mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2057 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 103  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 105
Dołączył(a): 24.01.2009
Offline
PostNapisane: 1 mar 2010, 19:20 
Cytuj  
Albo ściągnij z neta i wrzuć do folderu replays.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 4.01.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 10:57 
Cytuj  
Takie szybkie pytanie: mozna jeszcze gdzies kluczyk do bety dostac?


_________________
"Jeśli już nie masz o czymś pojęcia, to przynajmniej postaraj się o zamieszanie."

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 11:03 
Cytuj  
daj @ na pm

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 11:07 
Cytuj  
Keya już nie mam, mam za to gotowe konto.

Name: Antymag
Pass: roozternabshit

Można się logować, kto pierwszy, ten lepszy.


Ostatnio edytowano 4 mar 2010, 11:09 przez kikas, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 11:08 
Cytuj  
kikas napisał(a):
Pass: roozternabshit

Lol, biedny zownowany kikas daje upust frustracji part 53.

To co kiedy kolejny meczyk klanowy?


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 12:59 
Cytuj  
kikas napisał(a):
Keya już nie mam, mam za to gotowe konto.

Name: Antymag
Pass: roozternabshit

Można się logować, kto pierwszy, ten lepszy.


Ach ten zerowiec, ktory ma 18 kont i nabija ciagle nowe staty na nich :<

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 14:54 
Cytuj  
no, zych na pewno tak robi, ale nie po to żeby cieszyć się z dobrych statów, ale żeby móc gdziekolwiek grać, przecież z 1100 PSR to wyjebka jest nawet z "total noobs" hostów.

Staty rooztera też jeżdżą po bandzie przyzwoitości, masz w ogóle jakieś konto powyżej 1600 PSR? Wątpię ;)

edit: *1700


Ostatnio edytowano 4 mar 2010, 15:16 przez kikas, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 15:12 
Cytuj  
kikas napisał(a):
no, zych na pewno tak robi, ale nie po to żeby cieszyć się z dobrych statów, ale żeby móc gdziekolwiek grać, przecież z 1100 PSR to wyjebka jest nawet z "total noobs" hostów.

Nie robię tak.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 15:18 
Cytuj  
kikas napisał(a):
no, zych na pewno tak robi, ale nie po to żeby cieszyć się z dobrych statów, ale żeby móc gdziekolwiek grać, przecież z 1100 PSR to wyjebka jest nawet z "total noobs" hostów.

Staty rooztera też jeżdżą po bandzie przyzwoitości, masz w ogóle jakieś konto powyżej 1600 PSR? Wątpię ;)

edit: *1700


mam 182 konta a moj prawdzimy nick to icefrog~~, nie osmieszaj sie juz wiecej, EMtardzie. Stata idz sobie nabij:>.

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 16:34 
Cytuj  
Najwyraźniej nazwa "Easy mode" jest trochę zbyt myląca dla takiego półgłówka jak Ty, jakbyś był chociaż w miarę kumaty, to byś zauważył że Easy mode, oznacza tak naprawdę Short mode, zresztą tak było w Dota Allstars, przez bardzo długi czas nie było "em", lecz "sm".

Niestety nie przeznaczam czasu prywatnego na tą grę, gram jedynie w robocie i Easy Mode jest dla mnie optymalny, szpile najdłużej trwają 30 min.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 17:40 
Cytuj  
Czy short mode (w takim razie) nie oznacza przypadkiem że masz na starcie więcej złota i więcej dostajesz za zabite moby (zarówno złota jak i expa?).


_________________
Obrazek

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 17:53 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Czy short mode (w takim razie) nie oznacza przypadkiem że masz na starcie więcej złota i więcej dostajesz za zabite moby (zarówno złota jak i expa?).


no i pomińmy fakt, że w em przeważnie grają nooby

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 18:29 
Cytuj  
kikas napisał(a):
Najwyraźniej nazwa "Easy mode" jest trochę zbyt myląca dla takiego półgłówka jak Ty, jakbyś był chociaż w miarę kumaty, to byś zauważył że Easy mode, oznacza tak naprawdę Short mode, zresztą tak było w Dota Allstars, przez bardzo długi czas nie było "em", lecz "sm".

Niestety nie przeznaczam czasu prywatnego na tą grę, gram jedynie w robocie i Easy Mode jest dla mnie optymalny, szpile najdłużej trwają 30 min.

Ta tylko, że na "SM" carrier farmi się bez większych problemów, a więc nie dziwne, że nooby grające "SM" mają zajebiste staty. Czas wyjść z piaskownicy.

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 20:10 
Cytuj  
kikas napisał(a):
Niestety nie przeznaczam czasu prywatnego na tą grę, gram jedynie w robocie i Easy Mode jest dla mnie optymalny, szpile najdłużej trwają 30 min.

No jak gramy przeciwko cyganom do bicia twojego pokroju to tez zreguly conceduja do 30 minuty.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2010, 21:39 
Cytuj  
Icekk napisał(a):
kikas napisał(a):
Niestety nie przeznaczam czasu prywatnego na tą grę, gram jedynie w robocie i Easy Mode jest dla mnie optymalny, szpile najdłużej trwają 30 min.

No jak gramy przeciwko cyganom do bicia twojego pokroju to tez zreguly conceduja do 30 minuty.

cyganom lol ;D

gramy icek cos?


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 mar 2010, 03:38 
Cytuj  
mafia cyganów żebraków


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 12 mar 2010, 11:17 
Cytuj  
da sie jakos ten beta key jeszcze gdzies dorwac? :)


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2010, 13:13 
Cytuj  
da się, daj @ na pm to wyśle inva

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 13:35 
Cytuj  
Dobra, sneak peak patcha. Ale ciiiiiiiiiiiiii. Na dowód zaraz dorzucę screena.

Cytuj:
- New Front End Interface
- Upgraded Solo Automatic Matchmaking
- Tutorial
- New Options
- New Player Stats screen
- Hero Compendium
- Ingame Ladder page
- New Game Lobby
- New Hero Picking screen


General

- You can now swap the placement of the minimap from the bottom left to bottom right hand corner
- Fixed a bug in the game setup interface where referee count was incorrectly being set to the count of spectators chosen.
- Fixed a bug in the game lobby where the current player count exceeded the max player count in games with spectators(2) and referees(1). e.g. "Players: 13/10". Now shows the correct max player count to match the main lobby game browser numbers. e.g. "Players: 13/13"
- Added flood protection to the chat server to protect against invite to clan spam and create clan attempts
- Updated br stringtables, thanks to Trilles
- Fix for StatusStealth
* This fixed an issue that was causing Witch Slayer and Pollywog Priest's crowd control abilities to dispel all states off the target
- Fixed an issue causing the change password functionality in game to not work correctly.
- Fixed an issue on the chat server where in certain cases players were not properly being promoted/demoted.
- Optimized client code so game server refreshes should no longer hang the client or user interface.
- Added "Host:" and "Version:" to the /gameinfo and /gi commands in game, also added the server version for display in the game lobby screen.
- Chat channels can now be saved via the interface and will be automatically joined when logging in.
- Added messages to the game lobby for the following actions:
1) When the host assigns someone as the new host
2) When the host assigns someone as a spectator
3) When the host assigns someone as a referee
4) When the host locks or unlocks a slot
- Fixed when heroes were 'running in place' after using a Homecoming Stone

Kongor
- If you attack him from outside of his lair you will have 100% miss now
- After leaving his lair, 1.5 seconds later he retreats to go back in and is invuln on the run back


Items

Barrier Idol
- Fixed a bug that caused it to absorb huge damage when taken all at once
Elder Parasite
- Incoming damage multiplier reduced to 20%, from 30%
Harkon's Blade
- Increases manacost per attack to 75 from 50
Nome's Wisdom:
- The aura no longer provides a physical armor bonus. Instead, provides 2 Magic Armor
- Recipe cost increased to 1060 from 260 (3100 total cost)
Nullstone
- Recipe cost reduced to 825 from 1325
- Mana regen increased to 200% from 150%
- Now grants +10 damage
Runes of the Blight
- Heal over time is no longer dispellable
Wards of Sight
- Now have a 50 gold bounty when killed


Heroes

The following auras can now be toggled between all units and heroes only:
- Andromeda's Dimensional Link
- Arachna's Precision
- Moon Queen's Lunar Glow

Accursed
- Fixed Flame Consumption to go off anytime he is below 400 health and takes non-fatal damage
- Fixed Flame Consumption to properly dispel himself when it automatically goes off
- Fixed Sear so it continues to apply the slow and the buff while his ultimate is active

Armadon
- Charges gained from Restless are not longer capped at 4

Behemoth
- "Voice"

Blacksmith:
- Lowered base armor by 1.5
- Base Damage lowered to 54-60 from 58-64
- Flaming Hammer's projectile speed lowered to 800 from 1100
- Flaming Hammer's negative magic armor starts at -1/-2/-3/-4 for the first 1 second, then reduces to 0 over its duration.
- Base Manacost of Flaming Hammer increased to 95/110/125/140 from 95/105/115/125
- Flaming Hammer's mana cost now increases by 10/15/20 with each level of Multicast

Blood Hunter
- Blood Sense now reveals stealth targets

Chronos
- Manacost on Time Leap increased to 135 from 120
- Stun from Curse of Ages now scales as a .25,.5,.75,1 second stun from 1 second at all levels
- Chono's leap damage lowered by 25 at all levels

Dark Lady
- Dark Blades are now instant cast and don't interrupt movement

Deadwood
- Proper announcement at hero selection
- Rebalanced:
- Base strength lowered to 23 (from 25)
- Strength Gain lowered to 2.7 from 3.0
- Agility Gain increased to 2.0 from 1.6
- Base Armor increased to 2.24 from 1.24
- Slow from throwing the log increased to 75% max from 60% max
- Oakbolt's slow now lasts for 1.5/2/2.5/3 seconds, from 3 seconds at all levels.
- Projectile speed when throwing a log increased to 1200 from 1000
- Willowmaker
* Cooldown rescaled to 85,75,65
* Cast point lowered to 500ms from 750ms
* Damage rescaled to 350, 650, 950 from 400,600,800
* Debuff is now a constant 20% strength reduction at all levels from 20,30,40%
* No longer splashes the debuff in a cone, only the single target
* Stun duration increased to 1.5s from 1s

Demented Shaman
- Base Intelligence lowered to 24 from 27
- Strength Gain lowered to 1.8 from 1.9
- Intelligence Gain lowered to 3.0 from 3.4
- Damage rescaled to 44-56 from 41-59
- The snare from Entangle will now give assists

Devourer
- No longer gains strength from illusions
- Touch radius of Hook changed from 60 to 75 and will consistently hit targets with a 75 radius regardless of what angle it is being thrown

Electrician
- Damage of Clensing Shock against summoned units increased to 600,800,1000 from 600 at all levels

Engineer
- Voice
- Fixed a Turret bug that a bullet from the Turret doing 200+ damage
- Fixed a bug causing the splash damage when a siege unit debuffed by Tinker to not deal AOE damage
- Shield Field will only not purge a target if they are under the effects of Shrunken Head
* This means the shield will purge of Jeraziah's Charm, for example.

Forsaken Archer
- Voice
- Skeletons now display a timer on the third ability indicating the time remaining for the next skeleton to expire (Thanks to Tisser)

Glacius
- Base Agility increased to 17 from 16
- Damage rescaled to 43-51 from 38-44
- Base Armor increased to 1.44 from 1.24
- Glacial Downpour is now a targeted AOE channeling spell with 400 range
- AOE reduced to 600 from 635

Jeraziah
- Fixed tooltips (a few errors)
- Range of Inner Light increased to 500 from 400

Keeper of the Forest
- Root can now be seen even when he is invisible

Legionnaire
-Terrify reworked:
* Range increased to 550/700/850/1000 from 900
* Manacost lowered to 55 from 75/85/95/105
* Cooldown changed to 20 seconds at all levels from 25/20/15/10
* Duration of the debuff changed to 14 seconds from 10/13/16/19 seconds
* Damage per second rescaled to 5/15/25/35 from 15/17/25/33
* Now reduces all damage (spell and attack) done by the Terrified target by 80% for the first 3 seconds of the debuff, tapering off to 0 over the next 4 seconds. (So the first 7 seconds of the debuff they do heavily reduced damage)
* Still removed if they kill something

Madman
- Manacost of Berserk changed to 50,80,110 from 100,150,205

Maliken
- Model cleaned up
- Voice
- Stats tweaks:
* Base Strength increased to 24 from 22
* Strength gain increased to 2.6 from 2.4
* Agility gain lowered to 2.0 from 2.4
* Base Intelligence lowered to 17 from 18
- Speed of Sword Throw projectile increased to 850 from 700
- Radius of Sword Throw lowered to 200 from 225
- Manacost of Sword of the Damned's healing mode reduced to 4,5,6,7 from 7,8,9,10
- Range while under the effects of Possession reduced to 550 from 600

Night Hound
- Base movement speed increased to 305 from 300
- Base armor lowered to 5.8 from 6.36
- Smoke Bomb cast range increased to 425 from 350
- Smoke Bomb cast point reduced to 200 from 400
- Pounce cooldown rescaled to 20,15,10,5 from 30,20,10,5

Nymphora
- Fixed targeting circle radius
- Base Agility lowered to 18 from 22
- Base Armor lowered to 2.00 from 2.08
- Stun from Nymphora's Zeal is now 1200 range at all ranks (from bad). Charges Nymphora gains rescaled slightly so the bonuses are zero at level 1 and the same at level 4

Ophelia
- New effects for first ability
- Command now allows Ophelia to control 1/2/2/3 creeps at once, from 1/2/3/3
- Level 4 of Command no longer grants Magic armor to Ophelia's creeps

Pebbles
- New death

Pharaoh
- Anyone within 175 units of Pharaoh will be gauranteed to be caught inside of his mummy wall on use

Plague Rider
- Agility Gain lowered to 1.8 from 2.0
- Damage rescaled to 42-51 from 37-56

Pollywog Priest
- Remodeled and effects redone
- Range increased to 550 from 500
- Base Armor increased from 1.14 to 1.30

Predator
- "Voice"

Puppetmaster
- Puppeteer's Hold duration lowered by .5 seconds at all levels

Pyromancer
- Fixed Fervor doing 1 DPS too much to buildings
- Fervor set not to propagate to illusions

Slither
- Wards bounty to 10-15 from 3-9

Soul Reaper
- Base Agility increased to 16 from 15

Soulstealer
- Dread can no longer be toggled. This fixes the keybinding issues.

Succubus
- Voice

Thunderbringer
- AOE of Lightning Rod increased to 1000 from 800

Valkyrie:
- Increase turn speed to 900 (from 360)
- After hitting a target with Javelin of Light, an 800 area around the target will continue to be revealed for 3.34 seconds
- Reworked collision on the Javelin of Light. It now has a radius of 80 (reduced from 110) and will consistently hit targets with an 80 radius regardless of what angle it is being thrown
* Previously, it was using a rectangle 110 units wide to calculate collision, so when thrown on an angle it would often hit targets greater than 110 units away
- Javelin of Light plays a popup indicating the length of the stun
- Removed cast noise on casting Javelin of Light
- Removed glow from Javelin of Light

Vindicator
- Base Armor increased from 1.30 to 1.50
- Damage rescaled to 45-55 from 39-61

Voodoo Jester
- Base Agility increased to 14 from 13
- Base Intelligence increased to 22 from 19
- Intelligence Gain increased to 3.0 from 2.9
- Initial projectile speed of Acid Cocktail increased to 750 from 650
- Cast time on cursed ground reduced to 0.35 seconds (from 0.5)

Warbeast
- Manacost of Battle Cry reduced to 15,10,5,0 from 15,20,25,30

Witch Slayer
- Base Agility increased to 16 from 15
- Base Intelligence increased to 23 from 22

Zephyr
- The Gust of Wind from Gust now travels 540 total distance (reduced from 640)
- Cyclones now display the time remaining before the next cyclone expires (thanks to Tisser)
- Typhoon damage lowered to 60,80,100 from 60,90,120
- Typhoon no longer spawns max Cyclones instantly. Instead, it spawns one Cyclone per second for the duration of the Typhoon.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2010, 13:40 
Cytuj  
Obrazek
Obrazek


Dobra, macie 2.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2057 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 103  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.