mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:37 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Przestan juz.

Kolejny z problemem egzystencjalnym.
Masz tu, sprawdź to
ignore.php?mode=add&username=joshe


embe: patcher działa bez zająknięcia od grubych 3 miechów.
Tylko 1GB patch a 2GB klient to niewielka różnica.
Poza tym zaktualizowany klient wychodzi pierwszy, patchowanko przez patchera jest możliwe dużo później, a z początku i tak wlecze się jak krew.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 18 sty 2010, 13:39 przez joshe, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:38 
Cytuj  
Przestan juz.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:39 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Przestan juz.

Przestan juz.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:40 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Przestan juz.

Przestan juz.


Nie :) Dobra ok to jest bez sensu.

Ale mozesz juz przestac.

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:55 
Cytuj  
Cytuj:

A gdzie jest ukryty problem ?
Jeszcze nie było mmorpg z epoki kamienia łupanego.
Czas najwyższy.


Symulator malpy online :D

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:59 
Cytuj  
http://www.mortalonline.com/files/Blog/ ... ogress.jpg - testuja trawe, jest kolo fabernum i sausage lake

Dodali stolice ale nie mozna do niej wejsc... :|

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:19 
Cytuj  
Jakosc tekstur drzew, lisci, tego pniaka i klod drewna wrecz powala....
To na jakim enginie to jest? UE1? :)

Nie no na serio - nie wklejajcie juz screenow i filmikow bo odstraszacie potencjalnych graczy.


Ostatnio edytowano 18 sty 2010, 14:24 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:23 
Cytuj  
To jest screen z edytora. Po drugie w tym momencie uzywaja lowres tekstur. Po trzecie w samej grze, jest juz troche tekstur w wysokiej rozdzielczosci. W polaczeniu z bumpmappingiem prezentuja sie super. Wiem co mowie bo gram w wiekszosc (nie mmo) gier jakie wychodza.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:26 
Cytuj  
No to very good. Ja tylko komentuje to co widze :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:27 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jakosc tekstur drzew, lisci, tego pniaka i klod drewna wrecz powala....
To na jakim enginie to jest? UE1? :)

Nie no na serio - nie wklejajcie juz screenow i filmikow bo odstraszacie potencjalnych graczy.


Kabraxis a podaj mi mmo gdzie w becie byly dobre tekstury...Bo na pewno nie był WHO czy WOW czy DFO czy inne syfy...Ale co tam jestes pro znawca a my male naby.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:29 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jakosc tekstur drzew, lisci, tego pniaka i klod drewna wrecz powala....
To na jakim enginie to jest? UE1? :)

Nie no na serio - nie wklejajcie juz screenow i filmikow bo odstraszacie potencjalnych graczy.

są pewne granice pierdolenia od rzeczy, po przekroczeniu których pozostaje już tylko
ignore.php?mode=add&username=Kabraxis

W pierś sobie biję że pozostaje jednak ukryty smród roznoszący się gdzie popadnie.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 17:02 
Cytuj  
Nowy niewielki patch przed patchem ostatecznym chociaz te reminy są dziwne jakieś :|.Ma bys stress testi niby OB a jednak mamy 18, kolejny pon to bedzie 25 i byc moze premiera w ostatni dzien stycznia ale SV nadal milczy:

Dodam tylko, że bugi z BugTrackera znikają w baaardzo szybkim tempie:)


Please note, the notes are not final and are subject to change.

Version 0.12.16.18 – Beta
2010-01-18

------ ADDITIONS & CHANGES ------

General:
- The Gaul’Kor mine is now open.
- The game master help petition system is now available at the Main Menu -> Help.
- Some basic tutorials of how Mortal Online functions; is now available at the Main Menu -> Guide.
- Game Masters now have a unique model to be easy to identify.
- Added a cooldown timer for loot to avoid duping. You can now only open a loot bag every five(5) seconds.
- Several spawners moved from node borders for optimization.
- Added stat loss when Players Teleport to a Priest.

AI & Mounts:
- Taming system has now been remodeled and should now support a much more advanced development of future taming features.
- Pets do now have feelings and a courage value that is used on different situations. The value increases if the tamer is close by and may decrease when facing foes and taking damaged. This is different on each creature, so you will have to learn in what way each creature handles its courage.
- New pet command: Courage -> check your Pets current courage value
- New pet command: Aggressive mindset -> sets the Players pet to be aggressive and attack anything it perceives. The pet will not attack its Friends, Tamer, Guild Members and NPCs.
- Pets should now see its Owners Guild Members as friendly.
- Pets will now stop following if its follow target dies.
- Pets will now stop protecting if its protected target dies.
- Pet follow speed handling has been tweaked.

Taming Flag Changes:
- Pets will no longer generate the Globally Allowed flag if attacking their Tamer.
- Pets to Guild Members should no longer generate the Globally Allowed flag if attacking Guild Members or their Pets.

Art & Sound:
- The Capital city of Tindrem can be seen in the northwest regions of Myrland. The city is NOT accessible.
- More Terrain added in the northwest regions of Myrland.
- Different sound modes have been added. Sounds will change depending on if you are alive, under water or in the Etherworld.
- New capital music for Morin Khur implemented.
- Reorganized music library for optimization.
- Expanded ambience for Fabernum forest.
- Etherworld Ambience added.
- Under water sound effect added.
- Added a priest beacon at the bottom of Gaul’Kor.
- Dynamic (moving) grass added around Amaruk Nuur and Fabernum.

Skills:
- Added several new Material Lore skills; these skills allow Players to increase their knowledge about materials within Dendrology and Wildlife.
- Material skills will now be needed for crafting and will affect the outcome of the items crafted.
- Removed Attribute connections from all passive skills.
- Added skill dependency for Refining.
- Added skill gain for Refining.

Crafting:
- The interface for crafting weapons and armors has been updated; the materials are now drag and dropped into the windows. Also the lists should not contain shapes that you can't craft (other interfaces will be updated as soon as possible).
- Attractor workbench in Gaul'Kor is re-added.

UI:
- Added functionality that will prevent UI windows from going off-screen.


------ BUG FIXES ------

General:
- Books, Keys, House Plans and Workbench Plans are no longer stackable.
- Fixed the "You regain consciousness." message.
- Fixed loot-message typo.

Combat:
- Fixed the infinite sprint issue.
- Fixed a major damage calculation error with Unarmed Combat.

AI & Mounts:
- Creatures that have fled should now return correctly to their initial position.
- It may still happen that a taming try seems successful, but no commands may work. We are fully aware of this bug and are working to fix this as soon as possible.
You will now get a game message when this occur. When sending a pet command, you will get a message that you have no pet. If this happens, try taming another creature.

Skills & Attributes:
- Skills should now get correctly adjusted skill limits when their parents are leveled down.
- Several Books were incorrectly handling their prerequisites, this has been fixed.
- You can no longer get a new Skill from a Book when you are already reading one.
- Fixed book time calculations for clients, it should now be more accurate.
- You can now correctly gain experience in Aggressive and Defensive stance.
- Fixed the broken Meditation skill.
- Fixed a bug that sometimes ignored offline time when you were reading books.
- Fixed a bug where Players couldn’t rest if they were at full health when trying to rest to regain mana.
- Fixed a bug where Players could Process and move at the same time.

Crafting:
- Attempting to craft something that you don't have the required skills for, will no longer cause the materials to be consumed.
- Attractor Workbenches in Morin Khur should now be working.
- You can now get Calx powder from Extraction.

Housing:
- Fixed a bug that made houses require more Metal then Wood, instead of the other way around.

Art & Sound:
- Fixed several graphical bugs in Myrland.

UI:
- Fixed certain UI calculation errors.
- You can now chat while using the extraction UI.
- You can now close the extraction UI.
- You can now move the extraction UI.
- The Snooping inventory will now have the cursor showing all the time instead of disappearing randomly.
- Start Location Text no longer sticks out on the right side of the menu.
- Empty slots will no longer display a tooltip in the Profile window.
- Clicking the Spell book icon now works as intended.
- Spelling Errors in the Spell book have been fixed.
- Skill names will no longer overlap the progress bar.
- Fixed a glitch at the Character Selection Screen where Players sometimes got the wrong camera angle.
- Fixed a bug that caused the Banking window to hinder Targeting commands.
- Fixed a bug that forced Players to restart the Character Creation process if the name was already taken.
- Fixed a bug that prevented Players to reassign the toggle mouse button appropriately.
- Fixed a bug that caused Characters with different capitalization in their names to not show the correct name at the Character selection screen.
- Fixed a bug where the Book window ate up the Enter key when trying to chat or Tab when trying to target.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 17:47 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Kabraxis a podaj mi mmo gdzie w becie byly dobre tekstury...Bo na pewno nie był WHO czy WOW czy DFO czy inne syfy...Ale co tam jestes pro znawca a my male naby.


Kara na tego!
kara na tego ktory na dfo szczeka!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 19:30 
Cytuj  
Przepraszam ale Ty Kabraxis dodałeś mnie do listy ignorowanych? :o :lol: Z powodu jednego posta jakiego napisałem o Zarrim??? :o Nasuwają mi się dwa pytania, ile masz lat i czy mama wie gdzie jesteś?


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 20:03 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Przepraszam ale Ty Kabraxis dodałeś mnie do listy ignorowanych? :o :lol: Z powodu jednego posta jakiego napisałem o Zarrim??? :o Nasuwają mi się dwa pytania, ile masz lat i czy mama wie gdzie jesteś?


1. Nie mam nikogo na tym forum na liscie ignore w tej chwili.
2. Cos ci sie pomylilo albo kiepsko u ciebie z obsluga forum.
3. Tak w sumie to w dupie mam zarriego, ciebie i twoje zdanie o nim - mozesz mu nawet oddawac sie analnie - nic mi do tego.

Jesli masz jeszcze jakies pytania to mi sie rowniez dwa nasuwaja, jak mocno jestes uposledzony i czy opiekun wie gdzie jestes?
Ogolnie to rotfl i to mocny.
Pozatym nie przenos rozmowy z jednego tematu do drugiego ale jak juz mowilem do obslugi forum potrzeba troche mozgu wiec rozumiem ze mozesz nie ogarniac.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 20:37 
Cytuj  
Przy każdym poście pisanym przez Ciebie mam komunikat że "Użytkownik dodał Ciebie do listy ignorowanych i jeżeli chcesz zobaczyć wiadomość..." stąd moje pytanie czy przypadkiem nie dodałeś mnie do listy.
Zresztą jak sam powiedziałeś jestem upośledzonym umysłowo oddającym się analnie Zarriemu osobnikiem. Dlaczego w takim razie dziwisz się że nie ogarniam obsługi forum. Czyż jako osoba upośledzona nie mam do tego prawa?
Zamiast obrażać osoby skrzywdzone przez los może powinieneś bardziej im pomagać. Jak mniemam Ty nie jesteś osobą upośledzoną umysłowo (jak ja) dlatego liczę na Twoje zrozumienie dla mojej niepełnosprawności umysłowej i liczę na Twoją pomocną dłoń w obsłudze tego forum.
Z góry dziękuję.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 20:48 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Zresztą jak sam powiedziałeś jestem upośledzonym umysłowo oddającym się analnie Zarriemu osobnikiem.

brales pod uwage ze Kabraxisem kieruje zazdrosc ? :)

Piszecie o patchach i premierze ale czy oni kiedys oficjalnie cos napisali odnosnie premiery czy sa to tylko moze domysly ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 00:50 
Cytuj  
embe napisał(a):
brales pod uwage ze Kabraxisem kieruje zazdrosc ? :)

Piszecie o patchach i premierze ale czy oni kiedys oficjalnie cos napisali odnosnie premiery czy sa to tylko moze domysly ?


"związki braterskie" mnie nie obchodzą

Co się zaś tyczy premiery, przesunięto ją w grudniu oficjalnie o miesiąc. Teraz jest mowa o wydaniu w ciągu 2, max 3 tygodni, w zależności od tego jak potoczy się OB.

J: are you guys willing to say how long will last OB ?
Will it last at least for a week ?

Matts: We would, but the honest answer is we don't know, this test is for us to get a better picture and the outcome will have a big impact on our next move.


Zatem jeśli rozjebie im serwery , to nici z wydania za 2-3 tyg. ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 11:15 
Cytuj  
Parę dni temu jeden z devsów z nudów zrespawnował smoka, wszystko fajnie tylko że serwer padł po 10 sek :lol:


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 12:02 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Parę dni temu jeden z devsów z nudów zrespawnował smoka, wszystko fajnie tylko że serwer padł po 10 sek :lol:

No to by się wszystko zgadzało.
Jak w stress teście wejdzie za dużo bandy i serwer się nie wysypie ... postraszą smokiem i rozpieprzą system :)


btw. sądziłem że speedtree jest w pewnym sensie działający.
Krótko i treściwie: do działania speedtree jest jeszcze daleko.
Zatem komentarze w sprawie hujowych drzew, trawy itd. są przegięciem. Obecne obiekty to proste meshe.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.