Mendol napisał(a):
joshe 'wchodzenie' w konia, czy w 'drzewo' przy rabaniu nazywasz poprawiona animacja?
Hmm...3 razy wlazłem koniowi pod nogi i ani razu nie wlazłem w niego. Nie dostąpiłem zaszczytu dosiadania wierzchowca (jeszcze), zatem nie wiem w jakich warunkach występuje ten bug.
Co się zaś tyczy rąbania, to akurat rąbać się w tym momencie nie da ze względu na buga
Ale w drzewo nie wlazłem tak na chama żeby się znaleźć w jego środku. Jedynie tak jakby teleport o kilka cm za daleko, ale postać automatycznie tak jakby wyjechała z obiektu.
Mowa o animacjach, natomiast czasem się zdarzy że postać innego gracza nie rusza się (stoi w miejscu z wyciągniętą siekierą) a de facto zbiera minerał. Nie o tym jednak mówię.
Animacje są zajebiste i płynne. Przyrównując to co było 4-5 miechów temu, to wtedy wyglądało to jak gra w roboty.
Craftowałem dzisiaj troszkę. Zajebiste rzeczy wychodzą.
Pig iron dobre do ciemnych itemów, ale dość kiepskie durability wychodzi. Dostałem kachola ze złota od innego gracza.
Wreszcie wycraftowanie itema o danym kolorze i atrybutach zależy od materiałów i ilości zużytej do jego stworzenia,a nie kompletny random.
Nie wiem jak będzie wyglądał advanced crafting (mam nadzieję że będą listy drop down, a nie klikanie w strzałki), ale już sam basic jest chyba najzajebistszym jaki widziałem w mmo.
Niestety, jeszcze nie doszedłem do combatu, ale po gadce z dwoma graczami ciągle nie wygląda to najlepiej.
Wszyscy mają obawy o ten zasrany combat i martwi mnie to.
edit: kurde, uciekła mi jedna strona odpowiedzi.
Zajarałem się tak prostym w istocie craftingiem. Ale jest naprawdę dobrze przemyślany. Kto wpadnie na zajebistą formułę na dany gear, będzie trzepał kasiorę jako crafter jak żaden inny. Wykosztuje się przy tym w huj.
Zaboleq: na trailerze w kanałach mam wrażenie ze postać wszystkie skille combat na max. Do tego działało to po lokalnej sieci (serwerek testowy stał pewnie z metr obok), przy wyłączonej synchronizacji, bo nie była potrzebna.
Dlatego wygląda to zajebiście.