Mark24 napisał(a):
shador - bo agro jest totalnie losowe - tu nie ma zasad. Czasami trzeba penisem posmyrać wilczka po twarzy i to kilka razy - i co dziwne nie atakuje bo mu się to podoba. A czasami próbujesz przemknąć za plecami tego samego wilczka w odległości 20m i wilczkowi włącza się 3 oko (te pod ogonem), zauważa nas i zaczyna atakować.
I to podobno też nie bug tylko ficzer...
Jakem biegał wzdłuż i wszerz, wilki od 2-3 patchy temu stały się aggro (2 miechy temu?)
Może faktycznie wywijałeś tak wielką pytą, że pomyliły cię z wężem i nie atakowały ?
Shador von Dal napisał(a):
Ogolnie chodzi mi tutaj o to, ze ta gra wyglada na dany moment... zalosnie.
Strach pomyśleć jakbyś nazwał to, co było pół roku temu.
Fyi: gra wygląda znośnie, jak dojdą high-res tekstury, będzie wyglądała zajebiście.
Porównanie tekstur:
http://www.mortalonline.com/forums/621320-post38.html
Hires tekstury postaci widać na 2 oficjalnym trailerze.
Chyba że nawijasz o gameplayu, bo w tym momencie jest ledwo znośny. Choć teraz unmounted 1on1 pvp w pustej zonie bez zlagowanego przeciwnika rzekłbym że całkiem miodzio w porównaniu do sytuacji sprzed 3 tyg.
Odnośnie oświetlenia z pochodni, to w fpv oświetla obiekty całkiem dobrze, nie wiem jak z cieniami bo wyłączyłem całkowicie. Ale oświetlenie z pochodni u innych graczy wygląda niestety fatalnie.
Standardowa odpowiedź: to tylko placeholder
Są jeszcze latające moby ?
Bo jak trafiłem 2 razy na miejsca w którym ograniczono teren, to zwierzaki znajdujące się po 2 stronie unosiły się magicznie.
Te które przekraczały ją z powrotem zaczynały powoli opadać.
Stąd też się zastanawiam czy w terenach znacznie oddalonych od ograniczających barier ciągle można spotkać fruwające byki ?