mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 00:44 
 
sprobuje warhammera i middle earth mod.
niestety poza totalem nie ma za bardzo innego rts'a, ktory bylby na tyle rozbudowany.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 00:52 
 
raggnarok napisał(a):
Well, dla mnie to ta seria w nigdy nie byla stworzona do grania epoce walk dystansowych i to widac idealnie po Empire. Sama dynamika walk jest imho totlanie z dupy. Myslalem, ze sie przekonam do masowego strzelania, ale jednak walki w melee to jest prawdziwe miesko calej serii Total War, takze ja tam czekam albo na jakiegos uber moda do Empire z czasow przed uzywaniem broni palnych na masowa skale, albo na nastepna czesc serii, ktora mam nadzieje wroci do korzeni serii.


esta

to ze total war kompletnie nie nadaje sie na mechanike dystansowa to juz widac w medival 2 na early gunpowder units, zas sama dynamika walk byla wieksza w rome , animacje konnicy tez byly lepsze , bardziej realistyczne


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 00:56 
 
w rome strasznei sie zagrywalem... medievala 2 porzyczam od znajomego od chyba premiery ;p czy te cale modydo tej gry potrafia podniesc AI? chocby ten Stainless Stell ? CHodzi mi glownie o walki na polu bitwy.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 11:49 
 
Katoneo czy jest juz w miare dobrze przetlumaczona wersja call of warhammer? rosyjski jakos mnie nie pociaga zbytnio, a z tego co czytam to wielu rzeczy brakuje w dostepnych tlumaczeniach.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 12:11 
 
Highlander napisał(a):
w rome strasznei sie zagrywalem... medievala 2 porzyczam od znajomego od chyba premiery ;p czy te cale modydo tej gry potrafia podniesc AI? chocby ten Stainless Stell ? CHodzi mi glownie o walki na polu bitwy.

Czy potrafią podnieść AI ciężko powiedzieć ;). Wciąż jeśli masz dużo jednostek np. łuczników w czasie oblężenia miasta (po zdobyciu bramy) wszystkie jednostki wroga można sprowokować do ustawienia się w miejscu z flagami, rozstawić swoje oddziały wokół i po prostu rozstrzelać.
Choć sam mod niby poprawia AI. Lepiej jest na pewno na mapie kampanii. Pod tym względem, że nie ma bezsensownych wojen, sojusze są stabilniejsze itp

Główne różnice imo to:
-komp buduje lepsze armie, sensowniej je rozstawia i częściej przyjmuje postawę defensywną.
-wydaje się, że jednostki kompa mają wyższe morale i wytrzymałość niż gracza.
Powoduje to, że mniejszą armią trudno rozbić większą kierowaną przez kompa (co w podstawce nie było niczym nadzwyczajnym).
-Utrudniony nabór wojska powoduje, że walczy się często słabszymi jednostkami a te potrafią dać nogę po jednej szarży przeciwnika.

Ofk, komp nie radzi sobie z ostrzałem z dużej odległości, nie jest w stanie zareagować na to, że gracz spokojnie rozstawia jednostki na jego flankach, nie potrafi korzystać z kawalerii we właściwy sposób. O tym by wykorzystywał ukształtowane terenu chyba nikt nie marzył.
Generalnie z SS gra się lepiej, bo rozgrywka jest trudniejsza i bardziej zbliżona do realiów średniowiecznej wojny.Jednak jak ktoś marzył, że komp będzie umiał oskrzydlić gracza czy próbował jakichś manewrów na polu bitwy, to się rozczaruje.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 13:13 
 
Mendol napisał(a):
aha. no to pies ich drapal.
boje sie tylko, ze creative assembly z kazda kolejna czescia totala' coraz bardziej daje dupy. i coraz bardziej niedopracowane gry robi.
takze, napoleon to dopiero moze byc porazka ;p

Niedopracowane i niehistoryczne w dodatku. Nie wiem jak w Empire bo w ogóle się tą częścią nie interesowałem, ale Rome i Medieval II pod tym względem to był jakiś okrutny żart.

Na szczęście jest Europa Barbarorum.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 13:48 
 
ta,w sredniowieczu bylismy potega a w medieval Polska to jakis smutny pushover :(


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 13:53 
 
ehh. to juz powoli naprawde nie ma w co grac :)
no nic sprobuje odpalic empire z patchem, bo graficznie prezentuje sie calkiem niezle. w miedzyczasie sciagne ten middle earth mod i zobaczymy.

**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 14:21 
 
Mendol jak masz dodatek Kingdoms to polecam Deus Lo Vult.
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=309

Mod zmienia calkowicie gre i jest dosyc trudny.
To jedyna modyfikacja gdzie nie zdobylem swiata :(.
Za kazdym razem wygrywaly kebaby.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 14:24 
 
o dzienx bali.
dodalem do kolejki do sciagniecia.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 14:45 
 
Mendol napisał(a):
ehh. to juz powoli naprawde nie ma w co grac :)


Nie pierdol tylko zainwestujeszcie w deamons souls'a albo MAG'a - obie gierki zapewnią Ci sporo fun na długie tygodnie :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 14:55 
 
hehehehe cicho ;p
ds'a zamawiam na allegro jutro, a po mag'a pewnie z nudow dzisiaj pojade ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 16:27 
 
ja dzisiaj pogralem w battlefield 2, zupelnie nie wiem czemu wczensiej nie dalem tej grze szansy. Gra zrobiona mega, w bc2 odnosnie pojazdow to bardzo biednie, chyba ze w retailu bedzie inaczej. Ale w sumie mimo wszystko bc2 jest bardziej dynamiczne. Ale za takie pieniadze polecam, pewnie uzupelnie kolekcje tez o bf2142. Coś czuje, ze tak powoli przestaniemy kupowac nowe gry tylko bedziemy wyszukiwac starsze a dobre, w ktore jeszcze nie gralismy ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 16:43 
 
Mendol napisał(a):
Katoneo czy jest juz w miare dobrze przetlumaczona wersja call of warhammer? rosyjski jakos mnie nie pociaga zbytnio, a z tego co czytam to wielu rzeczy brakuje w dostepnych tlumaczeniach.

Generalnie tłumaczenie do wersji 1.03 jest już całkiem porządne, unit description, nazwy budynków, miast, i większości cech bohatera oraz świty jest po angielsku, co do eventów to niestety dalej przy niektórych przydaje się znajomość rosyjskiego. Grać się da i to już całkiem przyjemnie.

Highlander napisał(a):
czy te cale modydo tej gry potrafia podniesc AI? chocby ten Stainless Stell ? CHodzi mi glownie o walki na polu bitwy.


Jeśli chodzi o AI to warto dodać, że do modów powstają jeszcze submody typu RR& RC, które też dobrze poprawiają AI oraz sprawiają, że walka staje się o wiele przyjemniejsza i realistyczna.

Tego typu submod jest też do Third Age: Total War i wychodzi do Call of Warhammer.

Ja osobiście czekam na wydanie moda ALL UNDER HEAVEN, bo po samych preview szczena opada.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 17:01 
 
Aldatha napisał(a):
ta,w sredniowieczu bylismy potega a w medieval Polska to jakis smutny pushover :(

Potęgą to byliśmy chyba tak od Jagiellonów a to już XV/XVI wiek czyli końcówka średniowiecza. Gra zaczyna się około roku 1000 (?). w tym czasie polska nie przedstawiała sobą niczego nadzwyczajnego. Do tego część XIII/XIV wieku to okres rozbicia dzielnicowego. W XIV w pod wieloma względami zakon krzyżacki był o wiele lepiej zorganizowany.
Pod tym względem w medievalu nie jest więc jakoś strasznie. W grze polska ma jedne z najlepszych jednostki kawalerii i średnią/słabą piechotę, nie jest więc źle. W polu można rozjechać każdego przeciwnika ;). Choć de facto wielkie sukcesy polskiej jazdy to też wieki późniejsze ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 17:15 
 
Taa, mody do Medievala II wymiataja. W porownaniu do tych perelek te popierdolki, ktore z winy CA mozna zrobic do Empire, sa zenujace :( Moze Napoleon troche rozrusza scene Empire.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 19:12 
 
ten RR i RC (sub mody) dzialaja z tym Deus Lo Vult ? to moze bym sie pokwapil w koncu o pozyczenie medievala ;]


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 21:17 
 
Patrz post Junkiera wyzej:

Europa Barbarorum.

Awesome.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 21:21 
 
Highlander napisał(a):
ten RR i RC (sub mody) dzialaja z tym Deus Lo Vult ? to moze bym sie pokwapil w koncu o pozyczenie medievala ;]

Z DLV nie wiem, trzeba by poszukać, oba są w instalce Stainless Steel i z tym modem działają na 100%.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2010, 21:34 
 
a do medivala 2, ktory wedlug was mod jest najlepszy?
rome juz troche graficznie biednie :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.