Deshroom napisał(a):
zastanawiam sie czy 16 vs 32 bity na niebie to duza róznica dla wydajności bo to wyglada świetnie - własciwie nie widze różnicy w FPS.
zadna. Trzeba powiedziec, ze zatrudniają skurczybyńsko zdolnych ludzi w firmie.
Jak zobaczylem dynamiczny Global Illumination + FSAO na prezentacji to mi szczena opadła..
[quoe]PostWysłany: 19 Gru 2009 14:54 Temat postu: Cytuj Ignoruj
Sou bedzie mialo wplyw. Wiecej sims fanow /dancujacych w stacji to mniej statkow do gankowania in space. Mniej ruchu na szlakach, mniej misjonerow do ninjasalvagowania etc etc etc.[/quote]
Nie prawda. Kto chce bys gankowany ten i tak jest. Chyba ze robisz samobojcze runy w hi-secu..
Incarna == wiecej zadowolnych graczy == nowi gracze= wiecej kasy == lepsza gra i zadowoleni developerzy.
Nie no ja tez bym woła zeby np. te kurwa jebane raile i rakiety normalnie wygladaly (huehue) albo byly Tech 3 BS/BC albo dokladniejsza fizyka loty i 10x wieksze okrety ale watpie zeby to bylo w ciagu najblizszych 6 lat ;p.