iniside napisał(a):
SpeedTree ? Zobacz inne gry tkore go uzywaja. (
www.speedtree.com). Wyglad drzew w zalezy w duzej mierze od umiejetnosci grafikow przygotowujacych textury. Biorac pod uwage ze wiekszosc MO wyglada paskudnie-przecietnie, to nie ma co oczekiwać cudow..
Speedtree to nie tylko drzewka i trawku.
Afair wdrożenie SP do MO musiano przełożyć, bo byłaby to robota głupiego, żeby po kilku miesiącach tracić czas na przystosowywanie wszystkiego pod v.5 SP.
Dlatego wjebali z SDK UE gotowe meshe drzew i z grzywki.
Drzewa mnie generalnie ziębią bo w większej części kontynentu nie ma lasów, a i tak przez żadne drzewo nie zobaczę co się za nim dzieje, czy to trójkątne czy fotorealistyczne.
Ale sprite-owa trawa i krzory psują dość znacznie gfx. Poza tym, jak tylko wdrożą SP i poprawią pochodnie, to whine na kiepską grafikę zniknie.
Choć tekstury jak dla mnie od początku były na wysokim poziomie.
Bardziej by mnie interesowało kto, w jaki sposób i w jakiej części spieprzył robotę z netcodem.
Bo jeśli epic nic nie zrobi, to to będzie ostatnie (i niedoszłe pierwsze) non-instanced mmo na silniku UE.
Z początku jarałem się że to w ogóle będzie stało na UE, teraz już nieszczególnie.