Mnie najbardziej irytują dwie rzeczy:
1. pixeloza i to w cutscenkach - gdy mamy zbliżenie twarzy w którejść z cutscenek spójrzcie na tło, pixela o wielkości 2cm x 2cm z blurem. Może to dopracują - cholerka cutscenki powinny być piękne graficznie a nie razić brzydotą.
2. bardzo widoczne powydzielane areny na których walczymy. Rozumiem, że to taka gra i muszą one być, ale można je przecież ładnie zamaskować - bo postawienie półmetrowych murków naokoło przez które nasza postać nie przeskoczy nie jest OK. Możliwe, że też to poprawią.
Jak obie rzeczy poprawią to nie będzie źle
Powtórzy się sytuacja z premierą Prototype/Infamous. Wszyscy posiadacze X360 zagrywac się będą w Dante Inferno, posiadacze PS3 w GoW3, a DI może ktoś tam kupi i spróbuje. Chociaż specjalna edycja kolekcjonerska przygotowana tylko z myślą o PS3 nie powiem kusi, szczególnie, że ma być w tej samej cenie to zwykła edycja na X360. Widać devsi są świadomi potężnej konkurencji na tej platformie.