Tak sobie postanowilem napisac choc sprawa nie jest nowa ale... moze ktos nie wie.
Ja to zaobserowalem juz wczesniej ale dopiero wczoraj zauwazylem pewna prawidlowosc.
Jesli w DF solujesz i pomozesz komus/grupie ktora ma problem z jakims mobem to nastepnym razem gdy ty pulujesz jakiegos moba zbierasz uber BAF.
Wczoraj grajac w cook room mialem za soba grupe 3 green dla mnie playerow ktorzy co chwila mnie wolali na pomoc bo za duzo mobow im sie pulowalo.
Za kazdym razem jak im pomoglem zabijajac necromancerow i wracalem do swoich ptaszkow to zamiast jednego pulowalem 3.
Po 1 pullu (raz mi sie to zdarzylo 2x pod rzad) wszystko wracalo do normy.
Rozmawiajac o tym z Mutantem powiedzial mi on ze tak tez bywa gdy teamowales i opusciles team. W jakis czas po opuszczeniu teamu lub po prostu do 1 pull'a (tego nie wiem - az takich testow nie robilem) masz solo wysoki BAF.
Pomaga na to relog.
I juz tak zupelnie btw - ten 'bug' ma tez wplyw na rodzaj loota jaki dropuja moby.
Normalnie jak solujesz to wyciagasz z moba w cook room bag of coins i czasami sealsa.
Ale jak mialem te multipule to w KAZDYM trafial mi sie "large chest" z 3g-4g np.
Nie sadze by dalo sie to wykorzystac "przemyslowo" ale warto wiedziec coby sie nie wkurwic ze bez powodu zagrowalismy 3 orange moby zamiast 1