mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 17:46 
Cytuj  
embe napisał(a):


mniej więcej tylko grafika gorsza i od czasu do czasu potrafi przyciąć :)

Fakt Embe to, ze enigne Unreala III sprzed prawie dekady tnie na dzisiejszych komputerach to trzeba mieć zdolności :)

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 19:10 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):

{...} enigne Unreala III sprzed prawie dekady{...}


Heja,

Mógłbyś to rozszerzyć? A dokładniej, co masz na mysli pisząc "dekada" ?

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 19:36 
Cytuj  
W UK czas szybciej leci. Tam 2 lata to jak u nas 10.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 21:40 
Cytuj  
a cholera wie w sumie na którym to enginie jedzie. Może na 1 z roku 1998.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 22:00 
Cytuj  
Jak wypuszcza teraz w stanie wczesnej betki to prawdopodbnie zanim zdaza zalatac to juz nie bedzie zadnego playerbase. Czyli co, in pace requiscat MO? Szkoda bo to jedyne mmorpg in development, ktore sie wyroznia z tlumu.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 22:10 
Cytuj  
fixed: "tłumu"

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 22:45 
Cytuj  
Obecnie nie jest wylaczony debug mode tak wiec performance na bank leci w dół :).Co do ikon w UI to fakt ze wysokiego poziomu one nie prezentuja ale tym bym sie najmniej przejmowal :P .

Co do FE - z zalozen zajebiscie mi sie podobalo ale jak zobaczylem pve/pvp i ten combat to gra mnie odtracila:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 gru 2009, 23:44 
Cytuj  
Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 03:16 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.

tzn wyłączyli i dalej się tłumaczą w ten sposób na niski performance ?


patchnąłem, czas zobaczyć thieving
opierdole Was wszystkich do zera i dalej będziecie stękać :)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 03:36 
Cytuj  
ta gra zostala juz wydana czy nadal w fazie testow? na stronie mozna pobrac klietna w wersji beta 0_0 da sie w obejrzec ta gierke za darmo?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 08:51 
Cytuj  
joshe napisał(a):
iniside napisał(a):
Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.

tzn wyłączyli i dalej się tłumaczą w ten sposób na niski performance ?


patchnąłem, czas zobaczyć thieving
opierdole Was wszystkich do zera i dalej będziecie stękać :)

Ja poprostu nie wierze, ze debygger moglby zjechac np. performance o 30%. Bo to musialalaby byc praktycznie gra w grze.. A taki debugger sluzy no coz, glownie zbieraniu informacji i jakis cudow wielkich nie robi.
Nawet kompilacja kodu w trybie debug (VS) nie robi jakiejs strasznej roznicy. Zreszta watpie zeby dotykali w duzym stopniu UE3 (przynajmniej z tego co widze).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 14:02 
Cytuj  
nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna.
Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 14:39 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna.
Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony.

a) Nie dotykali - nie zmieniali nic w core (czyli tym co jest w c++ napisane)
b) 98% gameplaya implemetuje sie w US.
c) na tym mozna zrobić co sie tylko chce od mario po symulator rozmnażania stonki.

UE w wersji ktora uzywaja (3.5) to naprawde kawal porzadnego softu. Moze i do renderowania otwartych przestrzeni nie nadaje sie tak dobrze jak CE3, ale obsluga go jest łatwiejsza (pod pewnymi wzgledami, wiadomo edytor CE3 lepiej sobie radzi z terenem a UEd z pomieszczeniamim UEd ma lepszy soft do zarzadzania animacjami, CE3 za to lepiej obslugje ich blending itd).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 15:53 
Cytuj  
No to wynika ze chlopaki nie ogarniaja tematu, pamietam jak sie wysmiewali z aventurine, a teraz potrafia tak zasakiwac efektami swojej pracy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 6 gru 2009, 22:59 
Cytuj  
Nie moga zatrudinc kogos kto ma to w malym palcu i rzeczy typu drag&drop wdrozylby przy pierwszej kawie?

Nie znam sie ale to chyba najprostsze rozwiazanie... a pewnie takich ludzi, chetnych do pracy nie brakuje.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 7 gru 2009, 00:27 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Nie moga zatrudinc kogos kto ma to w malym palcu i rzeczy typu drag&drop wdrozylby przy pierwszej kawie?



Heja,
Czy upór w powtarzaniu bzdur jest celowy? Bo jak mniemam ktoś uznał że jeśli dostatecznie długo będzie powtarzał i utrwalał informacje fałszywe, bądź takie o których nie ma zielonego pojęcia, to staną się ogólnie dyskutowanymi faktami?
:wtf:
Co to jest k.. drag&drop?
Najlepiej zapytajmy u źródła tych informacji, bo domysł o braku funkcji określanej jako drag&drop w programie, z powodu braku potrzeby w grach typu fps zabija.
Dosłownie. Umarłem:)
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie określenia "drag&drop", bo może jednak okaże się że takie coś funkcjonuje w MO, hehe.

Pozdro:)

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 7 gru 2009, 01:37 
Cytuj  
Tak, funkcjonuje. Molgby jednak wygladac inaczej. Zamiast klikac dwa razy, moznaby bylo zrobic cos jednym przeciagnieciem i kliknieciem.

To jest malo istotna pierdola tak na prawde, ale moze byc dobrym przykladem. Ktos wczesniej mowil o tym w kontekscie edycji silnika wiec powtorzylem, uprzedzajac ze nie mam pojecia o tych sprawach.

Chodzilo mi glownie o to aby zwrocic uwage na to, ze nie devsi radza sobie z niektorymi podstawowymi rzeczami.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2009, 02:48 
Cytuj  
visilis85: pierdoły zostawmy na koniec.
Co mi po tym jak będę sobie mógł przeciągać stack z inventory gdziekolwiek zechcę, gdy combat będzie ciągle posysał na całej linii ?

2 rzeczy bez których gra traci sens, to combat i synchro (wliczając laga). Zobaczym co będzie w dzisiejszym patchu - o ile wyjdzie takowy. Poprawią powyższe, wtedy lista rzeczy w RC jest dla mnie wystarczająco długa.

Odnośnie błędów, bo ciągle piewcy pieją o tym samym, to liczy się jak szybko są łatane, a nie ile ich będzie na starcie.
Jak na razie duży plus za częste patche i szybki bugfixing.
Zobaczymy jak sobie będą radzić z czitingiem.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2009, 03:50 
Cytuj  
Ja rozumie ze wiara w koncowy efekt jest wzmacniana faktem ze wydalem 50 euro w cos co jest na tyle irytujace ze szybciej wylatuje z dysku niz na niego trafilo.
Na szczescie nie mam motywacji do zachwalania bety tej gry, nie wydalem na to kasy i moge smialo napisac ze kolesie robiacy ta gre sa na etapie wczesniej alphy, tam nic nie dziala poprawnie lub poprostu tego nie ma zaimplementowane.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 135
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 8 gru 2009, 02:52 
Cytuj  
embe napisał(a):
No to wynika ze chlopaki nie ogarniaja tematu, pamietam jak sie wysmiewali z aventurine, a teraz potrafia tak zasakiwac efektami swojej pracy.


Niby kiedy się z Aventurine wyśmiewali ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.