Farin napisał(a):
Trochę dziwne to narzekanie na problemy gry solo w grze MMO
Nie wiem jak inni ale ja jeśli gram w multi to nie po to aby "samemu biegać"
Bo to jest pewnego rodzaju paradoks.
Możliwość RP-wania takimi postaciami jak złodziej, asasyn, budowniczy, crafter, hodowca (nie wiem jak nazwać tamera, który zarabia na odsprzedaży zwierzaków- w tym wierzchowców) i tak dalej, to są profeski do grania solo.
Ale ile czasu nonstop można poświęcić na zwijanie ludziom sakiewek, opylaniu koniów, budowaniu nonstop chawir ? Miesiąc ? Dwa ? potem można do głowy dostać.
Zatem albo pchać się do gildii, albo dalej do znudzenia swój kawałek roli uprawiać.
Asasynów jeszcze zrozumiem, o ile pojawi się dashboard z ogłoszeniami samych graczy. Wtedy RP asasynem to będzie zajebista sprawa. Tylko jak grając taką postacią, można udupić gościa w pełnej płycie przy użyciu kozika ? Nie znam sposobu na ten moment, bo ledwo wilka da sie załtuc nożykiem.
Dlatego wykonywanie swojej profeski tylko i wyłącznie solo, bez wsparcia grupy jest już teraz w dupkę trudne.
Natomiast interakcja w grze zorientowanej na pvp i ficzerach które już teraz oferuje, jest z samej zasady olbrzymia.
Co z tego, skoro najlepsze z oferty - czyli kontrola terenu, siedziby gildii, wojny , co samo z siebie napędza rynek - będzie niedostępne dla niezrzeszonego gracza, nie będącego crafterem ?
To będzie po prostu granie na siłę i tłumaczenie sobie że tak jest dobrze.
embe napisał(a):
Ale w MO można z powodzeniem zrealizować karierę pustelnika, chatka na zadupiu, korzonki na śniadanie, łowienie ryb i polowanie na dzika zwierzynę
Miodzio, ale nie za 14.95€ na miech
mrynar napisał(a):
Sou napisał(a):
Tak sobie wlazlem do tego tematu, gra sie srednio interesuje. Wydaje mi sie jednak ze gadanie o pustkach w grze w czasie bety jest troche bezsensu ;d
EDIT: wbilem na strone i cos pisze o open becie... jest open beta? zasysam clienta i gram?;p
nie, jeszcze patche musi ci klient zassac
(ktore waza niemalo btw)
Prawdę mówiąc to 100mb instalator zawiera physx, dx, bibliotek visual c++, launcher, updater i nowgame.exe
To jest dalekie od bycia klientem gry
Dwa pierwsze patche po 1.3-1.5GB to jest de facto dwuczęściowy klient, a reszta 3-250MB to patche.
Mogliby po 2-3 patchach konsolidować klienta, zamiast kazać testerom ciągnąć niepotrzebne gigabajty.
Isengrim napisał(a):
To niesamowite. MO i DFO beda - docelowo - walczyc o ten sam segment rynku.
Co za debil wpadl na taki pomysl? Komu potrzebny kolejny sandbox fantasy?
Osobiscie uwazam ze ktokolwiek wypusci gre w klimatach steampunka zgarnia stawke - problem polega na tym, ze te cale towarzystwo od robienia mmo ma horyzonty ograniczone do 3 lat.
Skoro do torciku fantasy sandbox wprasza się piąty gracz Xsyon, znaczy że jest to lukratywny rynek.
Odkąd zagrałem w Dark Messiah, czy nawet na wspomnienie staruśkiego gothica 1-2, zapragnąłem pyknąć w mmoga w takim klimacie. Po komentarzach w necie, nie tylko ja bym sieknął chociażby w porządnego multiplayerka ze stałym realmem w takich klimatach i z taką właśnie mechaniką.
Apropo steampunka ... kolejna kopia themeparkowego EQ tylko w steampunkowym klimacie, nie oferującego nic rewolucyjnego, to zabawa dla casuali. A ludzi zainteresowanych tym tematem którzy byliby zdolni za to płacić wcale tak dużo nie ma.