Indoctrine napisał(a):
No i chwilę pograłem.
Moje wrażenia:
Świat itp
Jest to Star Trek, ale niezbyt kanoniczny. Da się to strawić, i rozumiem zabieg przesunięcia akcji te 30 kilka latek.
W wielu sytuacjach jednal muszę sobie wmawiać "no, ale to dla potrzeb gry..." (customizacja uniformów, personal shieldy itp).
Technikalia
Gra jest bardzo nierówna. Na moim sprzęcie (AMD 64 3000+ jednordzeniowym, 250GTS i 3GB ramu) kosmos na high po prostu śmiga. Natomiats ground instance z tutoriala (dalej nie doszedłem) mam około 1-2 fps przy detalach low. Podejrzewam, że to wina lagów trochę, ale żeby aż tak? Gra nie ma AŻ tak wykopanej w kosmos grafiki by tak cięła..
Sterowanie ujdzie, mogło być gorzej..
Reasumując, dla mnie mogłoby nie być ground zones na razie, które są i tak średnie pod względem fajności. Mam nadzieję, że poprawią sprawy z silnikiem gry..
Jesli chodzi o grafike to mam ten sam problem. Dziwie sie w sumie bo ta gra nie jest jakas piekna zeby miec tak duze wymogi jak na dzien dzisiejszy. Prawdopodobnie wymagania sprzetowe spadna gdy tylko wezma sie za optymalizacje kodu.
Jesli chodzi o ground to jedyne co mi przychodzi na mysl to Anarchy Online. Tam tez postacie poruszaly sie nienaturalnie sztywno. Postac gdy biega to biega jakos wolno a z shiftem po prostu jak by byla na speedzie. Sama walka ktora polega na *zzzzzt* *zzzzt* *zzzzzt* mnie odstraszyla.
A kosmos... wtf? Myslalem, ze to bedzie troche bardziej dynamiczne a tu taki zonk.
Ogolnie tak jak napisalem pare postow wczesniej. Gra moze i ma jakis tam wewnetrzny urok ale niestety nie ma tego czegos co by mnie zauroczylo. A moze jestem po prostu pod wplywem EVE Online?