mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 09:27 
Cytuj  
joshe napisał(a):
czyli co, mechanika dedykowana PvE + na siłę wepchane PvP ?
Takie pvp w realmie pve (czy jak zwać ten upperworld) nie wróży nic dobrego.
Niby "Progression is not level and class based", ale te "powers" to mnie zastanawia co über będą dawały, bo wtedy skillsy manualne tyle się będą liczyć, co w 4/5 mmogach.

A jakie to ma znacznie jak biegnie na siebie powiedzmy 30 vs 30. W tedy liczy sie ktory zerg ejst bardziej skoordynowany w kilowaniu a nie jakis smieszny indywidualny balanspostaci,
Zreszta mi sie wydaje ze to bedzie jak GW. Tylko ze bez leveli i klas.
Po drugie skad wiesz ze bedzie jakis podzial mechniki na pve i pvp. Moze mobki i gracze sa zbudowani na doladnie tych samych zasadach ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:17 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A jakie to ma znacznie jak biegnie na siebie powiedzmy 30 vs 30. W tedy liczy sie ktory zerg ejst bardziej skoordynowany w kilowaniu a nie jakis smieszny indywidualny balanspostaci,
Zreszta mi sie wydaje ze to bedzie jak GW. Tylko ze bez leveli i klas.

Sęk w tym że mnie arcade pvp nie podnieca. Bezmyślny zerg również.
Żeby chociaż friendly fire był włączony, to zmieniłoby nieco spojrzenie na pvp, ale wciąż byłoby to arcade, bez żadnych strat materialnych czy w ogóle konsekwencji. Ot , widzi mi się lajtowa łupanina jak wszystkie obecne themeparki. Może z nieco lepszym enginem (może nawet detekcją kolizji między graczami) up to date gfx i w miarę dobrymi animacjami.
Dobra oprawa to pół sukcesu, ale gdzie excitement z grania?
Mnie nie jara zdobywanie totemów, medali, punkcików, muszelek czy pierdół. To pic na wodę.

iniside napisał(a):
Po drugie skad wiesz ze bedzie jakis podzial mechniki na pve i pvp. Moze mobki i gracze sa zbudowani na doladnie tych samych zasadach ?

Nakreśl trochę szerzej sytuację.


Z nieco innej beczki, jaki typ graczy jest targetem tej gry ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 109
Dołączył(a): 17.08.2009
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:31 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Mnie nie jara zdobywanie totemów, medali, punkcików, muszelek czy pierdół. To pic na wodę.


a co wolisz zdobywac ? itemki z +15 strenght czy +20 stamina ?

joshe napisał(a):
Z nieco innej beczki, jaki typ graczy jest targetem tej gry ?


ta gra jest sandboxem, wiec targetem sa gracze lubiacy takie gry (Eve, SWG, Darkfall).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 15:38 
Cytuj  
xv3 napisał(a):
a co wolisz zdobywac ? itemki z +15 strenght czy +20 stamina ?


Wolę je zdzierać z innych i brać za nie "gruby" hajs u npc 8)
xv3 napisał(a):
ta gra jest sandboxem, wiec targetem sa gracze lubiacy takie gry (Eve, SWG, Darkfall).


Dobra, pytanie w sprawie sandboxa: jaki ruleset jest/będzie ustawiony na gameplay odnośnie pve,pvp,teamplay,craftingu i co poza samym pve i "pvp" 1vs1/team vs team można będzie robić ?
Tylko nie że samo zdobywanie totemków jest super :wink:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 54
Dołączył(a): 7.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 11:37 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Dobra, pytanie w sprawie sandboxa: jaki ruleset jest/będzie ustawiony na gameplay odnośnie pve,pvp,teamplay,craftingu i co poza samym pve i "pvp" 1vs1/team vs team można będzie robić ?
Tylko nie że samo zdobywanie totemków jest super :wink:


mam nadzieję, że taki jak w DAoC'u ;]
może w końcu ktoś stworzy "DAoC 2" ... może to akurat będzie "The Secret World" 8) ... poczekamy zobaczymy

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 11:58 
Cytuj  
Cytuj:
Nakreśl trochę szerzej sytuację.

To jest bardzo proste.
Zazwyczaj moby w grach sa zbudowane zuplenie inaczej niz gracze (maja inne skili, lsabiej bija itd).
Chodzi o to, zeby moby byly zbudowane dokladnie tak samo jak gracze. Te same skile, te same statystyki, tak sama mocno bija i sa tak samo wytrzymale.
W tedy takie cos jak podzial pve i pvp jest w zasadzie nie istotne. Nie trzeba ciagle balansowac pomiedzy balansem pvp i pve bo zarowno jedno jak i drugie jest identyczne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 12:15 
Cytuj  
Trzeba, dochodzi inteligencja gracza i AI. W normalnych warunkach, przy dowolnej walce z jakims bosem czy czyms podobnym, ochrona wykonczylaby pierwszych healerow, a nie rzucala sie na tanka... jak zaczna tak reagowac moby w grze pve, to pve stanie sie raczej niegrywalne...
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 12:21 
Cytuj  
InkubPendragon napisał(a):
Trzeba, dochodzi inteligencja gracza i AI. W normalnych warunkach, przy dowolnej walce z jakims bosem czy czyms podobnym, ochrona wykonczylaby pierwszych healerow, a nie rzucala sie na tanka... jak zaczna tak reagowac moby w grze pve, to pve stanie sie raczej niegrywalne...
A.

Ja bym powiedzial ze bardziej wymagajce. Do tego detakcja kolizji, zeby tanki moglby zagrodzic droge do healrow, detakcja kolizji z pociskami, zeby mozna sie bylo faktycznie za tankami schowac itd.
Mimo wszystko uwazam, ze zastosowanie dokladnie tej samej mechaniki do pve i pvp (w kwesti budowania mobow i graczy) i tak ma wiecej plusow niz minusow, nawet jesli moby dalej beda glupie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 13:40 
Cytuj  
czy przypadkiem w AC lub EQ moby nie dostawały expa za zabicie gracza ?
Nie mam kurna pewności w której grze kombinowali z takim numerem, ale czas najwyższy na wymagające gry, a nie kolejne papki dla masy krytycznej.

Cytuj:
To jest bardzo proste.
Zazwyczaj moby w grach sa zbudowane zuplenie inaczej niz gracze (maja inne skili, lsabiej bija itd).
Chodzi o to, zeby moby byly zbudowane dokladnie tak samo jak gracze. Te same skile, te same statystyki, tak sama mocno bija i sa tak samo wytrzymale.
W tedy takie cos jak podzial pve i pvp jest w zasadzie nie istotne. Nie trzeba ciagle balansowac pomiedzy balansem pvp i pve bo zarowno jedno jak i drugie jest identyczne.

Proste to się może jedynie wydawać. Przy tworzeniu giereczki hucznie obwoływanej mianem PvP, przy czym 85% nakładu pracy to tworzenie contentu pve i mechaniki pod to, jest po prostu kpiną. Nie istnieje możliwość stworzenia porządnego rpga pvp, na zasadzie: najpierw świat, potworki, skille do lvlowania do klepania świniny czy wilków, a potem dołożymy arenę czy kawałek pola żeby się można było zarzynać, parę skilli pod pvp i niech się tłuką o punkty. Tak wygląda 9 na 10 gierek obecnie. A ta 1 która ma już być tym co trzeba, to ... hmm, tytuły znacie. W najlepszym przypadku development zostaje anulowany.

Podstawa przy dobrym pvp to porządna detekcja kolizji (zwłaszcza między graczami), a tej jest jak napłakał.

Zerkam co pewien czas na sajta TSW.
Cytuj:
Action-packed combat - Lose yourself in the most intense real-time action-packed combat system ever. Aim, strafe, shoot – movement is key as bullets fly past you and explosions threaten to tear you apart. Swords or firearms, magic and melee, each offering a similarly intense, reactive combat experience.


Intense player vs. player combat - Take part in ferocious, non-stop player vs. player action in the Battle for Hollow Earth. Fight to control anima, a priceless resource deep within the bowels of our world that will bring unprecedented power to whichever cabal that collects it

Zastanawia mnie ilu graczy udźwignie zona przy owym action-packed combat pvp, jak mocno to będzie zinstance-owane (zinstancjonowane?) i jak dużo będą miały skillsy gracza do powiedzenia, przy owych zyskach dla zwycięzców (a.k.a magiczne bonusiki).


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 14:46 
Cytuj  
FC najpierw niech dopracuje jedna gre a nie zabiera sie za druga.

Imo klimat swietny bo robiony pod cthulhu ale producent ...
pozwole sobie zacytowac kumpla z forum:
" Nie no spoko, kupcie preordery, mozna zaufac devsom, bedzie masa super genialnego i rewolucyjnego contentu, w dniu premiery gra bedzie smigac na dx11, nie bedzie bugow, wszystko bedzie dzialac lacznie z supportem, to przeciez Funcom i mozna im zaufac tak samo jak Sony"... nic dodac nic ujac :)


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2009, 17:01 
Cytuj  
Cytuj:
Proste to się może jedynie wydawać. Przy tworzeniu giereczki hucznie obwoływanej mianem PvP, przy czym 85% nakładu pracy to tworzenie contentu pve i mechaniki pod to

No wlasnie. Przeciez wystarczy stworzyc content pve i wladowac w niego jednolita mechanike. Nie mow ze to trudne, bo w DnD gracze i ptwory sa zbudowani na identycznych zasadach i korzystaja z identycznych skili.
Oczywiscie np. smok ma wiecej hp i jest ogolnie silniejszy wkoncu to w dupe jebany smok.
Ale juz np. czlowiek npc jest taki sam jak czlowiek grac, i to jak silny bedzie zalezy od tego jakie ma itamzy, jaki build itd.
Oczywiscie pomijam tu fakt, ze mechanika DnD nie jest najlepsza do pvp (duzo przegietego CC maja magowie, przed ktorym trudno sie potem obronic i za malo mozliwosci dispelowania tego cc), ale ogolne zarysy sa jak najbardziej ok.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 lut 2010, 15:51 
Cytuj  
http://www.gamespot.com/pc/rpg/thesecretworld/news.html?sid=6248845&mode=previews

Mały prewju, nt. jednej z lokacji gry. Ciekawe cytaty.

Cytuj:
It's all tied to the three secret societies: players will have to learn the ropes, prove their worth, and follow instructions. If they don't…well, they can choose to do that, too, but it might be a little harder to get ahead. It's all about freedom, though. If you want the story, it's there, fully voiced and crammed with cinematics. If you don't? Just go out, have fun, and kick demon butt.


Cytuj:
Players will be able to explore all of Solomon Island--every single centimeter of it--and the town of Kingsmouth constitutes, at most, one tenth of the playable area in New England. For explorers like myself, this is the perfect playground, and there's such a diversity of locations and points of interest across the island, it's going to keep players occupied for a long time…and that's just one of the many locations in the game.


Cytuj:
Of course, there's going to plenty of action, plenty of monsters to slay--starting with zombies and ending up with, well, very scary things--but yeah, some missions are much more about exploration, adventuring, puzzle solving. There's one in particular that I really like called The Kingsmouth Code, which requires players to really pay attention to subtle signs to uncover a subterranean secret--and while monsters do pop up, that's not the meat of the mission. It's about investigating the town to unravel its mysteries. And it feels really fresh and fun and unique.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 20:16 
Cytuj  
Info z GDC10 http://www.massively.com/2010/03/23/gdc10-a-first-glimpse-at-the-secret-world/
Cytuj:
Every single mission has a cinematic and all characters are voiced.

Cytuj:
here are hundreds of these powers in the game, but you will need to construct builds of 14 powers to take with you into combat. Seven of these are for active powers visible in your UI, and seven are for passive powers not directly visible on the UI.

Cytuj:
Missions are timed at around 35-45 minutes, making it ideal for those without a lot of time. Of course, dungeons and boss fights may take longer.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 20:49 
Cytuj  
VO i FMV w MMO to para w gwizdek. Wroze FAIL. Niech się skupią na istotnych rzeczach a nie takich pierdołach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 21:34 
Cytuj  
TSW ma miec bardzo rozbudowany tryb solo,dungeony mocno casualowe (party 4 i do zrobienia w 3 kwadranse) - jakis taki dziwny trend jest, ze PvE w MMO staje sie nieco bardziej rozbudowanym trybem multi z solo gierek.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 25 mar 2010, 20:53 
Cytuj  
:o

http://www.gametrailers.com/video/gdc-1 ... cret/63665

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2010, 21:24 
Cytuj  
Piaskowy napisał(a):
Zajebiste.
Chociaz faceci bez sukienek to fail imo.
edit:
Ale tak po prawdziwe. To zastnawia mnie jakim cudem taka mała firma jak Funcom, moze sobie pozwolic, na prowadzenie drugiego duzego projektu. Przeciez jednoczesne ciagniecie AoC i TSW to imo lekkie przegiecie. Ani jedno ani drugie nie jest dobre (ok AoC to fakt, TSW spekulacja).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2010, 23:14 
Cytuj  
Zapominasz, że cały czas utrzymują Anarchy Online przy życiu, że o wypuszczeniu nowego silnika graficznego do niej nie wspominam ;)


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2010, 23:50 
Cytuj  
Silnik maja z AoC,serwery pewnie tez w spadku dostana. Prace nad TSW trwaja od 2002. AoC nie jest obecnie wielkim projektem, AO jeszcze mniejszym. Powinni spokojnie poprowadzic TSW, szczegolnie ze nie jest to gra skierowana do 11mln ludzi.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2010, 01:25 
Cytuj  
Całkiem przyjemnie wygląda. Zresztą, w tej chwili to nie ma co narzekać :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.