz ty to nie chcesz, moze nie umiesz polemizowac w sposob przyjazny, tylko robisz to zawsze w jakis prowokujacy sposob i tyle.
A co do modelu gry bez itemow, widzisz caly czas patrzysz pod katem PvE zapominasz o elemencie PvP, w tym wypadku nie ma nudy, nawet pozbawiajac gre itemow zastepujac ja rozwijaniem skilli
Granie z nieprzewidywalnym przeciwnikiem jest naprawde sporym funem, szczegolnie jak mozna do tego dodac pewne wyzwania zdobycia miast, fortec, rabowaniem domostw itp.
Z itemami w wiekszosci MMO nie jest tak jak w FF11, gdzie kupisz czy zdobedziesz item uzyjesz w braketach lvlowych i sprzedasz, oczywiscie wyjatkiem jest EX. Przewaznie zdobyty item jest juz twoj na zawsze i tylko co mozesz nim zrobic to "zvendorowac", gdzie wczesniej wyfarmiles kase na enchanty, gemy itp. Item staje sie czyms cennym, priorytetem w rozgrywce, gdzie wspolne granie juz nie jest bezinteresowne, staje sie w pewnym sensie bussinesem. Ludzie sa zdolni do niesamowitych rzeczy, potrafia ci w taki sposob obrzydzic gre goniac za itemami, ze to przestaje dawac FUN a zaczyna byc walka o itemy. IMHO w MMO to przede wszytkim ludzie a nie itemy, a niestety jest na odwrot :/ Nie wiem osobiscie mi najwieksza frajde w MMO sprawia wspolna gra z ludzmi, z ktorymi mozna pogadac podczas expienia na vencie czy tez nawet o "dupie Maryny"
That's all.
ps. oczywiscie idealem bylo by polaczenie tych dwoch rzeczy w taki sposob aby pozbawic tych negatywnych czynnikow, wtedy dany devs osiagnie sukces murowany