mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 lut 2010, 21:46 
Cytuj  
Ściągnąłem z ciekawości dzisiaj. Słyszałem o tych teksturach, że takie kiepskie to dałem all na maxa. No i wygląda dla mnie to ładnie, szkoda tylko, że klatkuje :lol: Po wejściu do gry byłem mocno zdezorientowany, nie wiedziałem w sumie co robić, więc troche pobiegałem, posłuchałem muzyki, porąbałem drewna, pokopałem.. i tyle.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lut 2010, 22:01 
Cytuj  
a da sie juz pograc?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 lut 2010, 22:08 
Cytuj  
Żadnych problemów nie miałem.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2010, 23:19 
Cytuj  
szczęściarz, u mnie ciągle crashuje. Tym razem na splashu :/
Teraz to już chyba definitywnie za cienki sprzęt mam na to.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 00:47 
Cytuj  
Macie też tak, że postacie (nie wiem nawet czy to vendorzy, czy co) są jakby podwójnie ? Stoi jakiś koleś i np jedna animacja jest, że się schyla, a druga, że stoi. Nie wiem czy można nawet rozmawiać z tymi postaciami, widziałem grupke ludzi przy nich, więc zakładam, że tak. Zabiłem jakiegoś guźca na farcie, chyba były spore lagi, bo musiałem machać z ładnej odległości, żeby go trafić. Mimo tego, że mówiąc szczerze nie mam pojęcia o co chodzi jak na razie w tej grze, to w jakiś dziwny sposób jest ciekawa. Bardzo podoba mi się soundtrack w tym miejscu, w którym jestem (nie wiem co to za miejsce, mapy też nie znalazłem, ale coś ala pustynia, jakieś ruiny w oddali ^^).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 00:53 
Cytuj  
stoczylem chyba najdebilniejsza walke pvp w mmo ever ;p po prostu sie zalogowalem i probowalem zakosic kolesia w tej startowej lokacji. Po dlugim ganianiu po dosc pustych lokacjach, moim zdaniem z lagami, brzydką grafiką, ale nie dzialaja mi settingsy.. .w koncu zarąbalem. Na teraz, nie jest to raczej grywalne.


_________________
.

*

Posty: 95
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 13:51 
Cytuj  
a ja caly czas nie mam glowsu w grze. mam tylko przy pacherze. a w samej grze - cisza

ktos sie orientuje dlaczego tak sie moze dziac?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 14:27 
Cytuj  
Robo: poczytaj noob guide, rozjaśni to Twoje horyzonty

High: settingsy są zapisywane, tylko po restarcie menu pokazuje jakby się nic nie zmieniło.
Nie fixnęli tego jeszcze, ale ustawienia działają jak trzeba.


cwiara: w ustawieniach karty dźwiękowej zmień opcję na dźwięk 16 bitowy 41khz.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 14:31 
Cytuj  
Już poczytałem i ogarnąłem podstawy ;p

*

Posty: 95
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 23:28 
Cytuj  
joshe napisał(a):
cwiara: w ustawieniach karty dźwiękowej zmień opcję na dźwięk 16 bitowy 41khz.


qrcze... tak dawno nie grzebalem przy karcie dzwiekowej..
moglbys podac sciezke gdzie sie to robi (rozumiem, ze w systemie, nie w opcjach w grze)
W samej grze w opcjach nie ma takich ustawien dla dzwieku, zas w systemie, w panelu sterowania nie moge znalezc, mimo ze juz ze 3 razy wwszystkie przejzalem ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 23:46 
Cytuj  
nie wywróżę co masz za układ dźwiękowy
ale w tray-u powinien siedzieć menedżer audio

poza tym to tylko jedna z możliwości podawanych na forum MO, na pewno nie gwarantowana


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 95
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 23:54 
Cytuj  
Realtek Audio....
ale juz znalazlem rozwiazanie - przelaczenie z 4 na 2 glosniki w systemie


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 02:20 
Cytuj  
paczyk nadchodzi

Z ciekawszych rzeczy
- When the sun sets and the day comes to an end, don't forget your torches. Night time in Nave is a dangerous place...
(The day/night cycle is for now set at: 3h 12min IRL time)
- You can now cut off the arms of your opponent when you land the killing blow.
- You now start with a Worn Shortsword to defend yourself with
(koniec whine-owania na wolny combat siekierką? : )
- Added Palisades; players can now construct them around certain keeps.
- Added Palisade Gates; The gates can be locked.
- Magic now requires you to look much more precisely at your target in order to cast.
- You can no longer cast/precast spells with weapons equipped.
W DFo ciągle pure mage/warrior/archer nie dają rady ?

Bugfix i balans całkiem sporawy
http://www.mortalonline.com/forums/3584 ... -24th.html
+ zapełnienie świata content


Może w końcu nie wywali klienta zanim zdążę się zalogować :|



Całkiem przyjemnie się czyta:
http://www.gamasutra.com/view/news/2726 ... Online.php
"No, this is a game where your characters have genitals. And that takes balls." :)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 11:12 
Cytuj  
Nie gralemw MO od miesiaca ale wciaz wierze ze cos z tej gry bedzie.

Powodzenia w nocy. Wreszcie gra gdzie noc nie wyglada jak poczatkowa faza zmierzchu. Postarali sie rowniez o sam wyglad nieba...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 12:22 
Cytuj  
Oh shit. Noc wygląda naprawdę nieźle. Bez pochodni, poza miastem masz nara.
Nie mówię że to złe ale czy developerka nie powinna iść troszek w inną stronę? Dla mnie powinni zająć się najpierw usprawnieniem performancu gry zanim zabiorą się na dodawanie nowego contentu. Zlikwidować niemiłosierne crashe i lagi!


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 13:18 
Cytuj  
Ale noc w darkfall czy fallen earth tez jest fajnie zrobiona i duzo zmienia w samej rozgrywce, wiec nie odkryli nic nowego.
Zamiast skupiac sie na ilosci gwiazd na niebie i jak ma byc ciemno w nocy, niech sie wezma za fundamentalne rzeczy i mechanike gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 13:27 
Cytuj  
Noc w tej grze wygląda imo na zbyt ciemną. Wiem , ze gra idzie w "realizm" ale to skończy się na manewrowaniu przyciskiem "brightnes" na monitorze a nic ciekawego nie wniesie. W DFO noc jest jaśniejsza, niemniej utrudnia zauważenie przeciwnika ale jednocześnie chodząc nie obijam się o drzewa ;).

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 14:09 
Cytuj  
IMO, niebo przesadnie "gwiezdne".
Przy takim niebie ... swiat powinien byc bardziej jasny.


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 14:13 
Cytuj  
Taaa, przesadzili. W grze komputerowej trzeba brac poprawke na to, ze gracz jednak musi to jakos wyświetlic, a z takim czyms kiepski monitor/zrodlo swiatla z tylu to bedzie masakra.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 19:48 
Cytuj  
W jakiej grze żrodlo swiatla z tylu to nie masakra??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.