Ja też myślałem, że po prostu w becie dali ludziom szansę przetestowania większej ilości skilli i dlatego nie było capa. Moim zdaniem cap to jedyny słuszny wybór.
EDIT:
AxelFoley napisał(a):
Porównywanie gierki w fazie beta testów do innej która na rynku jest od 6 czy 7 lat nie jest zbyt sensowne. Gdy odpalili open bete to gra przedstawiała się gorzej niż w closed becie. W ciągu dwóch tygodni kolejne patche przyniosły kolosalną zmiane jakościową a to zapewne jeszcze nie koniec.
Zestawiania screenów z dwóch gier w taki sposób jak to było pokazane w tym wątku nie ma sensu nawet komentować.
I jeszcze skoro ten wątek zmienił się w porównanie STO do EVE to parę słów na ten temat. Próbowałem grać w Eve dwa miesiące temu. Niestety gra wydała mi się archaiczna. Pierwsze (aczkolwiek nieco złośliwe i złe) porównanie jakie mi przyszło to - odpicowany i rozbudowany ... Ogame
Kosmos fajny i klimatyczny ale ... po jakimś czasie bardzo nudny. Może tyle nt. Eve - jeśli ktoś lubi to gra i dobrze się bawi. STO jest grą zupełnie inną i nie ma nawet sensu porównywać tych dwóch tytułów. Po pierwsze - każdy fan universum Star Treka będzie grą zachwycony. Po drugie STO to gra dla ludzi którzy szukają więcej fanu z gry a mniej cierpienia jak to jest w Eve. Ja wiem, że jak się przyzwyczaić do cierpienia i nauczyć z nim żyć to może być bardzo fajnie - stąd miłośnicy EVE mogą być spokojni - STO nie jest konkurencją dla tej gry. To raczej zupełnie inna wizja MMO w kosmosie.
Pewnie, że nie ma sensu porównywać tych dwóch tytułów. EvE to gra mmo a STO to single player z elementami multi i coop
Nie piszę tego złośliwie - takie są po prostu fakty...