mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 46  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 22:27 
Cytuj  
Pierwszy raz grając w grę mmo miałem uczucie odrazy do miejsca w którym znajduje się moja postać... Wykonywałem zadanie w mieście opanowanym przez zombie... ogólnie nic specjalnego ale podczas wykonywania zadań, czytaniu tego co mają do nas npce do powiedzenia dowiadujemy się, a zresztą ;) Z pewnością dojdziecie do tego miejsca. Uhhh... na szczęście już nie muszę być w tym mieście ot i jadę dalej.

Obrazek


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 22:37 
Cytuj  
czekaj, i ty narzekałeś na grafikę w STO ? :roll:


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 22:39 
Cytuj  
@up

Ummmm... STO mi chodzilo tragicznie, co mnie bardzo zdziwilo bo komputer mam na calkiem niezlym poziomie.

W FE mam tylko problem w miastach i ustawilem sobie grafike prawie na medium (miedzy medium a high) zeby w miastach wszystko bylo smooth. Podejrzewam, ze jak dokupie kolejne 2gb ramu to bede mogl wszystko podciagnac do gory (w zalecanych nawet jest 4gb).

Po za tym, narzekalem? Raczej tylko opisalem co mi sie nie podobalo :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 22:41 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
W FE mam tylko problem w miastach i ustawilem sobie grafike prawie na medium (miedzy medium a high) zeby w miastach wszystko bylo smooth.


czekaj, i to się jeszcze przycina ? :o

graficznie to reprezentuje sobą to samo co mount & blade i z tego co widać powinno chodzić na athlonie 2000 i gf4 ti


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 22:44 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
W FE mam tylko problem w miastach i ustawilem sobie grafike prawie na medium (miedzy medium a high) zeby w miastach wszystko bylo smooth.


czekaj, i to się jeszcze przycina ? :o

graficznie to reprezentuje sobą to samo co mount & blade i z tego co widać powinno chodzić na athlonie 2000 i gf4 ti


No cóż :) Może i tak :) Ale nie o grafike tutaj chodzi ;)

edit:

Zreszta, ja w STO zagralem. Zagraj w FE i ocen :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2010, 23:14 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
czekaj, i ty narzekałeś na grafikę w STO ? :roll:


FE ma o niebo ładniejsza grafe od STO.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 00:50 
Cytuj  
Mnie sie osobiscie w FE bardzo podoba grafika. Ma to cos co mi sie wlasnie podoba - niby prostota i bez zadnych wodotryskow, ale jednak cieszy oko i jest przyjemna. Podobne odczucia mam do starych shooterow jak CoD2, czy Day of Deafeat: Sourse. Grafika w tych grach podoba mi sie o niebo bardzije niz naprzyklad w takim modern warfare.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 08:23 
Cytuj  
Dana napisał(a):
FE ma o niebo ładniejsza grafe od STO.


Grałem w obie i to kwestia gustu , jednym podoba się syrenka a innym trabancik :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 08:55 
Cytuj  
Nie ma co porownywac grafiki z M&B do FE. To ze w jednej i drugiej grze jezdzi sie na koniu nic nie znaczy. To tak jakby porownywac grafike z Wing Commandera do EvE. W koncu alkcja jednej i drugiej gry dzieje sie w kosmosie.

-

Kilka porad dla poczatkujacych crafterow:

-Zeby miec wymaxowany craft trzeba roziwjac dwie cechy: Int i Percepcje!

- jesli lubisz miec porzadek w banku i nie chce Ci sie zbierac wszystkich smieci to odpusc sobie gotowanie

- olej mutagenics i construction - bo ciezko sie je leveluje i prawie nic nie daja

- jesli chcesz szybko rozwijac craft nie pisz wszystkich ksiazek. Wybieraj tylko te, ktore sa Ci potrzebne

- papier schodzi w ilosciach hurtowych i o wiele szybciej jest go kupowac. Scrap Paper jest o wiele tanszy w S1 niz w S2 czy S3.

- warto levelowac craft na tanich i przydatnych receptach:
a) Ballistic na zip gun ammo (0-30), light ammo (30-45), medium ammo (45-75), efficency ammo (75-105), economic ammo (120-150)
b) Science na barwnikach (0-30), gunpowder (30-45), medium lub heavy gunpowder (45-75), powyzej 75 motocykle lub rafinacja fastenerow.
c) Medycyne rozwijac na bandazach, antybiotykach, stymulantach lub antyseptykach
d) Armorcraft na paskach, rekawicach i butach (najmniej matsow potrzebuja)

- Jesli brakuje wam materialow do zawsze mozecie dawac Salvage na wycrafconym przedmiocie (r-click).

- Do wyzszych recept potrzeba materialow i ksiazek z Sektora 2 lub 3.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:16 
Cytuj  
jakie skile do salvaga sa potrzebne i u jakiego vendora kupic ????

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:33 
Cytuj  
rafgate napisał(a):
jakie skile do salvaga sa potrzebne i u jakiego vendora kupic ????


Salvage przedmiotow mozesz robic jesli spelniasz warunki crafcenia tego przedmiotu, np. jesli chcesz robic salvaga Hardened Shoulder Pads to musisz posiadac recepte na nie oraz miec wystarczajaco wysoki poziom tradeskilla (w tym wypadku Armorcraft).

Materialy podstawowe (copper, lead, iron, wood, chemikalia itd) maja swoje "wyzsze" odpowiednieki i moga one byc salvagowane do nizszych, np. Salvage Copper moze byc salvagowany do 4 (IIRC) Scrap Copper.
Musisz tylko posiadac recepte na rafinacje tych materialow (wiekszosc do kupienia u techow w Picus Ridge - S2).

Salvagowanie broni palnych nie daje matsow tylko czesci skladowe (np. lufe, kolbe czy raczke).

Salvagowanie nie moze byc ustawione w kolejke (jak craft), trwa kiladziesiat sekund i moze byc przerwane przez obrazenia (np. atak mobka).

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:39 
Cytuj  
generalnie da rade pogodzić crafta z naprzykład walką riflami na razie nie dodawałem nic do inta ale myślę żeby później dodać teraz robię crafta niższych poziomów i na razie raczej ammo

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:44 
Cytuj  
Da rade. W PvP poprostu bedziesz czesciej ginal, ale to raczej wina wyboru broni (rifle), a nie tego ze jestes crafterem.

Moim zdaniem zrob sobie craftera na rifle, rozwin charyzme i social zby moc kupowac tanio matsy, a jak go rozwiniesz to zacznij robic alta do PvP, najlepiej melee. Raz, ze jak chcesz zrobic postac do PvP to liczy sie kazdy AP (w crafterze marnujesz je na inta), dwa ze melee sobie radzi lepiej w tej chwili, trzy szykuja sie wieksze zmiany w PvP, a cztery pograsz troche to bedziesz widzial jaki styl walki Ci pasuje i co chcesz robic.

W PvE crafter jest prawie tak samo dobry jak postac combat.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:52 
Cytuj  
kapitalna gra:) żeby jeszcze open pvp było hehe
a generalnie są jakieś plany na wprowadzenie respeca????

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 10:58 
Cytuj  
Ktos w tym watku wspomial, ze cos slyszal. Moze w najblizszym patchu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 11:19 
Cytuj  
Tak, ja czytalem na oficjalnym forum, ze devsi maja zamiar wprowadzic respeca. Byla to dosyc ogolnikowa informacja piszaca o tym, ze nie bedziemy mieli calkowitego respeca tylko w jakims tam stopniu bedziemy mogli wplynac na zmiane swojej postaci.

Ciekawe jak to zrobia.

Z tego co widze to robisz podobna postac co i ja, czyli crafting i rifle. Ogolnie zrobilem to w ten sposob, ze craftuje to co moge. Zwiekszam statystyki potrzebne do rifli poprzez co jeden z nich zwieksza mi co 4pkt. crafting. Niby malo ale na dluzsza mete bede mogl to i owo stworzyc. Jak na razie nie narzekam, mam w miare dobre armory i sam tworze sobie naboje (bełty do kuszy). Pewnie i tak bede robil alcika na melee (korci mnie katana ;)) ale to w odleglej przyszlosci bo juz sie zwiazalem z moja postacia :)


_________________
Obrazek

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 14:16 
Cytuj  
no ja za 10 min bede mial skila w balistics na 45 i mam nadzieje wycrafcic jakas snajperke :) wsumie to craft jest strasznie kasochlonny ale to jest wielkaaa zaleta tej gry nie bawilem sie tak dobrze od czasu hmmm dlugiego czasu :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 14:37 
Cytuj  
Z tego co gralem to wiem ze sniperka to najgorsza z mozliwych drog rozwijania postaci, na poczatkowym pvp nie sprawdza sie.
Ja zrobilem sobie pistole i to ma swietny dps, mozna tez strzelac ekonomicznymi pukawkami na srut az do 20lvl spokojnie.
Bardzo ciekawy build to melee z rifle ale wtedy o crafcie juz zapomniec mozna.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 14:58 
Cytuj  
Melee z rifle wymaga maxowania dwoch oddzielnych skill i atrybutow. Szkoda APekow IMO. Lepiej je wydac na jeszcze jedna mutacje lub first aid.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2010, 15:06 
Cytuj  
ja tam mam funa rifle + craft i tak zostane jak bede chcial robic postac do pvp to bedzie to oddzielna postac

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 46  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.